فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه جمعه 24 آذر گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 24 آذر ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: د ا ج

تعبیر: طالع نیکی داری، کارت به زودی بالا می گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می کنی اگر مسافری داری، به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی دوستی داری که در پی راحتی توست با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.


حتما بخوانید: فال شخصی امروز جمعه 24 آذر 1402 


فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د ا ا

تعبیر: آینده خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری. با موفقیت فاصله ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری  دهد. به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده و خیری در آن است.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: د ج ب 

تعبیر: در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد، یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت می شود. با دوستان خوب، مشورت کن؛ چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد. مال حلال خوبی به دست می آوری، قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه جمعه 24 آذر 1402


فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ا د ج

تعبیر: طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو، تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس، عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد. با تو رو راست نیست، البته نمی تواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال چوب ابجد روزانه متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما:  ج ج ب

تعبیر: طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله


حتما بخوانید: فال ماهانه آذر ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر:  نیت خوبی کرده ای ، طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذار ی داری ، بخت با تو یار است. به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی درگیر هستی، عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ا ج ب

تعبیر: با این نیتی که کرده ای به خواسته ات می‌ رسی و خداوند تو را از غم و رنج می رهاند، پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌ شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد اگر او با تو نمی سازد؛ نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.


حتما بخوانید: فال هفتگی 25 آذر تا 1 دی ماه 1402 برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما:  ب د ب

تعبیر: به زودی مشکل یا ناراحتیت برطرف میشود، اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی بدست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام میشود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید. چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو میشود و کارت بالا میگیرد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب ج ج

تعبیر: از طرف یکی از خویشان و نزدیکان مال یا کمکی دریافت می کنی و یا مورد حمایت او قرار می گیری. متواضع باش و خودخواهی را ترک کن. نیتت خوبست، کاری را که در نظر داری با توفیق همراه خواهد بود. اگر قصد سفر داری برو خوب است. دلت را به چیزی مشغول کرده ای، فکرش را نکن؛ طبیعی است که همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آذر ماهی


فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ب ا ج

تعبیر: حاجت و آرزویی داری که برآورده میشود. گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده میشود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ب ج ب

تعبیر: این نیتی که کرده ای خوبست در کارت گشایش دیده میشود . به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری، انجام بده بسیار خوبست. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.


حتما بخوانید: فال و طالع بینی ازدواج متولد اسفند


فال چوب ابجد روزانه جمعه 24 آذر ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د ا ب

تعبیر: در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست از آن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز جمعه 24 آذر 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.