مشخصات ردمی K70 Ultra لو رفت؛ ردمی با گوشی جدیدش با پرچمداران رقابت می‌کند

منبع: تکراتو

1

1402/9/15

13:46


مشخصات ردمی K70 Ultra توسط یک افشاگر فاش شد. شیائومی قصد دارد نسل جدید گوشی‌های قاتل پرچمدار سری K را با مشخصات پرچمدار عرضه کند.

مشخصات ردمی K70 Ultra لو رفت؛ ردمی با گوشی جدیدش با پرچمداران رقابت می‌کند

مشخصات ردمی K70 Ultra توسط یک افشاگر فاش شد. شیائومی قصد دارد نسل جدید گوشی‌های قاتل پرچمدار سری K را با مشخصات پرچمدار عرضه کند.

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به تازگی مشخصات ردمی K70 Ultra شیائومی را لو داده است. حتماً می‌دانید که شیائومی در تولید گوشی‌های قاتل پرچمدار یا همان پرچمدارهای اقتصادی تبحر خاصی دارد.

براساس اطلاعات فاش شده، غول فناوری چین قصد دارد گوشی K70 اولترا را به عنوان قدرتمندترین گوشی خانواده K70 به زودی معرفی کند. شکی نیست که پرچمدارکُش جدید شیائومی قصد دارد بهترین در نسل خود باشد و برای رسیدن به این مهم می‌بایست عملکردی بی نقص از خود به جای بگذارد. در ادامه با مشخصات احتمالی گوشی جدید شیائومی آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: فروش سری ردمی K70 رکوردهای شیائومی را جابه جا کرد ؛ استقبال کم سابقه از گوشی‌های ردمی

مشخصات ردمی K70 Ultra لو رفت

شیائومی با عرضه شیائومی خانواده شیائومی 14 به عنوان پرچمداران تازه نفس خود توانست رکورد فروش را بزند. این گوشی که از همه لحاظ می‌تواند پرچمداران دیگر شرکت‌ها را شکست دهد، تا چندی دیگر شاهد تولد نسخه اقتصادی خود خواهد بود.

به تازگی اطلاعاتی از ردمی K70 Ultra فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی قادر است به پرچمداران رقابت کند. بدین ترتیب خانواده K70 حالا 4 عضو خواهد داشت.

طبق اطلاعات لو رفته، قلب تپنده K70 اولترا را پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9300 تشکیل می‌دهد. این گوشی در بخش حافظه ذخیره‌سازی و میزان رم نیز تنوع خوبی دارد و در مقایسه با دیگر مدل‌های خود ارتقاء داشته است.

مشخصات ردمی K70 Ultra لو رفت

گوشی ردمی K70 Pro در بخش CPU به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز است که در کنار نمایشگر امولد 2K می‌تواند بهترین تجربه کاربری را به کاربر القا کند.

حال در صورتی که K70 Ultra از پردازنده دایمنسیتی 9300 بهره ببرد، می‌توان گفت که کاربری مدل جدید تا درصد اندکی بهتر از نسخه پرو است.

گوشی جدید ردمی در بخش دوربین نیز ارتقا داشته و از ویژگی‌های جدید بهره می‌برد. همچنین عمر باتری دستگاه نیز افزایش یافته است.

در بخش باتری نیز K70 اولترا از یک باتری با ظرفیت 5هزار میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد که بوسیله یک شارژر 150 واتی در کمترین زمان ممکن فول شارژ می‌شود.

این گوشی احتمالاً از یک دوربین اصلی با کیفیت 50 مگاپیکسل و دوربین فوق عرض 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مشخصات پرچمدار گوشی ردمی K70 اولترا چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو