بهترین هتل چهار ستاره مشهد در خیابان امام رضا

منبع: تاپ تراول

2

1402/9/16

09:20


خیابان امام رضا از خیابان های معروف مشهد بوده که به حرم امام رضا منتهی می شود. در این…

خیابان امام رضا از خیابان های معروف مشهد بوده که به حرم امام رضا منتهی می شود. در این خیابان هتل های متعددی وجود دارد که کمترین فاصله را تا حرم دارند. از بهترین هتل های چهار ستاره خیابان امام رضا می توان به هتل‌های شکوه شارستان و الماس ۱ اشاره کرد که در ادامه بررسی شده است.

بهترین هتل چهار ستاره مشهد

با رزرو هتل های مشهد در خیابان امام رضا علاوه بر دسترسی سریع به حرم، می توانید در کمترین زمان به مراکز خرید مانند بازار رضا و رستوران های لوکس در این خیابان دسترسی داشته باشید. با استفاده از سرویس های ویژه هر هتل می توانید در کمترین زمان همراه سالمندان نیز به حرم مطهر مشرف شوید.

هتل شکوه شارستان مشهد

هتل شکوه شارستان از بهترین هتل های 4 ستاره ای است که فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و شما با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی، می‌توانید به حرم مطهر برسید. همچنین، این هتل، به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر مشهد نزدیک است.

امکانات هتل شکوه شارستان

هتل شکوه شارستان، دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است که می‌تواند اقامت شما را آسوده و لذت بخش کند. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجموعه آبی: این هتل چهار ستاره مشهد خیابان امام رضا، دارای استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی است که می‌توانید از آن‌ها برای تفریح و افزایش آرامش استفاده کنید.
  • سالن تناسب اندام: هتل شکوه شارستان، دارای سالن تناسب اندام مجهز و مدرن است که می‌توانید از آن برای ورزش و سلامتی خود استفاده کنید.
  • رستوران و کافی شاپ: ۳ رستوران موجود در هتل با ظرفیت‌های مختلف و غذا‌های متنوع یکی دیگر از خدمات رفاهی این هتل است؛ همچنین، این هتل، دارای کافی شاپی با منوی متنوع و محیطی دلنشین است.

امکانات هتل شکوه شارستان به این موارد محدود نمی‌شود و خدمات دیگری همچون اینترنت پرسرعت، پارکینگ و … نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در آسودگی کامل از سفر خود لذت ببرید.

اتاق‌ های هتل شکوه شارستان

هتل شکوه شارستان مشهد، دارای ۱۲۶ واحد شامل اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته به همراه سوئیت‌های دو تخته و سه تخته است که با متراژ‌های استاندارد و مدرن طراحی شده‌اند. این اتاق‌ها، دارای امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفاء و اعلان حریق و… هستند. حمام و سرویس بهداشتی همراه با لوازم بهداشتی شخصی در اختیار مهمانان می‌باشد. چشم انداز اتاق‌های هتل نیز رو به حرم، رو به فضای سبز و محوطه هتل است. هزینه رزرو یک اتاق دو تخته در هتل شکوه شارستان با صرف صبحانه، ناهار و شام در آذر ۱۴۰۲ حدوداً برابر با ۲ میلیون ۷۵۰ هزار تومان است.

بهترین هتل چهار ستاره مشهد

جاذبه های اطراف هتل شکوه شارستان مشهد

این هتل، به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر مشهد نزدیک است. برای مثال، موزه باغ نادری، مجموعه فرهنگی هنری ملک، مجموعه تاریخی هارونیه و… از جاذبه‌هایی هستند که با ماشین یا اتوبوس به آن‌ها دسترسی دارید. علاوه بر این، این هتل، نزدیک به مراکز خرید معروف شهر مشهد است. برای مثال، بازار رضا، بازار سنتی، مرکز خرید الغدیر و غیره از مراکز خریدی هستند که با پیاده روی یا ماشین می‌توانید به آن‌ها برسید.

آدرس مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن‌زاده آملی ۱۰ و ۱۲ هتل شکوه شارستان
فاصله از حرم حدود ۸۰۰ متر – ۸ دقیقه پیاده روی
تعداد ستاره چهار ستاره

هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس ۱ مشهد یک هتل چهار ستاره مشهد خیابان امام رضا است و شما با اقامت در این هتل 4 ستاره، با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی، به حرم مطهر امام رضا (ع) خواهید رسید. این هتل دارای ۱۶۳ اتاق و سوئیت با طراحی مدرن و امکانات رفاهی است و خدمات مناسبی را برای سرگرمی و رفاه مسافرین فراهم کرده است. ما در ادامه این مطلب، برخی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل را بررسی می‌کنیم.

امکانات هتل الماس ۱ مشهد

  • رستوران و کافی شاپ: این هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ با ظرفیت‌های مختلف است که در آن‌ها غذا‌های ایرانی، عربی، فست فود و صبحانه‌های سرد و گرم سرو می‌شود.
  • سالن کنفرانس و مهمانی: سالن کنفرانس هتل الماس ۱ با ۲۰۰ نفر ظرفیت برای برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، جشن‌ها و مراسمات مختلف استفاده می‌شود.
  • مجموعه آبی: هتل الماس ۱ دارای مجموعه آبی شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی است که برای استراحت و تفریح مورد استفاده مسافرین قرار می‌گیرد.

هتل الماس ۱ همچنین دارای امکاناتی مانند سالن تناسب اندام، بازارچه اختصاصی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی و خدمات دیگری است که باعث رضایت بیشتر میهمانان می‌شود.

بهترین هتل چهار ستاره مشهد

اتاق‌های هتل الماس ۱

هتل الماس ۱ مشهد دارای دارای ۱۶۳ اتاق و سوئیت مجهز و مدرن است که با طراحی زیبا و معماری نوین، احساس آرامش و شادابی را به میهمانان منتقل می‌کند. انواع واحد‌های اقامتی که در این هتل ارائه می‌شود شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته کوئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت یک‌خوابه چهار تخته، اتاق کانکت چهار تخته و پنج تخته است. برای اسکان در یک اتاق دو تخته در این هتل چهار ستاره مشهد خیابان امام رضا با سرو صبحانه، ناهار و شام در تاریخ آذر ۱۴۰۲ باید مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

جاذبه های اطراف هتل الماس 1 مشهد

این هتل نزدیک به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور است و می‌توانید از این مراکز برای خرید و تفریح استفاده کنید. علاوه بر این، این هتل نزدیک به برخی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر مشهد است. برای مثال، موزه مشهد، مجموعه فرهنگی هنری ملک و مجموعه تاریخی طوس از جاذبه‌هایی هستند که با ماشین یا اتوبوس به آن‌ها دسترسی دارید.

آدرس مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶
فاصله از حرم حدود ۶۳۴ متر – ۵ دقیقه پیاده روی
تعداد ستاره چهار ستاره

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو