ظاهر متفاوت هنری کویل در تصویر جدید فیلم Argylle

منبع: گیمفا

2

1402/9/14

13:02


تصویر جدیدی از فیلم Argylle منتشر شده که ظاهر متفاوت هنری کویل را به معرض نمایش گذاشته است.

ظاهر متفاوت هنری کویل در تصویر جدید فیلم Argylle

تصویر جدیدی از فیلم Argylle منتشر شده که ظاهر متفاوت هنری کویل را به معرض نمایش گذاشته است.

متیو وان با فیلم اکشن و کمدی جدید خود تحت عنوان Argylle (آرگایل) باری دیگر به سینما آمده تا طرفدارانش را با سکانس‌هایی دیوانه‌وار به وجد بیاورد. اثر جدیدی که توسط جیسون فوکس نویسندگی شده و از برایس دالاس هاوارد به عنوان بازیگر نقش اصلی در ماجراجویی هیجان‌انگیزی بهره می‌برد که خواننده مشهور بریتانیایی-آلبانیایی یعنی دوآ لیپا را نیز به داستان اضافه کرده است.

این فیلم حول محور نویسنده‌ای به نام الی کانوی جریان دارد که دست نوشته‌هایش توجه باندهای تبهکاران زیرزمینی را جلب می‌کند. مسئله‌ای که سبب می‌شود تا سیل آدمکش‌ها به سمت وی روانه شده و الی برای نجات خود وارد بازی مرگ و زندگی هیجان‌انگیزی شود که بیش از پیش او را با دنیای جاسوسی‌ درگیر خواهد کرد.

در این فیلم با شخصیتی به نام آرگایل سر و کار خواهیم داشت که توسط هنری کویل نقش آفرینی شده است. شخصتی که از دل دست نوشته‌های الی کانوی قدم به دنیای واقعی گذاشته و اتفاقات جذابی را رقم می‌زند. حال تصویر جدیدی از این شخصیت منتشر شده که می‌توانیم ظاهر متفاوت هنری کویل ۴۰ ساله را شاهد باشیم؛ کسی که متیو وان اذعان داشته ترکیبی از جیمز باند، سوپرمن و ایوان دراگو خواهد بود.

فیلم Argylle برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو