معرفی بهترین و زیباترین رستوران‌های جاده چالوس + فیلم

معرفی بهترین و زیباترین رستوران‌های جاده چالوس + فیلم


منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/4

18:50


رستوران‌ های جاده چالوس در مسیری پرپیچ‌وخم و سحرانگیز، با منویی متنوع از نوشیدنی‌ها، غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی برای صبحانه، ناهار و شام به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.در این مقاله از سایت ساعد نیوز قصد داریم شما را با بهترین رستوران های این جاده ی زیبا آشنا کنیم.

جاده چالوس مسیر زیبا و خاطره‌انگیز ایرانی‌ها و یکی از مسیرهای رسیدن به شمال است.

مسیری که با وجود منظره‌های زیبایی که در طول راه مسافران را همراهی می‌کنند، خودش به یک مسیر گردشگری محبوب و تماشایی تبدیل شده است. در طول این جاده از ابتدا تا رسیدن به چالوس، رستوران، کافه و باغ رستوران‌های زیادی وجود دارد که در کنار فضاهای طبیعی خوش منظره و خوش آب و هوا مثل رودخانه و فضای جنگلی حس و حال خوردن یک غذای خوشمزه را در خاطرات مسافران ثبت می‌کنند.

در این نوشته از سمت بزرگراه تهران کرج به سمت محبوب‌ترین جاده سفر به شمال می‌رویم تا با بهترین رستوران‌های جاده چالوس آشنا شویم.


باغ رستوران شایلو


باغ رستوران شایلو با فضای باز مصفا چمن کاری شده کنار رودخانه با آلاچیق و تخت و میز و صندلی یکی دیگر از رستوران‌های باکیفیت جاده چالوس است.این رستوران منوی خوشمزه و با کیفیتی از انواع کباب، غذاهای محلی شمال و پیش غذا، کافی شاپ و صبحانه دارد.

آدرس: شایلو در کیلومتر هشت جاده کرج به چالوس است.

شایلو


رستوران ارکیده


رستوران ارکیده یک رستوران معروف و محبوب در جاده چالوس است که در شهر کرج واقع شده است. این رستوران غذاهای ایرانی و شمالی خوشمزه و با کیفیت را در محیطی زیبا و خنک سرو می کند. تخت های چوبی بین درخت ها، صدای آب رودخانه، فضای سرپوشیده برای هوای سرد و باران، پارکینگ و سالن های VIP بعضی از امکانات این رستوران هستند. قیمت غذاها در این رستوران نسبت به سایر رستوران ها بالاتر است، اما با توجه به کیفیت و خدمات آن قابل قبول است. پیشنهاد ما به شما باقالی پلو با گردن، کباب ترش، ماهی قزل آلا و کباب شاندیز است. رستوران ارکیده یکی از بهترین رستوران های جاده چالوس به شمار می آید.

آدرس : کیلومتر 12 جاده چالوس

ارکیده

ارکیده


رستوران میرزایی


یکی دیگر از رستوران های جاده چالوس رستوران میرزایی نام دارد. رستوران میرزایی یک رستوران زیبا و با کلاس در شهر کرج است که در کیلومتر 9 جاده چالوس قرار دارد. این رستوران غذاهای ایرانی و شمالی را با کیفیت بالا و محیط خاص سرو می کند. شما می توانید هم در سالن فضای بسته و هم در فضای باز این رستوران نشسته و لذت ببرید. منوی رستوران میرزایی شامل انواع کباب، خورش، خوراک، سالاد و دسر است. قابل ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران به نسبت سطح خدمات آن مناسب است.

آدرس: کیلومتر 9 جاده چالوس بعد از وینه و قبل از سد کرج

میرزایی


آشکده کندوان


آشکده کندوان یکی از محبوب ترین رستوران های جاده چالوس است که در نزدیکی تونل کندوان واقع شده است. این رستوران با سرو آش های گرم و خوش عطر، مورد پسند بسیاری از گردشگران است. شما می توانید در آشکده کندوان از آش رشته، آش دوغ، عدسی و خوراک لوبیا لذت ببرید. همچنین میرزا قاسمی، کشک بادمجان و سایر غذا های سنتی را نیز می توانید در این رستوران پیدا کنید.

آدرس: شهرستان کرج، کنار‌گذر تونل کندوان

آشکده کندوان

آشکده کندوان


رستوران لاله

رستوران لاله کهن در ابتدای جاده چالوس و نزدیک کرج قرار دارد و همین ویژگی سبب شده است بسیاری از خانواده‌ها برای صرف غذا در محیطی طبیعی و زیبا به آن مراجعه کنند. همکاری سرآشپزان ماهر و چیره‌دست دلیل کیفیت و تنوع غذا در رستوران لاله کهن است. مشتری‌مداری و جلب رضایت مسافران از اهداف این رستوران محسوب می‌شود.

رستوران لاله امکان صرف غذا در آلاچیق را فراهم کرده است. وجود آلاچیق‌های بهاره و زمستانه این رستوران را متمایز می‌کند و سبب شده است تا مشتریان بتوانند در همه فصل‌ها از آلاچیق های رستوران لاله کهن استفاده کنند. آلاچیق‌های زمستانه به سیستم گرمایشی مجهز هستند.

منوی متنوع، خلاقانه و تزیینات زیبای غذاها جذابیت صرف غذا در رستوران لاله کهن را دو چندان می‌کنند. در این رستوران انواع کباب‌ها به‌همراه پلو یا به‌صورت خوراک و غذاهایی از قبیل استیک، ماهی کبابی و دیزی سرو می‌شوند. امکان سفارش پیش‌غذا و سالاد، شیک، گلاسه، کوکتل، اسموتی، دمنوش و حتی قلیان نیز در این رستوران وجود دارد.

آدرس: کیلومتر سه جاده جالوس


دیزی سرای هیمه


دیزی سرای هیمه یک رستوران معروف در جاده چالوس است که به دلیل داشتن غذای خوشمزه و محیط زیبا، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این رستوران در نزدیکی رودخانه و رستوران ارکیده واقع شده و شما می توانید از منظره فوق العاده آن لذت ببرید. رستوران هیمه صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و دیزی، سیرابی، کلم پلو و قورمه سبزی از جمله غذا های پرطرفدار آن هستند. شما می توانید در فضای باز یا داخل سالن رستوران نشسته و با دوستان خود خاطرات خوب بسازید. دیزی سرای هیمه یکی از جالب توجه ترین رستوران های جاده چالوس است که پیشنهاد می کنیم در صورت سفر به چالوس حتما سری به آنجا بزنید.

دیزی سرای هیمه

دیزی سرای هیمه


رستوران یوسف


رستوران یوسف یکی از صمیمی ترین محیط ها را در بین رستوران های جاده چالوس دارد که در آن می توانید از غذاهای خوش عطر و لذیذ لذت ببرید. این رستوران دارای سالن و آلاچیق های چوبی است که در فضای باز قرار دارند. شما می توانید در رستوران یوسف از کباب، جوجه کباب، ماهی و سایر غذا های ایرانی نوش جان کنید. این رستوران در کیلومتر 6 جاده چالوس قرار گرفته است.

رستوران یوسف


جمع بندی


جاده چالوس یک جاده زیبا و پر از جاذبه های طبیعی و تاریخی است که در آن می توانید از رستوران های متنوع و خوشمزه لذت ببرید.در این مطلب از ساعد نیوز سعی کردیم تا برخی از بهترین رستوران های جاده چالوس را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که در تعطیلات پیش رو به این جاده سفر می کنید انتخاب های خوبی را در ذهن داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو