جوکر فلوریدا این بار با موهای بنفش سازندگان GTA 6 را تهدید می‌کند

منبع: گیمفا

1

1402/9/23

14:33


لارنس سالیوان (Lawrence Sullivan) – با نام مستعار جوکر فلوریدا – با تهدید کردن شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) می‌گوید شکایت خود از تریلر GTA 6 را عملی خواهد کرد مگر اینکه پولی به او پرداخت شود.

جوکر فلوریدا این بار با موهای بنفش سازندگان GTA 6 را تهدید می‌کند

لارنس سالیوان (Lawrence Sullivan) – با نام مستعار جوکر فلوریدا – با تهدید کردن شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) می‌گوید شکایت خود از تریلر GTA 6 را عملی خواهد کرد مگر اینکه پولی به او پرداخت شود.

بازی GTA 6 در ایالت لئونیدا (Leonida) – نسخه راکستاری فلوریدا – اتفاق می‌افتد و پس از انتشار اولین تریلر رکوردشکن، طرفداران متوجه چندین مرجع واقعی شدند. از جمله آن‌ها چیزی بود که به نظر می‌رسید اشاره‌ای به جوکر فلوریدا داشته باشد که پس از انتشار عکس‌هایش در سال ۲۰۱۷ توجه آنلاین زیادی را به خود جلب کرد. او به دلیل موهای سبز و خالکوبی‌های صورتش، نام مستعار جوکر فلوریدا را به خود اختصاص داد.

نسخه‌ای از این فرد در تریلر GTA 6 خیلی کوتاه ظاهر می‌شود و کمی با نسخه واقعی‌اش متفاوت است، به عنوان مثال موهای شخصیت موجود در تریلر به جای سبز، بنفش است و خالکوبی‌های صورتش نیز کمی تفاوت دارد، اما قطعاً نمی‌توان شباهت‌ها را نادیده گرفت. سالیوان هفته گذشته ویدیوی GTA 6 را در شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) منتشر کرد و خواستار دریافت میلیون‌ها دلار غرامت شد.

سالیوان در جدیدترین پست خود با موهای بنفش ظاهر می‌شود تا شباهتش به شخصیت موجود در تریلر GTA 6 را بیشتر نشان دهد. او می‌گوید:

GTA، من به شما بزرگ‌ترین بازاریابی رایگان را در کل تاریخ این مجموعه داده‌ام و به همین دلیل، یک میلیون دلار بیشتر می‌خواهم. GTA باید حرف بزنیم.

سپس، سالیوان به طور فزاینده‌ای هیجان‌زده می‌شود و می‌گوید:

فکر می‌کنید من دارم بازی می‌کنم؟ شما سه روز فرصت دارید … سه روز قبل از اینکه وکلای من دیوانه این پرونده شوند. من شواهد محکمی به دست آوردم.

رسانه IGN از راکستار گیمز خواسته است تا در مورد ادعاهای سالیوان اظهار نظر کند. در پست قبلی، سالیوان برای حضورش در تریلر GTA 6 تا ۲ میلیون دلار از راکستار گیمز طلب کرده بود.

علی‌رغم ادعاهای سالیوان در تیک تاک، بعید به نظر می‌رسد که او از این ادعاها سود کند. شاید مشهورترین نمونه آن، لیندسی لوهان (Lindsay Lohan) باشد که در سال ۲۰۱۳ علیه تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) به دلیل استفاده غیرمجاز از شباهت او برای یک شخصیت کوچک در GTA 5 شکایت کرد. با این حال، این شکایت در نهایت رد شد. به نوبه خود، سالیوان ادعا می‌کند که پرونده او به طور قابل توجه‌ای با لوهان متفاوت است.

راجر کلارک (Roger Clark)، صداپیشه شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2، یعنی آرتور مورگان (Arthur Morgan)، یکی از افرادی بود که به ادعاهای اولیه سالیوان واکنش نشان داد. او در تیک تاک گفت:

آن‌ها [راکستار گیمز] با تو حرف نخواهند زد. دهه‌هاست که افرادی مثل تو می‌خواهند از راکستار شکایت کنند. آن‌ها تا دندان به وکیل مسلح هستند و به خوبی می‌دانند چه کاری می‌توانند انجام دهند و چه کاری نه. اگر جای تو بودم از شهرتی که آن‌ها روانه‌ات کردند به نفعم استفاده می‌کردم و پولی از آن در می‌آوردم. به هر حال با آن صورت نمی‌توانی یک شغل عادی پیدا کنی!

پست‌های سالیوان تنها اتفاقاتی نیستند که از زمان انتشار و سپس عرضه رسمی تریلر فوق‌العاده مورد انتظار GTA 6 به وجود آمده‌اند. این بازی رکورد بینندگان یوتیوب را شکسته و طرفداران زیادی را جذب کرده است؛ چرا که طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار بازی در سال ۲۰۲۵ هستند، اگرچه PC گیمرها باید بیشتر منتظر بمانند.


نظر شما در این باره چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو