ویل اسمیت الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/9/13

11:02


«ویل اسمیت» تایید کرد که دنباله ای بر فیلم علمی تخیلی «من افسانه هستم» در سال 2007 می سازد و با «مایکل بی. جردن» روی فیلمنامه این پروژه کار می کند.

ویل اسمیت الان کجاست؟ + بیوگرافی

«ویل اسمیت» در عربستان از پروژه جدید سینمایی خود گفت

به گزارش نم نمک به نقل از اسکرین ، «اسمیت» در یک جلسه گفتگو در جشنواره بین المللی فیلم دریای سرخ در عربستان سعودی اعلام کرد که دنباله فیلم موفق «من افسانه هستم» را با همکاری «مارتین بی جردن» خواهد ساخت و در حالی که شخصیت اصلی یعنی «رابرت نویل» در پایان فیلم اول می میرد ، نسخه دی وی دی حاوی یک پایان جایگزین بود که در آن شخصیت زنده می ماند و دنباله این فیلم نیز بر این اساس ساخته خواهد شد.

ویل اسمیت الان کجاست؟ + بیوگرافی

ویل اسمیت الان کجاست؟ + بیوگرافی

فیلم «من افسانه هستم» به کارگردانی «فرانسیس لارنس» و برادران وارنر در اواخر سال 2007 به سینما آمد و  585 میلیون دلار در سراسر جهان شامل 256 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخت.

خبر ساخت دنباله این فیلم سینمایی برای نخستین بار در سال 2022 منتشر شد. 

«ویل اسمیت» یکی از اولین حضورهای عمومی خود را پس از مراسم پرحاشیه اسکار 2022 انجام می داد ، جایی که دقایقی قبل از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «شاه ریچارد» به «کریس راک» سیلی زد.

«اسمیت» در این باره در جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان گفت : «آنچه در ناملایمات خود در چند سال گذشته تجربه کرده ام و باید در مورد آن واضح بگویم این است که همیشه می خواستم چیزهای خوبی را در دنیا بگذارم ، همیشه می خواستم لبخند روی لب مردم بگذارم ، همیشه وقف فرآیند شادی و الهام بوده ام. می خواهم احساس خوبی داشته باشید ، من اینجا هستم زیرا در اعماق قلبم می خواهم احساس خوبی داشته باشید».

این بازیگر ادامه داد : «در عین حال من عمیقاً انسانی هستم. بزرگترین چیزی که اتفاق افتاده این است که من عمیقا فروتن شده ام و عمیقاً الهام گرفته ام تا خود را کامل کنم. این همان چیزی است که مرحله بعدی از زندگی من خواهد بود».


بیوگرافی ویل اسمیت

ویلارد کارول اسمیت دوم (Willard Carroll Smith II) متولد 25 سپتامبر 1968 بازیگر ، تهیه کننده فیلم و رپر آمریکایی است. او جوایز گوناگونی چون یک جایزه گلدن گلوب ، یک جایزه اسکار و چهار جایزه گرمی برنده شده است. فوربز در سال 2013 اسمیت را پول سازترین ستاره جهان معرفی کرد.

زندگی شخصی
  • همسر : جیدا پینکت اسمیت (ازدواج 1997) ، شری زامپینو (1992-1995)
  • فرزندان : جیدن اسمیت ، ویلو اسمیت ، تری اسمیت
  • والدین : ویلارد کارول اسمیت ، پدر ، کارولین برایت
  • خواهر و برادر : الن اسمیت ، هری اسمیت ، پم اسمیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو