آنچه باید درباره سفر به سوئیس بدانید

آنچه باید درباره سفر به سوئیس بدانید


منبع: آرگا

139

1398/6/17

20:45


سوئیس از کشورهای سرمایه دار دنیا است که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند سفر به سوئیس برای گردشگران ایرانی می تواند هزینه های بسیار بالایی داشته باشد که تنها افراد ثروتمند توان پرداخت آن را خواهند داشت.

یکی از پیشنهاداتی که تجربه آن می تواند برای هر گردشگری خاطره انگیز باشد استفاده از تورهای مسافرتی برای سفر به نقاط مختلف دنیا به ویژه سفر به سوئیس است. سوئیس دارای بخش های مختلفی است که به آن ها کانتون گفته می شود این کشور دارای ۲۶ بخش است و از مهم ترین شهرهای آن که به لحاظ اقتصادی و تفریحی شناخته شده است می توان به شهر ژنو اشاره کرد این شهر دارای کوه هایی سر به فلک کشیده است که چشم اندازهای آن در کنار جاذبه های مدرنیته شهر دارای جذابیت زیادی است.

مکان های دیدنی سوئیس

راهنمای سفر به سوئیس:

سوئیس یکی از مناطق پر جاذبه و مهم در دنیا است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند این کشور سراسر دارای جاذبه های مهیج و متنوع است که هر یک به نوعی علاقه مندان خاصی را به خود جذب می کنند در اینجا نیز بیشتر با نحوه سفر به کشور سوئیس و نیز مکان های دیدنی سوئیس آشنا خواهید شد.

دیدنی های سوئیس

واحد پول در کشور سوئیس برابر با فرانک است در طول سفر به سوئیس می توانید با برآورد هزینه های احتمالی سفر خود راحت سفر کنید و آرمش بیشتری در طول سفر داشته باشید. ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که سفر کردن به این کشور پر جاذبه دنیا هزینه های زیادی دارد و در طول سفر هزینه های هنگفت خواهید داشت. هزینه های سفر به این کشور به شرح زیر می باشد:

  • هزینه غذا در رستوران متوسط ۱۵-۱۹ فرانک
  • هزینه های حمل و نقل ۳ فرانک
  • هزینه اقامت در هتل ۳۰۰-۵۰۰ دلار

جذابیت های سوئیس

یکی از هزینه های اصلی برای گردش در کشور سوئیس هزینه های اقامتی است که می توانید از قیمت های متوسط و گران هتل های این کشور را رزرو کنید. این هتل با ارائه امکانات متوسط تا بالا هزینه های قامتی متفاوتی را برای گردشگران تخمین می زنند که برای هتل های پنج ستاره با دو تخت می توان هزیه ۳۰۰ – ۵۰۰ دلار را در نظر گرفت. هتل های چهار ستاره ۱۰۰ – ۲۰۰ دلار و هتل های سه ستاره نیز هزینه ای بین ۱۰۰ – ۲۰۰ دلار از مراجعه کنندگان دریافت می کنند.

سفر به سوئیس

در طول سفر خود به این کشور می توانید از جاذبه های دیدنی بسیار متنوعی نیز دیدن کنید این کشور دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی است که در کنار جاذبه های مدرن و لوکس برای خیلی ها جذابیت فراوان دارد. آپنزال، یکی از مناطق پر جاذبه که می توانید در سفر به سوئیس از آن دیدن کنید.

زوریخ، بازل، سنت موریتز، برن، ژنو، لوسرن و تیچینو از دیگر جاذبه های دیدنی در سوئیس هستند که تاکنون علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا جذب کرده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو