نحوه ی پرداخت شهریه در سامانه گلستان دانشگاه جیرفت

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/17

12:34


دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه جیرفت لازم است برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود نسبت به ورود به سامانه گلستان دانشگاه جیرفت اقدام نمایند. دانشجویان برای ورود به سایت گلستان دانشگاه جیرفت نام کاربری و گذر واژه را وارد نموده و اقدامات موردنظر خود را انجام دهند. در ادامه ساعدنیوز نحوه پرداخت شهریه در این سامانه خواهد پرداخت.

دانشگاه جیرفت به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش دانشگاه، از سایت الکترونیکی گلستان استفاده می کند. کلیه دانشجویان این دانشگاه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان دانشگاه جیرفت به نشانی edu.ujiroft.ac.ir استفاده کنند. این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله مشاهده لیست دروس ترمی، انتخاب یا حذف و اضافه واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه گلستان دانشگاه جیرفت و به منظور تسهیل ورود به این سیستم، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه جیرفت، نحوه پرداخت شهریه در این سامانه خواهیم پرداخت.

برای ورود مستقیم به سامانه گلستان دانشگاه جیرفت کلیک کنید.

برای ورود به edu.ujiroft.ac.ir کلیک کنید.

پرداخت شهریه در سامانه گلستان دانشگاه جیرفت

دانشجویان دوره های شبانه یا مشمول سنوات تحصیلی برای پرداخت شهریه دانشگاه جیرفت، می توانند طبق روال هر ترم خود به سایت وارد شده و سپس، مراحل مربوط به پرداخت شهریه را انجام دهید. داوطلبان جدید الورود توجه داشته باشند که برای اطلاع از سایت و نحوه پرداخت شهریه در سامانه گلستان دانشگاه جیرفت اطلاعیه های منتشر شده را چک کنند.

هر ساله همزمان با آغاز ترم جدید، پرداخت الکترونیک اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی نیز فعال می شود. دانشجویان می توانند با مراجعه به منوی خوابگاه، منوی پرداخت و تسویه حساب، پرداخت های الکترونیکی بابت شهریه خوابگاه خود را پرداخت نمایند.

برای تحصیل در دانشگاه جیرفت، برخی از دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه باید شهریه تعیین شده برای هر ترم تحصیل را پرداخت نمایند. هر ساله مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه های دولتی با ثبت درخواست در سیستم گلستان آغاز و بعد از تسویه حساب و انجام مراحل اداری به اتمام میرسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو