شایعه: ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons قرار است به زودی منتشر شود

منبع: پلازا

3

1402/9/16

10:40


شایعه: ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons قرار است به زودی منتشر شود

به تازگی با نزدیک شدن به رویداد گیم اوردوز 2023 شایعه جدیدی نسبت به بازی Brothers: A Tale of Two Sons منتشر شده که نشان میدهد قرار است ریمیک جدیدی برای این بازی محبوب و دو نفره منتشر شود که هنوز شرکت سازنده به این شایعه واکنشی نشان نداده است.

با اینکه در گذشته اعلام شده بود شرکت 505 گیمز در حال کار بر روی یک ای پی جدید بوده ولی به نظر میرسد که این محصول بازی جدید نیست بلکه ریمیک از یک بازی قدیمی بوده است. در زمانی که ما زندگی میکنیم شرکت های بسیاری با ریمیک و ریمستر سازی محصولات خود جان تازه ای به آنها میدهند که بدنیست بدانید بازی Brothers: A Tale of Two Sons که برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد میتواند گزینه خوبی برای ریمیک باشد.

به گفته افشاگر معروف یعنی billbil-kun ظاهرا 505 گیم قرار است این بازی را در The Game Awards معرفی کند که اگر چنین چیزی به واقعیت تبدیل شود میتوان انتظار ریمیک شدن دیگر بازی های این شرکت بازی سازی را درنظر داشت که تا اثبات این حرف زمان زیادی باقی نمانده است. البته میتوان گفت که این شرکت قادر به ارائه نسخه جدیدی از Brothers: A Tale of Two Sons نیز خواهد بود که این موضوع نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نظر شما نسبت به این خبر چیست ؟ باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو