کدام رستوران برای شب یلدا برنامه ویژه دارد؟

منبع: همگردی

1

1402/9/25

18:08


شاید در سال های اخیر مناسبت های گوناگونی در زندگی روزمره ما ایرانیان راه پیدا کرده باشند؛ اما به نظر می رسد که هیچ یک از آن ها نمی توانند جایگزین جشن های سنتی مردم نظیر شب یلدا شوند. در بین مناسبت های ملی به جز نوروز، یلدا یکی از معدود آیین هایی است که ما را در کنار عزیزان مان گرد هم می آورد. اگر به دنبال آن هستید که در کنار خانواده و آشنایان خود شب یلدای متفاوتی را در سال 1402 تجربه کنید، یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. در ادامه این مطلب رستورانی را معرفی می کنیم که برنامه های ویژه ای برای جشن یلدا تدارک دیده است.

کدام رستوران برای شب یلدا برنامه ویژه دارد؟

ارکیده، بهترین رستوران با برنامه شب یلدا

تدارک دیدن برای شب یلدا کار زمان بری است. شاید خیلی از خانواده ها به دلیل مشغله روزمره فرصت نداشته باشند که مقدمات برگزاری این جشن را فراهم کنند. از آن گذشته بد نیست که برگزاری جشن شب یلدا در یک محیط متفاوت مانند رستوران را هم تجربه کنید. البته جایی که برای بلندترین شب سال، برنامه ویژه ای در نظر گرفته باشد.

رستوران ارکیده خود را برای پذیرایی از مهمانان با برنامه ای ویژه برای شب یلدای سال 1402 آماده کرده است. شما می توانید به همراه عزیزان تان این رستوران را برای شبی به یادماندنی انتخاب کنید. ارکیده 10 شعبه در استان های تهران، البرز، مازندران، گلان و اصفهان دارند. تمام این شعب برای میزبانی از شما عزیزان در آخرین شب پاییز آماده هستند.

نگاهی به برنامه های ویژه شب یلدا در رستوران ارکیده

ارکیده به عنوان یک رستوران با برنامه شب یلدا خدمات ویژه ای را برای مهمانان خود از اقشار مختلف در نظر گرفته است. در اینجا تعدادی از مهم ترین برنامه های این رستوران را برای طولانی ترین شب سال 1402 مرور می کنیم.

1. پذیرایی با خوراکی های ویژه شب یلدا

وقتی صحبت از یلدا به میان می آید، ذهن همه ما به سمت خوراکی های خوشمزه می رود. خوراکی هایی که هر چند در طول سال هم آن ها را در سفره های خود می بینیم؛ اما در جشن یلدا به دلیل بودن در کنار عزیزان لطف دیگری دارند. رستوران ارکیده در این شب پاییزی با خوراکی های ویژه شب یلدا از مهمانان خود پذیرایی می کند.

پذیرایی با خوراکی های ویژه شب یلدا

ارکیده در تمام شعبه های خود با منوی متنوع رستوران و کافه پذیرای مهمانان خود است. تمام مواد غذایی مورد نیاز این رستوران و کافه از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در سطح کشور تهیه می شوند. آشپزخانه های رستوران ارکیده نیز جایی برای ظهور و بروز هنر آشپزهای توانمند ایرانی است. به همین دلیل است که نام ارکیده به عنوان ستاره ای در صنعت رستوران داری ایران می درخشد.

2. امکان رزرو سالن های عمومی و VIP رستوران ارکیده

اگر قصد دارید تا در شب یلدا دورهمی خود را در رستوران برگزار کنید، امکان رزرو سالن های عمومی و VIP رستوران ارکیده برای شما وجود دارد. سالن های VIP برای برگزاری دورهمی شب یلدا در کنار عزیزان در یک محیط خصوصی انتخاب ایده آلی به شمار می روند. شما می توانید با هماهنگی قبلی سفارش اجرای تم اختصاصی را نیز بدهید. همچنین پرسنل حرفه ای رستوران ارکیده صفر تا صد خدمات پذیرایی از مهمانان را به بهترین شکل ممکن ارائه می کنند.

3. اجرای موسیقی زنده

یلدا با موسیقی های سنتی و اصیل ایرانی به یاد ماندنی تر می شود. یکی از برنامه های ویژه رستوران ارکیده برای شب یلدا، اجرای موسیقی زنده است. موسیقی هایی که به درخواست مهمانان اجرا می شوند تا لحظاتی شاد و مفرح را برای آن ها رقم بزنند. آوای خوش موسیقی های ناب ایرانی در شب یلدا، در سراسر فضای رستوران ارکیده منتشر خواهد شد.

4. فضای بازی و برنامه های سرگرم کننده برای کودکان

در بسیاری از رستوران ها، برنامه خاصی برای کودکان تدارک دیده نمی شود. به همین دلیل است که این مهمانان کوچک دوست ندارند مدت زیادی را در رستوران بمانند. این در حالی است که کودکان، مهمانان ویژه رستوران ارکیده به شمار می روند. فضای بازی در برخی از شعب ارکیده برای کودکان وجود دارد تا ساعت های شادی را تجربه کنند.

فضای بازی و برنامه های سرگرم کننده برای کودکان

علاوه بر آن در شب یلدا، برنامه ویژه اجرای نمایش های عروسکی با کاراکترهای مورد علاقه کودکان در برخی از شعب ارکیده برپاست. بنابراین اگر قصد دارید که به همراه فرزندان خود شب چله خاطره انگیزی را تجربه کنید، می توانید روی رستوران ارکیده حساب ویژه ای باز کنید.

5. امکان پذیرایی در فضای باز رستوران

شب یلدا دروازه ورود به زمستان است. به همین دلیل طبیعی است که دمای هوا به خصوص در ساعت پایانی شب رو به سرما بگذارد. بسیاری از رستوران ها در فصل سرما ارائه خدمات به مشتریان خود را محدود به فضای بسته سالن ها می کنند. اما در ارکیده می توانید با خاطری آسوده شب یلدا را در فضای باز سپری کنید.

در برخی از شعب این رستوران که امکان پذیرایی از مهمانان در فضای باز روف گاردن و آلاچیق های محوطه های سرسبز وجود دارد، محیط گرم و دلچسبی تدارک دیده می شود. جدای از آن می توانید سفارش قلیان در فضای باز را در رستوران ارکیده بدهید.

یلدای 1402 را به شبی خاطره انگیز تبدیل کنید

ارکیده بهترین رستوران با برنامه شب یلداست که در 5 استان تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان، پذیرای مهمانان از سلیقه ها و ذائقه های مختلف است. در تمام شعب ارکیده پارکینگ اختصاصی به تعداد کافی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. بنابراین هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

چطور رزرو کنیم؟

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید با شماره تماس 09123141900 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

  • شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیزترین رستوران های ایران) 34122-021
  • شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) 34123-026
  • شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021
  • شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف گاردن) 88885300-021
  • شعبه متل قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011
  • شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013
  • شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013
  • شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021
  • شعبه سعادت آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو