نحوه ی مشاهده کارنامه در سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار+ آموزش تصویری

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/18

10:40


دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار لازم است برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود نسبت به ورود به سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اقدام نمایند و اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند. در ادامه ساعدنیوز نحوه ی مشاهده کارنامه در این سامانه را ارائه خواهد داد.

دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش دانشگاه، از سایت الکترونیکی گلستان استفاده می کند. کلیه دانشجویان این دانشگاه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به نشانی golestan.cmu.ac.ir استفاده کنند. این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله مشاهده لیست دروس ترمی، انتخاب یا حذف و اضافه واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار و به منظور تسهیل ورود به این سیستم، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، نحوه ی مشاهده کارنامه در این سامانه را ارائه خواهیم داد.

برای ورود مستقیم به سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار کلیک کنید.

برای ورود به golestan.cmu.ac.ir کلیک کنید.

مشاهده کارنامه در سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار پس از برگزاری امتحانات ترم تحصیلی خود میخواهند از وضعیت نمرات خود مطلع شوند. در ابتدا داوطلبان برای مشاهده کارنامه در سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار لازم است پس از ورود به سایت گلستان از قسمت آموزش در منوی اصلی گزینه کارنامه و سپس گزینه " کارنامه ترمی دانشجو " را انتخاب نمایند.

مشاهده کارنامه در سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

  • برای انتخاب ترم مورد نظر خود بر روی علامت سوال کنار فیلد ترم تحصیلی کلیک کرده و پس از انتخاب، گزینه " مشاهده گزارش " را در پایین صفحه جهت مشاهده کارنامه انتخاب نمایند.

مشاهده کارنامه در سامانه گلستان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

  • در نهایت پس از طی مراحل گفته شده کارنامه دانشجو به نمایش در می آید که شامل معدل ترم، تعداد واحد های اخذ شده، ریز نمرات ترم و اطلاعات دیگری در ارتباط با نمرات و واحد ها می باشد. توصیه می کنیم دانشجویان برای انجام اقدامات دانشگاهی برنامه سیستم گلستان را نیز نصب کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو