مشخصات کلیدی سری شیائومی 14 لو رفت

منبع: تکراتو

2

1402/8/2

02:20


مشخصات کلیدی سری شیائومی 14 فاش شد. با وجود اینکه تنها 3 روز تا معرفی پرچمدار جدید شیائومی مانده، مشخصات اصلی آن لو رفته است.

مشخصات کلیدی سری شیائومی 14 لو رفت

مشخصات کلیدی سری شیائومی 14 فاش شد. با وجود اینکه تنها 3 روز تا معرفی پرچمدار جدید شیائومی مانده، مشخصات اصلی آن لو رفته است.

به تازگی یکی از کاربران و افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو تصویری از یک تبلیغات کاغذی را پیدا کرده که در آن به مشخصات کلیدی سری شیائومی 14 اشاره شده است. همانطور که می‌دانید، پرچمدار جدید شیائومی قرار است 4 آبان‌ماه رسماً رونمایی شود و تا حالا ویژگی‌های برجسته آن نیز فاش شده است.

اما جالب است بدانید که این گوشی جذاب در مراسم معرفی پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 از سمت کوالکام رونمایی می‌شود و چیزی که از قبل نیز معلوم شده بود، بهره‌گیری آن از این تراشه پرچمدار است که اولین گوشی معرفی شده با غول تراشه‌های دنیای اندروید نیز نام خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی سری شیائومی 14 لو رفت

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo تصویری از یک کاغذ تبلیغاتی منتشر کرده است که با توجه به شماره مدل 23116PN5BC روی آن، به شیائومی 14 پرو مربوط می‌شود. تصویر منتشرشده تأیید می‌کند که پردازنده این سری، اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. کوالکام این تراشه را در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان‌ماه) معرفی خواهد کرد و می‌توان انتظار داشت که سری شیائومی 14 به آن مجهز باشد.

همچنین در تصویر می‌توان علامت گواهی IP68 را برای شیائومی 14 پرو مشاهده کرد. این گوشی از «دالبی ویژن Atmos»، صدای Hi-Res و Hi-Res بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود شیائومی 14 پرو حسگر 1 اینچی سونی IMX989 را همانند نسل قبلی خود حفظ کند، اما با توجه به اینکه شیائومی این بار از لنزهای مدل «Leica Summilux» استفاده می‌کند، کیفیت تصاویر این گوشی بسیار بهتر خواهد بود.

مشخصات کلیدی سری شیائومی 14

در پست دیگری در Weibo، اطلاعاتی درباره رنگ‌بندی و میزان رم و حافظه داخلی شیائومی 14 و 14 پرو افشا شده است.

طبق اطلاعات منتشرشده، شیائومی 14 در 4 رنگ مشکی، سفید، سبز و صورتی عرضه خواهد شد. همچنین میزان رم و حافظه داخلی این مدل 12 گیگابایت + 256 گیگابایت، 16 گیگابایت + 512 گیگابایت و 16 گیگابایت + 1 ترابایت خواهد بود.

شیائومی 14 پرو در 3 رنگ مشکی، سفید و سبز و در سه پیکربندی 12 گیگابایت + 256 گیگابایت، 16 گیگابایت + 512 گیگابایت و 16 گیگابایت + 1 ترابایت روانه بازار خواهد شد.

سری شیائومی 14 با سیستم‌عامل جدید شیائومی HyperOS عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کلیدی سری شیائومی 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو