مقایسه GTA: The Trilogy Definitive Edition روی موبایل و PC؛ کدام پلتفرم بهتر است؟

منبع: گیمفا

4

1402/9/24

21:08


بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های موبایل در دسترس است و اگر در مورد نسخه‎‌ای که می‌خواهید انتخاب کنید شک دارید، ادامه این مطلب را بخوانید.

مقایسه GTA: The Trilogy Definitive Edition روی موبایل و PC؛ کدام پلتفرم بهتر است؟

بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های موبایل در دسترس است و اگر در مورد نسخه‎‌ای که می‌خواهید انتخاب کنید شک دارید، ادامه این مطلب را بخوانید.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، مقایسه‌ نسخه موبایل و رایانه شخصی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition نشان می‌دهد که نسخه PC تجربه برتری از نظر کیفیت تصویر و نرخ فریم را ارائه می‌دهد. با این حال، همچنین قابل توجه است که نسخه موبایل چندین ارتقاء دریافت کرده و زیبایی‌شناسی عناوین اصلی پلی استیشن ۲ را با دقت بیشتری دنبال می‌کند.


به نظر می‌رسد نسخه موبایل Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition تغییراتی را در سیستم نورپردازی خود دریافت کرده. دارای یک اسکای‌باکس (Skybox) کاملاً جدید و همچنین پرندگان است که در نسخه رایانه شخصی وجود ندارند. علاوه بر این، مکانیک آب و بافت تغییر یافته است و اکنون با نسخه اصلی سازگارتر به نظر می‌رسند. توسعه‌دهنده نسخه موبایل نیز به حفظ اتمسفر و تن رنگ موجود در عناوین پلی استیشن ۲ توجه زیادی داشته است.

در مجموع، نسخه موبایل GTA: The Trilogy Definitive Edition نسخه‌ای است که می‌تواند تجربه‌ای معتبرتر و از نظر بصری سازگارتر در مقایسه با نسخه رایانه شخصی داشته باشد و تنها از نظر کیفیت تصویر و نرخ فریم از نسخه PC شکست می‌خورد.

برای کسانی که نمی‌دانند، Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition مجموعه‌ای از سه بازی اکشن-ماجراجویی در سری Grand Theft Auto است، یعنی Grand Theft Auto III (2001) ،Grand Theft Auto: Vice City (2002) و Grand Theft Auto: San Andreas (2004)، که توسط استودیوی Grove Street Games توسعه یافته و توسط شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. هر سه بازی با بهبودهای بصری و ارتقای گیم‌پلی در مقایسه با نسخه اصلی خود مواجه شده‌اند.

هر بازی دارای شخصیت‌ها و مکان‌های مختلفی است. Grand Theft Auto III داستان قهرمان خود، یعنی کلود (Claude)، را در لیبرتی سیتی (Liberty City) دنبال می‌کند. Grand Theft Auto: Vice City در سال ۱۹۸۶ اتفاق می‌افتد و تامی ورسیتی (Tommy Vercetti)، تبهکار سابق، را در شهر وایس سیتی به نمایش می‌گذارد. Grand Theft Auto: San Andreas که در سال ۱۹۹۲ روایت می‌شود، داستان کارل جانسون (Carl Johnson) را در ایالت خیالی سن آندریاس دنبال می‌کند.

نسخه نهایی در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۰ آبان ۱۴۰۰) بر روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد و نسخه‌های اندروید و iOS برای انتشار در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۳ آذر ۱۴۰۲) تنظیم شدند.


نظر شما در این باره چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو