پشت صحنه سریال یوسف پیامبر (فیلم کامل)

منبع: شبونه

2

1402/9/13

18:01


بسیاری از مخاطبان این سریال دوست دارند که پشت صحنه یوسف پیامبر را تماشا کنند اگر شما هم تمایل دارید که پشت صحنه یوسف پیامبر را ببینید و صحبت‌های بازیگران این سریال را بشنوید پس حتماً در این صفحه بمانید و ویدیو زیر را تماشا کنید. https://video.shaboneh.com/news/posht-sahneh-yosof.mp4 فیلم پشت صحنه سریال یوسف پیامبر سریال یوسف …

بسیاری از مخاطبان این سریال دوست دارند که پشت صحنه یوسف پیامبر را تماشا کنند اگر شما هم تمایل دارید که پشت صحنه یوسف پیامبر را ببینید و صحبت‌های بازیگران این سریال را بشنوید پس حتماً در این صفحه بمانید و ویدیو زیر را تماشا کنید.

فیلم پشت صحنه سریال یوسف پیامبر

سریال یوسف پیامبر یکی از سریال‌های پربیننده تلویزیونی بوده که توسط فرج الله سلحشور کارگردانی شده است و بازیگران زیادی در این سریال حضور دارند داستان زندگی حضرت یوسف پیامبر از زمانی که توسط برادرانش به داخل چاه انداخته می‌شود تا زمانی که به یاری خداوند می‌تواند عزیز مصر شود به تصویر کشیده می‌شود .

عشق و عاشقی های زلیخا دشمنی‌های برادرانش به خوبی در این سریال به نمایش گذاشته شده است از معدود ایرانی‌هایی پیدا می‌شود که این سریال را ندیده باشند.

پشت صحنه سریال یوسف پیامبر (فیلم کامل)

استقبال از یوسف پیامبر به گونه‌ای بوده که در کشورهای عربی و حتی اروپایی و آفریقایی نیز این سریال را دوبله و پخش کرده‌اند کشور ترکیه هر ساله این سریال را پخش می‌کند اما جالب است بدانید که بودجه بسیار زیادی برای تولید این سریال صرف شد.

همچنین ببینید:

ه گفته سلحشور طرح اولیه مجموعه یوسف پیامبر(ع) در ۱۲ فروردین سال ۷۶ نوشته شده و در همان سال خلاصه ۲۸ قسمتی سریال در ۲۸ صفحه تقدیم شبکه ۲ شد که مسکوت ماند. اما از ابتدای سال ۷۹ به درخواست علی لاریجانی٬ رییس وقت سازمان صداوسیما تحقیق و نگارش و تولید آن آغاز شد. در نگارش فیلمنامه که ۴ سال به طول انجامید٬ علاوه بر منابع مکتوب، از نظرات علمای معاصر نیز استفاده شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو