فروش اقساطی دنا پلاس ایران خودرو با شرایط ویژه اعلام شد

فروش اقساطی دنا پلاس ایران خودرو با شرایط ویژه اعلام شد


منبع: ایران ناز

2

1402/9/26

13:01


فروش اقساطی دنا پلاس ایران خودرو با شرایط ویژه اعلام شد

اعلام فروش اقساطی دنا پلاس ایران خودرو

 

بررسی مشخصات ظاهری دنا پلاس

کمپانی ایران خودرو در سال‌های اخیر یک خودروی بی‌نظیر و خاص را با نام دنا پلاس رونمایی کرده است که توانسته توجه اقشار زیادی از جامعه را به سمت خود جلب کند.

 

به همین سبب خرید اقساطی دنا پلاس مورد استقبال عموم قرار گرفته است. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این خودرو مشخصات ظاهری دنا پلاس بوده چرا که از طرح خودروهای ژاپنی و کره‌ای الهام گرفته شده و با ترکیب طرح‌های ایرانی و آمریکایی ظاهری بسیار متفاوت پیدا کرده است.

 

به طور کلی چهره خشن و اسپرت این خودرو نشان دهنده جنگنده بودن آن است که موجب شده تا خریداران از طرح فروش اقساطی دنا پلاس استقبال زیادی کنند.

 

ظاهر خودرو دنا پلاس ایران خودرو

 

بررسی مشخصات فنی دنا پلاس

قبل از اینکه تصمیم به خرید دنا پلاس اقساطی بگیرید لازم است به طور کامل در مورد مشخصات فنی دنا پلاس اطلاعات کسب کنید.

 

ویژگی‌های فنی تاثیر مستقیم بر روی هزینه‌های شما در آینده دارد. از مهم‌ترین مشخصات فنی دنا پلاس می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

• نوع موتور: ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر

• قدرت موتور: ۱۱۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه

• گشتاور موتور: ۱۵۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه

• گیربکس: ۵ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک

• حداکثر سرعت (دستی): ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت

• حداکثر سرعت (اتوماتیک): ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت

• شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت (دستی): ۱۰٫۶ ثانیه

• شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت (اتوماتیک): ۱۰٫۸ ثانیه

• فاصله بین دو محور: ۲۶۷۵ میلی‌متر

• وزن: ۱۲۰۰ کیلوگرم

• حجم باک: ۶۰ لیتر

• حجم صندوق عقب: ۴۸۰ لیتر

 

در مجموع دنا پلاس یک خودروی قابل قبول بوده که به دلیل داشتن موتور و گیربکس جدید عملکرد عالی دارد. به همین سبب فروش اقساطی دنا پلاس که در مراکز معتبر مانند کیان خودرو صورت می‌گیرد مورد توجه و استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

 

نمای ظاهری خودرو دنا ایران خودرو

 

تفاوت دنا با دنا پلاس

همیشه نسخه‌های بعدی یک خودرو به بازار ارائه می‌شوند تا خریداران از امکانات بیشتری نسبت به مدل معمولی بهره‌مند شوند. خودروی دنا پلاس هم به همین دلیل بعد از خودروی دنا طراحی و تولید شد.

 

برای خریداران در هنگام انتخاب اهمیت دارد که تفاوت دنا با دنا پلاس را بدانند تا متوجه دلایل افزایش قیمت این خودرو باشند. از لحاظ شکل ظاهری خودروی دنا پلاس نسبت به دنای معمولی تغییر قابل توجهی داشته است.

 

این تغییرات در قسمت جلوی پنجره، سپر، چراغ‌های جلو و عقب و آینه‌ها مشخص است. به همین دلیل است که فروش اقساطی دنا نسبت به فروش اقساطی دنا پلاس مورد استقبال کمتر قرار می‌گیرد.

 

همچنین از لحاظ فنی تفاوت دنا با دنا پلاس کاملاً مشخص بوده و می‌توان به موتور جدید، گیربکس و سیستم فرمان و سیستم تعلیق جدیدتر اشاره کرد.

 

شرایط فروش اقساطی دنا پلاس

هر مجموعه بنابر موقعیت خود شرایط فروش اقساطی دنا پلاس را تعیین می‌کند. اما در مجموعه کیان خودرو با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی ضعیف مردم، سعی شده تا اقساط بلند مدت و کمترین میزان سود در نظر گرفته شود.

 

اگر تمایل دارید به جزئیات بیشتر فروش دنا پلاس اقساطی آشنا شوید، کافیست به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و از جدول فروش اقساطی دنا پلاس اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

 

بهتر است در جریان باشید که این اقساط به صورت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه مشخص می‌شود و البته امکان تغییر آن با توجه به شرایط خریدار هم وجود دارد.

 

نمای داخلی کابین خودرو دنا ایران خودرو

 

مزیت فروش اقساطی دنا پلاس تحویل فوری

درست است که بسیاری از نمایندگی‌ها و بنگاه‌ها سعی در فروش دنا پلاس اقساطی دارند. اما تنها مراکزی مورد توجه و محبوبیت قرار می‌گیرند که فروش اقساطی دنا پلاس تحویل فوری را انجام می‌دهند. مجموعه کیان خودرو یکی از این مراکز است.

 

مزیت فروش اقساطی دنا پلاس تحویل فوری بسیار زیاد بوده و افراد با پرداخت کمترین میزان نقدینگی می‌توانند از این خودرو تا پایان اقساط استفاده کنند. البته سند آن پس از پرداخت اولین قسط یا همان پیش پرداخت به نام خریدار ثبت می‌شود.

 

فروش اقساطی دنا پلاس در تهران با کیان خودرو

در حال حاضر مراکز متعددی در زمینه فروش اقساطی خودرو و به خصوص دنا پلاس فعالیت می‌کنند، زیرا استقبال از این خودرو به شدت بالا است. اما اغلب افرادی که قصد خرید دارند به دنبال پیدا کردن یک مرکز فروش اقساطی دنا پلاس در تهران هستند تا آسان‌تر بتوانند به این مجموعه مراجعه کرده و متناسب با شرایط خود بهترین اقساط را انتخاب کنند.

 

مجموعه کیان خودرو جزء بهترین مراکزی است که با دریافت کمترین میزان کارمزد در همان روز عقد قرارداد، سند خودرو را به نام خریدار می‌زند و اجازه می‌دهد تا خودرو را به صورت فوری تحویل بگیرید.

 

مهمترین ویژگی انتخاب این مجموعه داشتن وب سایت آنلاین معتبر است که از هر کجای کشور بدون طی کردن مسیرهای طولانی هم می‌توانید در مورد شرایط فروش اقساطی دنا پلاس اطلاعات لازم را کسب کرده و با شرکت در طرح‌های فروش قسطی در این بازار نابسامان سود مناسب‌تری را کسب کنید.

 

نمایی از صندلی راننده و شاگر خودرو دنا پلاس ایرانخودرو

 

نتیجه‌گیری

فروش اقساطی دنا پلاس تنها راه حلی است که افراد با میزان بودجه کم هم می‌توانند یک خودروی خوب ملی سوار شوند. زیرا مراکز متعددی مانند کیان خودرو وجود دارند که پس از عقد قرارداد خودرو را تحویل داده و خریدار امکان استفاده از آن را تا پایان اقساط بلند مدت دارد.

 

در صورت نیاز به خرید قسطی دنا پلاس کافیست با کارشناسان کیان خودرو در ارتباط باشید تا اطلاعات کاملتری را در مورد نحوه خرید به شما ارائه دهند. چرا که دنا پلاس یک خودروی مناسب خانواده‌ها بوده و از نظر ظاهری و فنی عملکرد قابل قبولی دارد. پس ارزش خرید و پرداخت اقساط بلند مدت را دارد.

 

چک نهایی خودرو برای فروش اقساطی به مشتریان

 

سولات متداول

آیا امکان تغییر تعداد اقساط وجود دارد؟

پس از ارتباط با کارشناسان این مجموعه، متناسب با شرایط هر خریدار تعداد اقساط و میزان آن قابل تغییر است.

 

آیا خرید دنا پلاس اقساطی توصیه می‌شود؟

با توجه به عدم ثبات بازار و افزایش قیمت تمام لوازم، در صورت داشتن توانایی پرداخت اقساط، خرید خودروی دنا پلاس توصیه می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو