هانیه توسلی + بیوگرافی و زندگی شخصی

هانیه توسلی + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: زیبامون

302

1398/6/24

11:52


در این بخش از زیبامون، بیوگرافی، زندگی شخصی و حواشی مربوط به هانیه توسلی رو مطالعه خواهید کرد. با ما همراه باشید.

هانیه توسلی + بیوگرافی و زندگی شخصی

آشنایی با زندگی شخصی و بیوگرافی سلبریتی های معروف رو می تونیم به عنوان یکی از سرگرمی های جالب برای تمام افراد معرفی کنیم و زمانی که یک اتفاق جالب و بحث برانگیز در رابطه با هر یک از سلبریتی ها ایجاد بشه، مطلع شدن از موضوع مورد نظر به یکی از بحث های داغ و جذاب تبدیل میشه.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به معرفی هانیه توسلی، زندگی شخصی و حواشی مربوط به او پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی کامل هانیه توسلی، بازیگر زن ایرانی

هانیه توسلی در روز 14 خرداد سال 1358 در شهر همدان متولد شده است. او مدرک کارشناسی خودش رو در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران کسب کرده و به جز حرفه ی بازیگری علاقه خیلی زیادی به عکاسی و نقاشی نیز دارد.

 

هانیه توسلی

 

هانیه توسلی در سن نوجوانی وارد گرو تئاتر در همدان شد و اولین فعالیت خودش رو در سال 1379 به عنوان دستیار کارگردان در فیلم "بازی آخر" شروع کرد. اولین بازی او در مقابل دوریبن در فیلم کوتاه "روی جاده نمناک" در سال 79 بود.

هانیه توسلی در پاییز 79 با بازی در سریال "غریبه" وارد تلویزیون شد و اولین تجربه کار سینمایی او در سال 80 و با بازی در فیلم "شام آخر" بود و سریال "میوه ممنوعه" که در ماه رمضان سال 86 پخش شد، باعث به شهرت رسیدن هانیه توسلی شد.

 

زندگی شخصی هانیه توسلی

هانیه توسلی تا به امروز مجرد بوده و تا به حال خواستگاری به شکل مرسوم و رسمی نداشته است و می گوید شاید هیچوقت فرزندی به دنیا نیاورد اما از راه دور سرپرستی یک دختر را بر عهده دارد.

هانیه توسلی عاشق گربه هست و به گفته خودش، گربه در خانه آن ها از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هست و در حال حاضر از 6 گربه خیابانی نگه داری میکنه و این کار برای او بسیار لذت بخش هست. 

 

عکس هانیه توسلی و گربه هایش

 

حتما به خاطر دارید که ماجرای مرگ گربه هانیه توسلی در سال 96 و انتشار عکس و متنی در رابطه با مرگ گربه داشت، به یکی از سوژه های طنز در شبکه های اجتماعی تبدیل شده بود!

او در اینستاگرام خود در رابطه با مرگ گربه اش اینطور نوشته بود: "بخواب مامان جان. بخواب تنها دلخوشیم. بخواب شیرین عسلم. منو ببخش. دیگه آرزویى ندارم. دیگه هیچى نمى خوام از خدا. دیگه بى حس شدم. دیگه تموم شدم. فقط منتظرم كه زودتر بیام پیشت. همین."

صفحه اینستاگرام او با نام کاربری HaniehTavassoli دارای یک میلیون فالوور بوده و در این صفحه تصاویری از فعالیت ها و علاقه مندی های خودش رو به تصویر میکشه!

تصاویر هانیه توسلی قبل عمل زیبایی و بعد از ان

 

حواشی جدید مربوط به هانیه توسلی

در مرداد ماه 98 قسمتی از تیزر فیلم "ایده اصلی" با بازی هانیه توسلی در تلویزیون پخش نشد و صدا و سیما از شرکت پخش کننده این تیزر خواسته بود تا قسمت هایی که هانیه توسلی در آن حضور دارد رو از این تیزر حذف کنند و اعلام کردند که پخش تصویر و صدای هانیه توسلی در آگهی فیلم و برنامه های دیگر ممنوع شده است!

 

عکس هانیه توسلی

 

فیلم سینمایی "ایده اصلی" به‌ کارگردانی و تهیه‌ کنندگی آزیتا موگویی بوده و بازیگرانی همچون مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان در آن ایفای نقش کرده و هم اکنون در حال اکران هست!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو