اولین تریلر فیلم Beverly Hills Cop: Axel Foley

منبع: گیمفا

1

1402/9/24

16:10


به تازگی اولین تریلر رسمی از فیلم Beverly Hills Cop: Axel Foley با بازی ادی مورفی منتشر شده است.

اولین تریلر فیلم Beverly Hills Cop: Axel Foley

به تازگی اولین تریلر رسمی از فیلم Beverly Hills Cop: Axel Foley با بازی ادی مورفی منتشر شده است.

فیلم «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» چهارمین فیلم ساخته شده در مجموعه فیلم‌های «پلیس بورلی هیلز» به شمار می‌رود که بازگشت ادی مورفی به این نقش محبوب را رقم می‌زد. به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس اولین تریلر را برای این اثر منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

فیلم اصلی «پلیس بورلی هیلز» در سال ۱۹۸۴ میلادی به روی پرده سینماها آمد و توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند و به پدیده‌ فرهنگی بسیار بزرگی تبدیل شود. این اثر سینمایی نه تنها توانست استعدادهای کمدی ادی مورفی را به رخ بکشد بلکه ژانر اکشن و کمدی را نیز متحول کرد.

در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۴ نیز دنباله‌هایی برای فیلم اصلی منتشر شدند که توانستند میراث فیلم‌های قبلی را ادامه بدهند. در این میان نیز شخصیت اکسل فولی از جمله نمادین‌ترین شخصیت‌های به تصویر کشیده توسط ادی مورفی بوده است و حالا حضور ادی مورفی قرار است در این فیلم تازه نیز ادامه پیدا کند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «پلیس بورلی هیلز ۴» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به جوزف گوردون لویت، تیلور پیج، جاج راینهولد، جان اشتون، پل رایزر، برانسون پینچوت و کوین بیکن اشاره کرد. در این اثر سینمایی تازه، دختر اکسل فولی در خطر قرار می‌گیرد و همین وضعیت نیز باعث می‌شود تا اکسل بار دیگر دست به کار شود تا بتواند این بحران را حل کند.

سازندگان از میانه دهه ۲۰۰۰ میلادی به دنبال ساخت چهارمین فیلم «پلیس بورلی هیلز» بودند اما این پروژه برای سال‌ها بود که هیچ پیشرفتی نداشت اما با انتشار اولین تریلر رسمی از آن، به نظر می‌رسد که طرفداران برای تماشای این اثر مدت زمان زیادی منتظر نخواهند بود.

فیلم «پلیس بورلی هیلز ۴: اکسل فولی» قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود ولی هنوز تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است.

منبع: collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو