فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat شروع شد

منبع: بلاکس آپ

196

1398/6/26

17:32


فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat شروع شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلم Mortal Kombat اعلام کرده که فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار رسما آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار اعلام شده که مراحل فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) به صورت رسمی شروع شده است. این خبر را گرگ روسو که نویسندگی فیلم را بر عهده دارد، با انتشار یک عکس در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرده است. در تصویری که روسو منتشر کرده هیچ گونه اطلاعاتی از خود فیلم وجود ندارد و تنها شاهد کلاکت فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat که نام و لوگوی فیلم روی آن قابل مشاهده است، هستیم. مراحل فیلمبرداری این فیلم قرار است در کشور استرالیا آغاز شود. شما در ادامه می توانید این تصویر را تماشا کنید:

فیلم جدید Mortal Kombat در تاریخ 5 مارس 2021 (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) بر روی پرده های سینما خواهد رفت. جو تسلیم در نقش ساب زیرو، لودی لین در نقش لیو کانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، تادانابو آسانو در نقش ریدن، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، چین هان در نقش شنگ سونگ، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، جاش لاوسون در نقش کانو، سیسی استرنجر در نقش ملینا و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند. وظیفه کارگردانی ریبوت این فیلم نیز بر عهده سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو