دانلود نسخه هک شده بازی Attack on Titan برای PS4 – ریلیز DUPLEX

دانلود نسخه هک شده بازی Attack on Titan برای PS4 – ریلیز DUPLEX


منبع: دانلود ها

409

1398/6/29

04:23


Attack on Titan یک مجموعه مانگای ژاپنی است که بدست هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده‌است. داستان آن در صد سال پس از ظهور غول‌های انسان‌نما می‌گذرد. غول‌هایی که دارای منطق و عقل انسانی نیستند اما علاقه شدیدی به کشتن انسان‌ها و خوردنشان دارند. انسان‌ها با زندگی در درون دیوارهایی بلند به زندگی آسوده‌ای ادامه می‌دهند تا اینکه پس از صد سال غولی بزرگ دیوار را خراب می‌کند. بازی Attack on Titan نیز براساس این مجموعه ساخته شده است. داستان، حول ارن یگر (Eren Jaeger)، خواهر ناتنی‌اش میکاسا آکرمن (Mikasa Ackerman) و دوست این دو با نام آرمین آرلرت (Armin Arlert) می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشیما (Shiganshima)، مادر ارن بدست یک غول کشته می‌شود و او قسم می‌خورد که انتقام انسان‌ها را از تایتان‌ها بگیرد.

او به همراه دوستانش به ارتش ملحق می‌شود. بعدها در جریان یکی از مبارزات او متوجه می‌شود که قدرت تبدیل شدن به تایتان را دارد و از آن برای دفاع از انسان‌ها استفاده می‌کند. طرفداران انیمه این عنوان می‌دانند که تنها راه از بین بردن تایتان‌ها، ضربه به پشت گردن آن‌ها است، اما در بازی Attack on Titan می‌توانید به دست‌ها و پا‌های تایتان‌ها نیز ضربه وارد کنید، همچنین وضعیت ابزار و سلاح بازی قابل تغییر است. به‌عنوان مثال گاز موجود در کپسول‌ها (برای پرواز) هر لحظه ممکن است به اتمام برسد یا شمشیر شما در بازی آسیب دیده و کهنه شود. در این صورت همیشه باید وضعیت وسایل خود را زیر نظر داشته باشید. شخصیت‌های اصلی و عالی رتبه در انیمه این عنوان، در بازی نیز حضور دارند و می‌توانند فرمان‌هایی نظیر پخش شدن یا حمله را به دیگر افراد بدهند.

Attack on Titan (CUSA-03804) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Attack-on-Titan

تیتان ها لشکرشی عظیمی را برعلیه زمین و ساکنین آن تشکیل داده اند که ممکن است منجر به نابودی کامل نژاد انسان ها شود. زمان کافی برای عقب نشینی و تقویت قوای خود ندارید، دشمن کشورهای زیادی را نابود کرده است و باید هرچه سریع تر با پیشروی آن ها مقابله کنید. ماموریتی بسیار دشوار برعهده دارید که ممکن است باعث مرگ شما شود. در این بازی سوم شخص، باید بهترین مبارزان دنیا را پیدا کنید و به همراه هم آخرین خط دفاعی زمین علیه تایتان ها را ایجاد کنید، این موجودات بی رحم و قدرتمند هستند اما در سمت دیگر مبارزان شما از امکانات و مهارت های فراوانی برخوردار هستند که این نبرد را به جنگی تمام عیار و سراسر هیجان تبدیل کرده است.

info

An international hit anime ‘Attack on Titan’ has come to the PlayStation®4!

Battle is joined between the man-eating Titans and Eren and his companions. Experience the illusion of being in the anime, and controlling the flow of the story.

The story from the anime, with a few original twists, is yours to experience!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود نسخه هک شده بازی Attack on Titan برای PS4 – ریلیز DUPLEX

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو