بهترین ساعت های کاسیو؛ معرفی 10 مدل معروف و پرفروش!

منبع: فیگار

1

1402/9/15

11:29


برند کاسیو اولین شرکتی است که ساعت‌های الکترونیک را به بازار عرضه کرد. برند ساعت کاسیو (CASIO) یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای ساعت در جهان،‌ با ساعت‌های دیجیتالی و…

بهترین ساعت های کاسیو؛ معرفی 10 مدل معروف و پرفروش!

برند کاسیو اولین شرکتی است که ساعت‌های الکترونیک را به بازار عرضه کرد. برند ساعت کاسیو (CASIO) یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای ساعت در جهان،‌ با ساعت‌های دیجیتالی و آنالوگ شناخته می‌شود. ساعت‌های این برند چند ملیتی ژاپنی، برازنده عنوان مقاوم‌ترین ساعت‌ها هستند و طیف گسترده‌ای از ساعت‌های مچی مردانه، زنانه و کودکانه را در بر می‌گیرد. ساعت های کاسیو به دلیل کیفیت، قیمت مناسب و تنوع در طراحی شناخته شده‌اند. در ادامه 10 مدل از پرفروش‌ترین و بهترین ساعت های کاسیو معرفی می‌شوند.

معرفی بهترین ساعت های کاسیو مردانه برای سلیقه‌های مختلف

ویژگی‌هایی مانند موتور ژاپنی، مقاومت، دوام و عمر بالا، چند دلیل برای محبوبیت ساعت برند کاسیو مردانه در بین آقایان است. این برند با طراحی جدید و مدرن، توانسته است بین جوانان نیز طرفداران خود را پیدا کند. در ادامه بهترین ساعت های کاسیو مردانه را معرفی می‌کنیم و درنهایت، برای آگاهی از قیمت ساعت کاسیو اصل و مدل‌های زیر، می‌توانید به سایت فروشگاهی واچ مارکت سر بزنید.

۱. جی‌شاک مدل GA-2100؛ یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های کاسیو بین جوانان

اگر به دنبال ساعتی با طراحی اسپرت و خاص هستید، مدل جی شاک GA-2100 را بررسی کنید. ازجمله ویژگی‌های خاص این مدل می‌توان به مواردی مانند وزن سبک، جنس بدنه رزین و فیبر کربن اشاره کرد. تنوع رنگی در ساعت (بدنه و بند چند رنگ، شیشه‌ای، مشکی و ارتشی) یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب ساعت جی شاک مدل GA-2100 توسط جوانان است.

۲. جی‌شاک مدل GA-100؛ ساعت اسپرت با رنگ‌های شاد

در مدل ساعت کاسیو جی‌شاک GA-100 می‌توانید ۸ مدل با رنگ‌های مختلف بیابید که هرکدام بند رنگی و طراحی متفاوت اما ویژگی‌های یکسانی دارند. مدل اسپرت با رنگ‌های شاد سفید، نارنجی، قرمز و رنگ پرطرفدار مشکی، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که این مدل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی‌هایی مانند تایمر شمارش معکوس، زمان جهانی، کرنومتر، نمایش تاریخ، نمایش روز و مقاومت ساعت تا عمق ۲۰۰ متر باعث محبوبیت این مدل کاسیو جی شاک بین ورزشکاران و کوهنوردان شده است.

۳. کاسیو ادیفایس مدل EFR-571MDC-1AVUDF؛ ساعت اسپرت مناسب مهمانی

یکی از زیرمجموعه‌های محبوب کاسیو بین مردان شیک‌پوش، کاسیو ادیفایس کرنوگراف است. اگر از طرفداران رنگ مشکی در ساعت هستید، مدل کاسیو ادیفایس EFR-571MDC-1AVUDF را انتخاب کنید. این مدل، از بهترین ساعت های کاسیو برای مهمانی است و روی مچ دست بسیار راحت و زیبا می‌نشیند. در مدل‌های EFR ادیفایس، به جز رنگ مشکی، مدل‌های با بند استیل هم برای مهمانی یا استفاده روزانه بین آقایان محبوب شده است تا سلیقه‌های دیگر را هم پوشش دهد.

۴. کاسیو ادیفایس مدل EQB-1100XDC-1A؛ ساعت هوشمند مناسب هدیه به آقایان شیک‌پوش

یکی از بهترین ساعت های کاسیو هوشمند، مدل ادیفایس EQB-1100XDC-1A است. این مدل ادیفایس کرنوگراف سه موتوره‌،‌ با ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند اتصال به گوشی، بین جوانان بسیار طرفدار دارد. قطر بسیار کم ساعت، پوشیدن آن را راحت‌تر از ساعت‌های دیگر می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که مدل هوشمند ادیفایس EQB-1100XDC-1A را منحصربه‌فرد می‌کند، امکان یافتن گوشی درصورت گم شدن است.

۴. کاسیو ادیفایس مدل EQB-1100XDC-1A؛ ساعت هوشمند مناسب هدیه به آقایان شیک‌پوش

۵. کاسیو جی شاک مدل GW-B5600SL-5DR؛ طراحی مدرن با قیمت اقتصادی

اگر طراحی قدیمی مدل‌های کاسیو با فرم قاب مستطیلی را می‌پسندید اما مدرن و به‌روز بودن برایتان بیشتر اهمیت دارد، به سراغ مدل GW-B5600SL-5DR بروید. مدل کاسیو جی شاک GW-B5600SL-5DR یکی از ساعت‌های کاسیو با قیمت اقتصادی و ارزان است که بند و بدنه رزینی سبز رنگ با قفل سگکی ساده دارد.

دقت کرنومتر بالا و تکنولوژی حرکتی خورشیدی از ویژگی‌های خاص این ساعت است. از ویژگی‌های دیگر این مدل ساعت می‌توان به بلوتوث، تایمر زنگ‌دار، زنگ هشدار، صرفه‌جویی مصرف باتری در تاریکی و نمایش 39 منطقه زمانی (39 شهر) اشاره کرد.

معرفی ساعت کاسیو زنانه برای همه سلیقه‌ها

برند کاسیو ساعت‌های زیبایی برای خانم‌ها طراحی و با رنگ‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. در ادامه چند مورد از بهترین ساعت های کاسیو زنانه اصل را به شما معرفی می‌کنیم. این ساعت‌ها به خاطر تنوع در رنگ و اندازه، محبوبیت بالایی بین خانم‌ها دارند و هرکدام برای موقعیت خاصی مانند ورزش، کار یا مهمانی مناسب هستند.

۶. ساعت مچی زنانه کاسیو بیبی جی مدل MSG-S500G-2A با قاب طلایی

یکی از ساعت‌های زنانه برند کاسیو با طراحی قاب طلایی رنگ و بند سورمه‌ای، مدل بیبی جی MSG-S500G-2A است. بند پلاستیکی سورمه‌ای رنگ این مدل، دور مچ دست با هر ابعادی، به‌راحتی بسته می‌شود و به خاطر سبکی بالا، دست را اذیت نمی‌کند.

خاصیت ضدآب و مقاومت در آب تا عمق ۱۰۰ متر، فرم دایره‌ای و طراحی کلاسیک، این ساعت را برای موقعیت‌های مختلف ورزشی یا استفاده روزانه قابل‌استفاده می‌کند. این مدل بیبی‌جی را می‌توانید هم برای مهمانی‌ها و هم برای فعالیت‌های ورزشی کنار ساحل استفاده کنید.

۷. ساعت مچی زنانه کاسیو بیبی جی مدل BA-112-7A برای طرفداران رنگ سفید

ساعت مچی زنانه کاسیو بیبی جی مدل BA-112-7A یکی از محبوب‌ترین ساعت‌ها برای طرفداران رنگ سفید است. امکاناتی مانند ساعت جهانی، قطب‌نما، کرنوگراف، نشانگر تقویم و نور پس‌زمینه را با مدل بیبی جی BA-112-7A خواهید داشت. اگر به رنگ‌های خاص و فانتزی مانند سبز نئونی یا فیروزه‌ای علاقه دارید، در بین مدل‌های بیبی جی کاسیو زنانه خواهید یافت.

۷. ساعت مچی زنانه کاسیو بیبی جی مدل BA-112-7A برای طرفداران رنگ سفید

۸. ساعت مچی زنانه کاسیو شین مدل SHE-4056BD-1AUDF برای طرفداران رنگ مشکی

برای طرفداران استایل مشکی و لوکس برای مهمانی، ساعت کاسیو شین مدل SHE-4056BD-1AUDF پیشنهاد می‌شود. این ساعت کاملا مشکی با صفحه گرد و بند استیل طراحی شده است. برای زیبایی بیشتر دور قاب آن با نگین‌های بسیار ریز تزیین شده و به جای نوشتن اعداد، از نگین‌های درشت استفاده می‌کند. طراحی صفحه، مشکی و ساده اجرا شده تا ظرافت را در عین ظاهری شیک رعایت کرده باشد.

۹. ساعت مچی زنانه کاسیو  LTP-1094Q-7B9 با بند چرمی و طراحی کلاسیک

مدل ساعت مچی زنانه کاسیو  LTP-1094Q-7B9 با بند چرمی و طراحی کلاسیک قاب گرد، برای استفاده روزانه بهترین گزینه است. طراحی ساده و در عین حال شیک در مدل‌های LTP ساعت کاسیو اصل زنانه، دلیل محبوبیتش بین خانم‌های شاغل و جوانان معرفی می‌شود. ویژگی‌هایی مانند بند چرمی قهوه‌ای، قاب طلایی، مقاومت در آب تا عمق ۳۰ متر، دقت ساعت بالای ۲۰ ثانیه در ماه و ابعاد کوچک را، در این مدل ساعت مشاهده می‌کنید.

۱۰. ساعت مچی زنانه کاسیو شین مدل SHE-4551PGM-4AUDF برای عروس

اگر به دنبال ساعتی با طراحی ظریف و زیبا برای هدیه هستید، ساعت مچی زنانه کاسیو شین مدل SHE-4551PGM-4AUDF را انتخاب کنید. بند ظریف کاسیو شین، بافت بسیار خاص و رنگ رزگلد داشته و قاب آن، دایره‌ای با نقش گل و شکوفه بهاری طراحی شده است. ویژگی‌هایی مانند ابعاد کوچک، ضخامت کم،‌ مقاومت در آب تا عمق ۵۰ متر و بند استیل، ساعت کاسیو زنانه مدل SHE-4551PGM-4AUDF را جذاب‌تر کرده است.

 

خرید ساعت‌های کاسیو اورجینال با تنوع بالا از فروشگاه واچ مارکت

کاسیو یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت با قیمت‌های متنوع است و تنوع بالایی در زمینه طراحی برای همه سلیقه‌ها دارد. رنگ‌های سفید یا مشکی ساعت کاسیو مردانه و زنانه برای ست استایل‌های مونوکروم بسیار طرفدار دارند. مدل شین زنانه و ادیفایس مردانه بهترین ساعت های کاسیو برای مهمانی یا هدیه هستند.

همه ساعت‌های برند کاسیو اصل را در سایت فروشگاهی واچ مارکت خواهید یافت. مدل‌های متنوع و قیمت‌های متفاوت با ضمانت اصالت کالا از خدماتی‌ هستند که فروشگاه واچ مارکت برای شما فراهم کرده است. برای خرید ساعت های اورجینال به آدرس اینترنتی watchmarket.shop سر بزنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو