دفاع حمید رسایی از ماجرای تقدیر از امیر تتلو در سال 96

منبع: ساعد نیوز

3

1402/9/16

10:57


ساعدنیوز: برنامه سال 96 مراسم خوبی بود، اما خوبتر از آن، ایده تقدیر از کسانی بود که در فضای مجازی فعالیت دارند و بواسطه نظراتشان، مورد هجمه معاندین قرار گرفته بودند.

دفاع حمید رسایی از ماجرای تقدیر از امیر تتلو در سال 96

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از رویداد 24، حمید رسایی نوشت: در مراسم آن سال، تیپ‌های مختلفی هم تقدیر شدند: محیط‌بان، مجری، خبرنگار، خواننده، هنرپیشه تا همسر مدافع حرمی که در فضای مجازی فعالیت داشت و جملگی به دلیل دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی مورد هجمه واقع شده بودند.

البته فضاسازی آن روز و امروز درباره آن مراسم از طرف یک جریان خاص هم بیشتر به دلیل دفاع این تیپ اجتماعی از انقلاب اسلامی و اظهار پشیمانی آنها از گذشته‌شان بود. این جماعت دوست ندارند این بازگشت‌پذیری به آغوش دین و انقلاب، الگو شود و گذشته نامناسب افراد ترمیم شود.»

گفتنی است که امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد صبح امروز توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران با دستور قضایی بازداشت شد. یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر 18 سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو