بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 ؛ معرفی 11 ابزار رایگان

بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 ؛ معرفی 11 ابزار رایگان


منبع: تکراتو

2

1402/9/16

13:44


با استفاده از بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 معرفی شده در این مطلب، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای و به راحتی انواع میم‌های دلخواه را طراحی کنید.

بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 ؛ معرفی 11 ابزار رایگان

با استفاده از بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 معرفی شده در این مطلب، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای و به راحتی انواع میم‌های دلخواه را طراحی کنید.

میم‌ها نقش مهمی در مکالمات آنلاین ما دارند و در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل توییتر، فیسبوک و تامبلر دائماً با آنها برخورد داریم. حتی گاهی اوقات، کاربران با کیبوردهای میم با هم گفتگو می‌کنند.

با توجه به حضور فراگیر میم های ایرانی و خارجی در اینترنت، شاید شما هم تصمیم به طراحی میم بگیرید. بهترین اپلیکیشن های ساخت میم می‌توانند به شما در این کار کمک کرده و این فرایند را بسیار آسان‌تر کنند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که میم چیست و چه مزایای دارد و بعد شما را با بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 از جمله بهترین برنامه های ساخت میم فارسی آشنا می‌کنیم. پس اگر شما هم علاقمند به طراحی میم از جمله کاور میم هستید، با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023

میم، شامل تصویر یا ویدیویی است که یک متن کنار آن نوشته شده و برای بیان افکار و القای احساساتی خاص کاربرد دارد. اولین میم اینترنتی “بیبی چا-چا” بود که سال 1996 همه گیر شد. امروزه شاهد طراحی انواع میم‌های متحرک و تعاملی هستیم و همه ما حداقل چند میم معروف را به خاطر داریم.

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

همانطور که اشاره شد، میم‌ها عضوی جدایی ناپذیر از تعاملات آنلاین ما شده‌اند و اهمیت زیادی در فضای دیجیتال دارند. از جمله مزایای میم‌های اینترنتی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. مقرون به صرفه بودن: خیلی از کسب و کارها، هزینه زیادی را برای برندسازی و بازاریابی صرف می‌کنند. اما میم‌ها از جمله کاور میم و میم‌های تعاملی و جذاب، می‌توانند یکی از روش‌های مقرون به صرفه برای بازاریابی باشند و پیام برندها را به سرعت به تعداد زیادی از مخاطبان منتقل کنند.
  2. راحتی ساخت: ساختن طرح‌های گرافیکی جذاب، کار ساده‌ای نیست. برای اینکه چنین طرح‌هایی به کیفیت و سطح مورد نظرتان برسند، باید از یک طراح گرافیک خبره کمک بگیرید. اما طراحی میم، کار بسیار راحتی است. کافیست الگوهای آماده موجود در اینترنت را بررسی کرده و متن دلخواه‌تان را وارد کنید!
  3. انتقال راحت‌تر مفاهیم: یک میم جذاب می‌تواند به راحتی نظر مخاطبان را جلب کرده و به اندازه هزاران کلمه، پیام داشته باشد.

با توجه به این نکات، در ادامه با بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 از جمله بهترین برنامه های ساخت میم با موبایل آشنا می‌شویم که راهکار جدید و مؤثری برای دیده شدن مشاغل در دنیای اینترنت هستند.

1. Filmora

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

قابلیت‌ها:

  • امکان درج متن در هر جایی (داخل و خارج عکس)
  • پشتیبانی از فرمت‌های محبوب مثل jpg، png، gif و mp4
  • کاملاً رایگان، بدون نیاز به پرداخت هزینه یا عضویت

میم ساز Filmora یکی از بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 است که استفاده از آن کاملاً رایگان بوده و هیچ علامت و واترمارکی روی تصویر نهایی باقی نمی‌گذارد. همچنین برای استفاده از این برنامه، نیازی به ثبت نام و عضویت ندارید. Filmora از انواع تصویر، گیف و ویدیو پشتیبانی می‌کند. کافیست فایل مورد نظر را کشیده و در این اپلیکیشن رها کنید. مهم‌تر اینکه، اگر بخواهید یک پس زمینه مشکی یا سفید برای درج کپشن انتخاب کنید، Filmora به شما کمک می‌کند تا به سرعت این کار را انجام دهید.

می‌توانید اندازه، رنگ و محل درج متن را تغییر دهید. بعد از ویرایش، با یک کلیک میم شما ظرف چند ثانیه آماده می‌شود و می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی وارد کنید. این ویژگی‌ها، Filmora را تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای ساخت میم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سایت های هوش مصنوعی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید متن

2. Wondershare PixStudio

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

بهترین ابزارهای ساخت میم

قابلیت‌ها:

  • رایگان با استفاده راحت
  • قابلیت ایجاد میم از روی تصاویر
  • امکان اضافه کردن فیلتر به عکس‌ها
  • امکان تغییر فونت و رنگ متن

Wondershare PixStudio یکی دیگر از بهترین برنامه های ساخت meme است که با داشتن تعداد بسیار زیادی الگوی آماده، به شما برای ساختن هر چه راحت‌تر میم های خارجی و ایرانی کمک می‌کند. می‌توانید عکس دلخواه‌تان را بارگذاری کرده و با تنظیم متن و رنگ و فیلترهای مختلف، میم مورد نظرتان را طراحی کنید.

3. Quickmeme

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

قابلیت‌ها:

  • امکان ساختن میم با استفاده از تصاویر خودتان یا عکس‌های مشهور
  • امکان لاگین با حساب فیسبوک برای ساختن حساب و ذخیره میم‌های تولید شده

برای افرادی که به دنبال ساختن میم به روشی راحت و آسان هستند، Quickmeme یکی از بهترین ابزارهای ساخت میم است. این برنامه، میم های معروف حال حاضر را بر اساس میزان محبوبیت آنها به شما نشان می‌دهد.

برای ساختن میم، کافیست از قسمت upload a funny یک عکس دلخواه را آپلود کنید. اگر می‌خواهید متن دلخواه خودتان را روی یکی از میم های معروف قرار دهید، گزینه caption a meme را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

4. MemeGenerator

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

بهترین برنامه های ساخت میم فارسی

قابلیت‌ها:

  • قابلیت ایجاد میم با عکس یا شخصیت‌های دلخواه
  • امکان ایجاد تغییرات در میم های معروف
  • امکان به اشتراک گذاشتن میم‌ها از طریق این سایت

MemeGenerator یکی از بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 است که می‌توانید از آن برای درج کپشن‌های جالب و بامزه روی عکس‌ها استفاده کنید. می‌توانید عکس‌های پرطرفداری که برای ساختن میم های ایرانی و خارجی از آنها استفاده می‌شود را مرور کنید.

برای ساختن میم با یکی از این عکس‌ها، کافیست روی میم مورد نظر کلیک کنید؛ یا با انتخاب گزینه create، شروع به ساختن یک میم با عکس یا کاراکتر مورد نظرتان کنید.

5. Imgur

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

قابلیت‌ها:

  • امکان ساختن میم با عکس دلخواه خودتان یا یکی از عکس‌های موجود، ظرف کمتر از 1 دقیقه
  • ارایه یک سرویس میزبانی تصاویر

Imgur یکی از بهترین برنامه های ساخت meme است؛ اما بیشتر به عنوان یک پلتفرم برای ارسال عکس از آن استفاده می‌شود. کاربران، عکس‌های مورد نظرشان را به Imgur ارسال می‌کنند تا بعداً این تصاویر را برای دوستان یا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. اما، یک ابزار ساختن میم هم در این سایت وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

کافیست یکی از تصاویر پیش‌فرض موجود در این سایت، یا عکس دلخواه خودتان را انتخاب کرده و بعد متن مورد نظرتان را در آن وارد کنید. با Imgur انتخاب متن و قرار دادن آن روی عکس بسیار راحت است.

بیشتر بخوانید:

بررسی ویژگی های iOS 17

برترین ترفندهای iOS 17 که نمی‌دانستید!

6. Make a Meme

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

بهترین برنامه های ساخت meme

قابلیت‌ها:

  • امکان ساختن میم از روی عکس‌های دلخواه خودتان یا میم های معروف
  • امکان اضافه کردن متن به راحتی در بالا و پایین تصویر
  • امکان ایجاد عنوان‌های دلخواه برای میم‌ها
  • پیش‌نمایش میم‌ها قبل از تولید آنها

وقتی وارد سایت Make a Meme شوید، بلافاصله تصویری از همه میم های معروف از جمله میم های خارجی سرتاسر جهان را مشاهده می‌کنید. کافیست روی این عکس‌ها کلیک کنید تا یک رابط کاربری باز شده و متن و عنوان دلخواه‌تان را در آن وارد کنید. سپس روی make a meme کلیک کنید تا تصویر شما آماده شود.

حتی می‌توانید عکس دلخواه‌تان را بارگذاری کرده و به همین روش، به آن متن اضافه کنید. همچنین، قابلیت مشاهده میم‌ها پیش از ساختن آنها هم وجود دارد.

7. Livememe

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

قابلیت‌ها:

  • تقریباً همه میم‌های پرطرفدار را به صورت آماده دارد.
  • امکان ایجاد میم‌های دلخواه
  • امکان به اشتراک گذاری راحت میم‌ها

Livememe یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ساخت میم است که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در صفحه اصلی این ابزار، مجموعه‌ای از تصاویر بسیار محبوب را مشاهده می‌کنید. روی دکمه create a meme کلیک کنید تا منویی حاوی میم‌های پرطرفدار ببینید.

می‌توانید میم خودتان را بر اساس این میم‌ها یا بر اساس عکسی که به این ابزار بارگذاری می‌کنید، ایجاد کنید. در نهایت، می‌توانید عکس ایجاد شده را روی کامپیوتر خودتان ذخیره کرده و حتی از طریق این سایت منتشر کنید.

بیشتر بخوانید:

ضبط تماس در آیفون بدون برنامه

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

8. Canva

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

بهترین برنامه های ساخت میم با موبایل

قابلیت‌ها:

  • دارای مجموعه‌ای بزرگ از عکس‌های آرشیوی
  • امکان ایجاد میم با عکس‌های خودتان
  • امکان اضافه کردن فیلتر به عکس‌ها برای ساختن میم
  • قابلیت تغییر فونت و رنگ متن

Canva بر خلاف سایر بهترین برنامه های ساخت meme یکسری الگوی آماده را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پلتفرم، میلیون‌ها عکس آرشیوی را در اختیار شما قرار می‌دهد که نسبت به آنچه در سایر سایت‌ها مشاهده می‌کنید، بسیار بیشتر هستند.

البته می‌توانید تصاویر خودتان را هم بارگذاری کرده و با درج متون مرتبط، میم بسازید. این قابلیت‌ها و امکانات، Canva را تبدیل به یکی از بهترین برنامه های ساخت میم فارسی و انگلیسی کرده‌اند.

9. iLoveIMG

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

قابلیت‌ها:

  • امکان ساختن میم با بارگذاری عکس‌های دلخواه
  • امکان اضافه کردن بیشتر از دو خط متن
  • امکان اضافه کردن یک تصویر روی تصویر موجود

از نظر راحتی استفاده، iLoveIMG یکی از بهترین ابزارهای ساخت میم است. در صفحه اصلی این سایت می‌توانید یک عکس را بارگذاری کرده یا از یکی از الگوهای آماده سایت استفاده کنید.

در این سایت هم کادرهای متنی آماده وجود دارند؛ اما می‌توانید آنها را ویرایش کرده و از متن و طراحی دلخواه‌تان استفاده کنید. همچنین، امکان اضافه کردن متن بیشتر هم وجود دارد.

می‌توانید یک عکس دیگر را هم روی عکس میم دلخواه‌تان اضافه کنید تا طراحی کاملاً متفاوتی داشته باشید. این قابلیت‌ها، iLoveIMG را تبدیل به یکی از بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس رایگان 2023

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

10. Meme Creator

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

بهترین اپلیکیشن های ساخت میم

قابلیت‌ها:

  • امکان استفاده از تصاویر موجود و جدید برای ساختن میم
  • امکان تنظیم رنگ و فونت متن بالا و پایین تصویر

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ساخت میم Meme Creator است که با استفاده از آن می‌توانید میم‌های موجود را ویرایش کرده یا با بارگذاری عکس‌های دلخواه‌تان، انواع میم های خارجی و ایرانی را طراحی کنید.

استفاده از این سایت رایگان، بسیار راحت است و نیازی به ساختن حساب کاربری ندارد. همچنین، برخلاف خیلی از ابزارهای رایگان ساختن میم، می‌توانید اندازه و رنگ متن را تغییر دهید. با استفاده از Meme Creator می‌توانید ظرف یک دقیقه میم ساخته و برای دوستان خودتان ارسال کنید.

11. DIYLOL

بهترین برنامه های ساخت میم 2023

قابلیت‌ها:

  • راهکاری ساده و آسان برای ساختن میم بر اساس میم‌های موجود
  • امکان تنظیم اندازه و رنگ متن

معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت میم را با DIYLOL به پایان می‌رسانیم. با استفاده از DIYLOL، می‌توانید بر اساس میم های معروف اینترنتی از جمله بهترین میم های خارجی ، میم جدید بسازید. کافیست تصویر دلخواه‌تان را انتخاب کرده و متن دلخواه‌تان را در هر نقطه‌ای از آن درج کنید.

حتی می‌توانید رنگ و اندازه فونت را تغییر دهید و تصویر نهایی را برای دوستان خودتان ارسال کنید. راحتی استفاده از DIYLOL این ابزار را تبدیل به یکی از بهترین برنامه های ساخت meme کرده است.

جمع‌بندی

در این مطلب، با بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023 آشنا شدید. با استفاده از این ابزارها می‌توانید هر زمان که خواستید، به راحتی میم های ایرانی و خارجی طراحی کنید. این اپلیکیشن‌ها، میم‌های شما را ظرف چند دقیقه آماده دانلود می‌کنند. سپس می‌توانید این تصاویر را برای دیگران ارسال کرده یا ذخیره کنید.

علاوه بر این، خیلی از بهترین برنامه های ساخت میم با موبایل و کامپیوتر کاملاً رایگان هستند و برای استفاده از آنها حتی به ساختن اکانت هم نیاز ندارید. امیدواریم که بتوانید بهترین برنامه‌های میم ساز از جمله بهترین برنامه های ساخت میم فارسی را از این منبع برای خودتان پیدا کنید.

سوالات متداول

میم شامل چه عناصر و ویژگی‌هایی است؟

میم، شامل یک عکس یا ویدیو به همراه یک متن است. هدف میم این است که یک ایده یا پیام طنز را به ذهن مخاطب منتقل کند.

برای ساختن میم، بیشتر از چه فونت‌هایی استفاده می‌شود؟

از جمله فونت‌های پرطرفدار برای ساختن میم می‌توان به Arial ،Helvetica ،Comic Sans ،Montserrat و سایر فونت‌های مشابه اشاره کرد که بسیار ساده و خوانا هستند. معمولاً فونت میم‌ها به صورت بولد، با حروف بزرگ، رنگ سفید و با پس زمینه مشکی طراحی می‌شود.

بهترین برنامه ساخت میم بدون ایجاد واترمارک و لوگو روی عکس کدام است؟

یکی از بهترین ابزارهای ساخت میم Filmora Meme Maker است که با وجود رایگان بودن، هیچ واترمارک و لوگویی روی عکس قرار نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: wondershare

نظر شما درباره بهترین برنامه های ساخت میم 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو