ادعای جنجالی درباره روزه خواری در صدا و سیما در ماه رمضان + ویدئو

منبع: روزیاتو

1

1402/9/14

13:00


ادعای جنجالی درباره روزه خواری در صدا و سیما در ماه رمضان + ویدئو

ادعای جنجالی درباره روزه خواری در صدا و سیما در ماه رمضان + ویدئو

مهدی اسماعیل‌ تبار، روانشناس و سردبیر مجله «خانواده سبز»، در برنامه ی اینترنتی «ای کاش» ادعای خبرسازی را درباره ی صدا و سیما مطرح کرده است. اسماعیل تبار در این برنامه مدعی شد: « گاهی آدم باید چَک بخورد تا بفهمد برنامه مذهبی “سمت خدا” نیست. اینها بازی است. ماه رمضان دعوت بودم به صداوسیما، بهترین ناهار ۱۲ ماهِ سال را سرو کردند.»

درباره برنامه «ای کاش»

«ای کاش» یک برنامه ی گفتگو محور اینترنتی است که پخش خود را از اواخر مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز کرده و از طریق یوتیوب و آپارات قابل تماشا است.

در توضیح این برنامه آمده: «محتوای “ای کاش…”، به آرزومندی‌ های آدم‌ ها و تجربیات‌ شان مربوط است تا این تجربه‌ ها بدون تحکّم، تحمیل و قضاوت به نسل‌ های جوان‌ تر، منتقل شود. لوگوی برنامه هم با اِلمانِ قاصدک که همان الفِ آغازین ای کاش است، به همین آرزومندی‌ها مربوط است.»

روزه خواری صدا و سیما

اجرا و تهیه کنندگی تاک شوی «ای کاش» را محمدرضا یزدان پرست، روزنامه نگار و مجری پیشین تلویزیون برعهده دارد.

آخرین حضور محمدرضا یزدان پرست در تلویزیون به آبان ۱۴۰۱ بازمی گردد. او در آن زمان اجرای برنامه ی «حال خوب» شبکه سلامت سیما که به مباحث مربوط به سلامت روان و مسائل اجتماعی اختصاص دارد را برعهده داشت اما یکباره مجری دیگری جایگزین او شد.

روزه خواری صدا و سیما

پس از طولانی شدن غیبت یزدان پرست در این برنامه، گمانه زنی هایی درباره ی استعفا یا اخراج این مجری از صدا و سیما مطرح شد. مدتی بعد ادعا شد وی به دلیل خواندن شعری از نصرت رحمانی با مضمونی خاص در روز ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در برنامه ی «حال خوب»، از صدا و سیما اخراج شده بود، موضوعی که تاکنون از سوی خود او یا مدیران صدا و سیما تأیید نشده است.

محمدرضا یزدان پرست نزدیک به ۱۵ سال سابقه ی فعالیت در صدا و سیما دارد و اجرا در شبکه های یک و دو سیما و حضور در شبکه سه سیما و برنامه ی «عصر جدید» احسان علیخانی را تجربه کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو