ناراحتی سازندگان GTA 6 از لو رفتن تریلر معرفی بازی

منبع: گیمفا

5

1402/9/14

09:18


برخی از توسعه‌دهندگان GTA 6 ناامیدی خود را از لو رفتن تریلر معرفی بازی و انتشار زودهنگام تریلر رسمی آن ابراز کرده‌اند.

ناراحتی سازندگان GTA 6 از لو رفتن تریلر معرفی بازی

برخی از توسعه‌دهندگان GTA 6 ناامیدی خود را از لو رفتن تریلر معرفی بازی و انتشار زودهنگام تریلر رسمی آن ابراز کرده‌اند.

شرکت راکستار (Rockstar) پیش‌تر اعلام کرده بود که تریلر رونمایی از GTA 6 را روز سه‌شنبه منتشر می‌کند، با این حال روز دوشنبه یک حساب کاربری در توییتر نسخه کم کیفیت و واترمارک شده از این ویدیو را فاش کرد و مدت کوتاهی پس از آن، تریلر رسمی بازی توسط راکستار منتشر شد.

فاش شدن و معرفی زودهنگام GTA 6 ناراحتی برخی از سازندگان بازی را در پی داشته است. خاویر آلتمن (Javier Altman)، انیماتور ارشد گیم‌پلی، با انتشار پستی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت که انتشار زودهنگام تریلر معرفی GTA 6، برنامه‌های آن‌ها را برای تماشای واکنش زنده با سایر اعضای تیم توسعه‌دهنده از بین برده است.

این خیلی بد است. امیدوار بودم همراه با هم تیمی‌ها و همکارانم برای اولین بار تریلر معرفی بازی را تماشا کنم. من احساس می‌کنم که ما شایسته آن لحظه بودیم.

من به آنچه که در حال ساخت آن هستیم، افتخار می‌کنم. امیدوارم همه از دیدن تریلر لذت ببرند.

یک ساعت پس از انتشار تریلر رسمی GTA 6 توسط راکستار، این انیماتور افزود:

در حال حاضر به معنای واقعی کلمه از واکنشی که افراد از این تریلر دریافت می‌کنند، اشک شوق می‌ریزم. من نمی‌توانم باور کنم که بخشی از ساخت این بازی هستم.

همچنین ایمی هارتلی (Amy Hartley)، یکی از انیماتورهای GTA 6، در این باره گفت:

تریلر رونمایی از بازی کمی زودتر از حد انتظار منتشر شد. من به همه افرادی که روی این بازی کار می کنند افتخار می‌کنم. این یک عنوان شگفت انگیز خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده، اتفاقات بازی GTA 6 در وایس سیتی که یک نسخه‌ی خیالی از میامی محسوب می‌شود، جریان دارد. این بازی مورد انتظار در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو