شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ لحظه به لحظه

منبع: شبونه

3

1402/9/26

11:43


شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ به صورت لحظه به لحظه را مشاهده نمایید شاخص آلودگی هوا در اصفهان به صورت میانگین عدد 160 میباشد که برای همه گروه ها ناسالم خواهد بود و احتمال مدارس اصفهان برای فردا وجود دارد شب گذشته این شاخص به به 236 رسیده است. اصفهان در …

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ به صورت لحظه به لحظه را مشاهده نمایید

شاخص آلودگی هوا در اصفهان به صورت میانگین عدد 160 میباشد که برای همه گروه ها ناسالم خواهد بود و احتمال مدارس اصفهان برای فردا وجود دارد شب گذشته این شاخص به به 236 رسیده است.

اصفهان در روزهای گذشت نیز سایه آلودگی هوا روی شهر دیده است و متاسفانه بعد از بارش کوتاه باران و برف باز هم آلودگی به روی شهر سایه افکنده است و شرایط را برای مردم بسیار سخت کرده است.

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ لحظه به لحظه

شاخص آلودگی هوا در اصفهان در یک ماه گذشته عدد نگران کننده ای را نشان داده است که باعث شده برای برخی از روزها مدارس و حتی ادارات تعطیل شود.

در این صفحه بمانید و اخبار لحظه به لحظه آلودگی هوای اصفهان را دنبال کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر:

 شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۲۱ امشب شنبه بیست و پنج آذر با میانگین ۲۳۶ وضعیت بنفش و بسیار ناسالم را نشان می‌دهد.

همچنین ببینید:

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امشب در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با شاخص ۱۶۳، احمدآباد با ۱۶۹، پروین ۱۶۰، خرازی ۱۵۴، خیابان زینبیه با ۱۷۱، سپاهان‌شهر، خیابان فرشادی ۱۵۳ رهنان با ۱۷۱ و ولدان با شاخص 185 AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان قرار گرفت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو