در The Game Awards 2023 انتظار رونمایی از چه بازی‌هایی را داریم؟

در The Game Awards 2023 انتظار رونمایی از چه بازی‌هایی را داریم؟


منبع: گیمفا

3

1402/9/14

16:36


در حال نزدیک شدن به پایان سال هستیم و این به معنای نزدیک شدن به یک رویداد The Game Awards دیگر است. این مراسم که قرار است در هفتم دسامبر برگزار شود، بازی‌های بزرگی را در فهرست نامزدهای خود می‌بیند. از Alan Wake 2 و Marvel’s Spider-Man 2 گرفته تا Baldur’s Gate 3 و The […]

در The Game Awards 2023 انتظار رونمایی از چه بازی‌هایی را داریم؟

در حال نزدیک شدن به پایان سال هستیم و این به معنای نزدیک شدن به یک رویداد The Game Awards دیگر است. این مراسم که قرار است در هفتم دسامبر برگزار شود، بازی‌های بزرگی را در فهرست نامزدهای خود می‌بیند. از Alan Wake 2 و Marvel’s Spider-Man 2 گرفته تا Baldur’s Gate 3 و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. البته دلیل دیگری برای تماشای این رویداد وجود دارد و آن تمام تریلرها و رونمایی‌های اختصاصی بزرگی است که به بخش ثابتی از The Game Awards تبدیل شده‌اند.

چه پروژه‌های جدیدی معرفی خواهند شد؟ چه بازی‌های بزرگی ظاهر خواهند شد و اطلاعات جدیدی را در دسترس ما قرار می‌دهند؟ آیا خبری از معرفی ریمستر Bloodborne خواهد بود؟ احتمالا نه. اما لیست زیر، بزرگترین رونمایی‌ها و تریلرهایی هستند که می‌خواهیم در “The Game Awards” امسال ببینیم و احتمال وجودشان بالا است.

رونمایی از گیم‌پلی Wonder Woman

Warner Bros. Games سال بسیار شلوغی داشته است. این شرکت علاوه بر نمایش و تاخیر Suicide Squad: Kill the Justice League، بازی Mortal Kombat 1 را نیز عرضه کرد. بازی Suicide Squad قرار است سال آینده منتشر شود. اما اگر زمان مناسبی برای صحبت در مورد آینده وجود داشته باشد، آن زمان The Game Awards است.

بازی Wonder Woman که دو سال پیش معرفی شد و قرار است سیستم Nemesis استودیوی Monolith Productions را در خود داشته باشد، هنوز اطلاعات قابل توجه‌ای را دریافت نکرده است. یک فهرست نیازمندی‌های شغلی به وجود المان‌های لایو سرویس در بازی اشاره می‌کرد، اما Warner Bros خیلی زود این مسئله را رد کرد. در هر صورت این رویداد زمان مناسبی خواهد بود تا وجود این بازی به همه یادآوری شود.

معرفی بسته الحاقی God of War Ragnarok

در ماه آگوست، استودیوی Santa Monica اعلام کرد که به دنبال استخدام افراد جدید با دانش از سیستم مبارزات God of War 2018 و God of War Ragnarok است. در حالی که این استخدام ممکن است به بازی جدیدی ربط داشته باشد، احتمال عرضه محتوای مربوط به Ragnarok هم کم نیست. The Snitch، منبع داخلی مطرح، مدعی شده که ۶۰ درصد این پروژه تکمیل شده و در سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد. او همچنین گفته که مطمئن نیست این پروژه یک بسته الحاقی برای Ragnarok باشد یا یک بازی جدا مثل Marvel’s Spider-Man: Miles Morales.

The Game Awards

عرضه یک بازی مجزا به عنوان بخشی از محتوای مربوط به یک بازی بزرگتر ابدا بعید نیست. سونی پیش از Miles Morales هم این کار را با عناوینی مثل Infamous: First Light و Uncharted: Lost Legacy انجام داده بود. اگر قرار است شاهد رونمایی از چنین پروژه‌ای باشیم، هیچ صحنه‌ای بهتر از The Game Awards نیست.

گیم‌پلی جدید و تاریخ عرضه Rise of the Ronin

با وجود اینکه Team Ninja تا کنون در The Game Awards شرکت نکرده، اما بعید نیست که Rise of the Ronin در این مراسم حضور داشته باشد. این بازی که در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شد، از سال ۲۰۱۵ در دست توسعه بوده است. سونی تاریخ عرضه آن را ۲۰۲۴ اعلام کرده، اما دوست داریم تا به طور دقیق‌تر تاریخ انتشار آن را بدانیم. این بازی به تازگی در PlayStation Store هم قابل افزودن به Wishlist شده که حضور آن در The Game Awards را محتمل‌تر می‌کند.

تریلر و تاریخ عرضه Star Wars Outlaws

زمان یک نمایش دیگر از Star Wars Outlaws فرا رسیده است، خصوصا با توجه به اینکه واکنش‌ها به نمایش اول آن بسیار مثبت بود. البته Ubisoft دلیل دیگری برای نمایش تریلر این بازی نیز دارد. این شرکت در گزارش سال مالی ۲۰۲۳/۲۴ خود که در ماه مارس ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، گفته بود که مجبور شده تا عرضه “یک بازی بزرگ” را تا سال مالی بعدی به تعویق بیندازد.

این گزارش قبل از رونمایی رسمی از Star Wars Outlaws بود. حتی در صورت عرضه این بازی در سال ۲۰۲۴، همه چیز با برنامه‌های Ubisoft تطابق خواهد داشت. خلاصه بگویم که در صورت حضور این بازی در The Game Awards 2023، می‌توانیم شاهد تایید تاریخ عرضه آن باشیم. همچنین نمایش گیم‌پلی جدید هم ضرری نخواهد داشت.

نمایش گیم‌پلی Elden Ring: Shadow of the Erdtree

در میان تمام بازی‌های این فهرست، Elden Ring: Shadow of the Erdtree احتمالا دیرتر معرفی شده است. البته از زمان معرفی این بسته الحاقی در فوریه ۲۰۲۳، هیچ خبر جدیدی در مورد آن منتشر نشده. با این وجود، شرکت مادر FromSoftware یعنی Kadokawa Corporation، گفته که روند توسعه آن به خوبی پیش می‌رود.

طبق گزارشات این بسته الحاقی از آوریل سال ۲۰۲۲ و تنها کمی پس از عرضه بازی در دست توسعه بوده است. در صورت عرضه پس از سال مالی کنونی، تریلر جدیدی در The Game Awards 2023 چندان دور از انتظار نیست. حتی ممکن است تاریخ عرضه آن هم اعلام شود. با این وجود، اخیراً تهیه‌کننده Elden Ring اعلام کرده است که تا عرضه بسته‌الحاقی کمی فاصله داریم. این موضوع امید ما را کمتر می‌کند.

تریلر گیم‌پلی و تاریخ عرضه Senua’s Saga: Hellblade 2

با عرضه Forza Motorsport و Starfield، مایکروسافت بدون شک به دنبال انتشار بازی‌های بزرگ بعدی خود است. در حالی که Towerborne ،Fable و Perfect Dark دیر یا زود در دسترس قرار می‌گیرند، این احتمال وجود دارد که Hellblade 2 با نمایش گیم‌پلی جدید، در The Game Awards 2023 حاضر شود.

این بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار، اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. Ninja Theory در سپتامبر به این مسئله اشاره کرد که Hellblade 2 کاملا قابل بازی است. اما هنوز خبری از تاریخ عرضه بازی نیست. شاید در تریلر جدید بالاخره شاهد اعلام این خبر هم باشیم.

تریلر Death Stranding 2

death-stranding-2

سال گذشته ما شاهد معرفی غافلگیرکننده بازی Death Stranding 2 با یک تریلر بودیم. یک تریلر دیگر در مراسم امسال کمی دور از ذهن بود. اما خود کوجیما در توئیتر به این مسئله اشاره کرد و حساب رسمی The Game Awards هم پاسخ او را داد (پاسخی که البته پس از مدت کوتاهی پاک شد). وقتی نام کوجیما به وسط می‌آید، هر چیزی ممکن است.

معرفی Borderlands 4 یا Tiny Tina’s Wonderland 2

عجیب است بدانید که نام هر دو دنباله در پروفایل LinkedIn یکی از کارگردانان فنی سابق Gearbox مشاهده شده بود. ظاهرا این دو بازی حداقل از می ۲۰۲۲ در دست توسعه بوده‌اند. مدیر عامل Gearbox یعنی رندی پیچفورد (Randy Pitchford) در سپتامبر ۲۰۲۲ گفته بود که بازی‌های بعدی Tiny Tina’s Wonderland در دست توسعه هستند، پس عرضه یک بازی جدید در سال ۲۰۲۴ چندان دور از انتظار نیست.

رونمایی از Borderlands 4 هم غیرممکن نیست. چرا که نسخه قبلی این سری یعنی Borderlands 3 در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود. پیچفورد در می ۲۰۲۱ در مورد Borderlands گفته بود که تیم توسعه Gearbox مشغول کار روی بازی بزرگی است. البته ممکن است منظور او Tiny Tina’s Wonderland باشد که یک ماه بعد معرفی شد. در هر صورت حداقل رونمایی از یکی از این بازی‌ها به شدت محتمل است.

تریلر گیم‌پلی و تاریخ عرضه The Alters

در میان تمام بلاک‌باسترها و دنباله‌ها، این احتمال وجود دارد که ساخته ۱۱-bit Studios یعنی The Alters در مراسم امسال حضور پیدا کند. می‌توانیم ببینیم که این بازی دقیقا چگونه کار می‌کند و عواقب تصمیم پروتاگونیست بازی یعنی Jan چه هستند. از آن جایی که بازی قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، بعید نیست که تاریخ عرضه دقیق آن هم مشخص شود.


نظر شما در این باره چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو