بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران


منبع: سماتک

707

1398/7/3

15:30


بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3

سریال ستایش 3 به تازگی از شبکه سوم سیما در حال پخش است و بازیگران زیادی از جلمه نرگس محمدی و داریوش ارجمند در فصل سوم سریال ستایش 3 ایفای نقش کرده اند بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 را در ادامه این بخش از سایت سماتک می خوانید. سریال ستایش 3 سعید سلطانی هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد. بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه جدیدترین عکس های بازیگران در پشت صحنه سریال ستایش 3 که به تازگی در حال پخش از قاب تلویزیون است را در این بخش از سایت سماتک مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال اسامی نقش های سریال ستایش 3 هستید و دوست دارید بدانید نام نقش های بازیگران مجموعه ستایش 3 چیست در ادامه این مقاله بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 و نام نقش هریک از بازیگران مجموعه ستایش 3 سعید سلطانی را بیان خواهیم کرد در صورتی که تمایل دارید می توانید مقاله اسامی بازیگران سریال ستایش 3 شبکه سه را به همراه خلاصه داستان و زمان پخش آن را در مطلب دیگر سایت سرگرمی سماتک بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

نام نقش های بازیگران سریال ستایش 3

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 و نام نقش های سریال ستایش 3 را در ادامه خواهید خواند اگر می خواهید با بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 آشنا شوید و نام نقش های بازیگران فصل سوم سریال ستایش را بدانید با ما همراه باشید:

داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس

نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش نادری

مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد پسر ستایش

سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس صفایی

فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما عروس فردوس و همسر صابر

لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل دختر ستایش

یاسر حق شناس بازیگر نقش صابر فردوس (پسر حشمت فردوس)

امیرمحمد زند بازیگر نقش داماد ستایش

قربان نجفی بازیگر نقش صفایی و برادر انیس

سعید پیردوست بازیگر نقش پدر محسن (پدر داماد ستایش)

آتش تقی پور بازیگر نقش دوست حشمت فردوس

شیما شهبازی بازیگر نقش عاطفه دوست ستایش

سیامک اشعریون بازیگر نقش شمیرانی قالی فروش

حمیدرضا هدایتی بازیگر نقش شوهر عاطفه

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال ستایش 3

نرگس محمدی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران است که در فصل سوم سریال ستایش 3 به کارگردانی سعید سلطانی در نقش ستایش بازی کرده است. بیوگرافی نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال ستایش 3 را در این بخش از سایت سماتک می خوانید. نرگس محمدی بازیگر زن نقش اول در مجموعه تلویزیونی ستایش 3 تاکنون در دو فصل قبلی این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است و او که متولد سال 1362 و زاده تهران است که اصالت وی بر میگردد به استان آذربایجان شرقی و اکنون که به همسری علی اوجی در آمده است برای بازی در فصل سوم سریال ستایش 3 آماده است. وی تاکنون در بسیاری از لوکیشن های این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است و یک خواهر به اسم سارا و یک برادر به اسم محسن دارد. نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال ستایش 3 بیشترین دستمزد را پس از داریوش ازجمند گرفته است و برای نخستین بار در سن 26 سالگی با سریال تلویزیونی ستایش سه از قاب تلویزیون دیده شد. ایفای نقش او در این مجموعه تلویزیونی باعث شد تا بتواند خیلی زود به اوج شهرت و محبوبیت برسد و حالا یکی از ستاره های سینما و تلویزیون شده است. پس از 10 سال از نخستین بازی او در سریال ستایش حالا به درخواست کارگردانی سعید سلطانی در فصل سوم مجموعه ستایش ظاهر شده است که تحمل سال ها درد و رنج او به پایان رسیده است و حالا می خواهد نفسی تازه کند. وی در سال 1396 با علی اوجی پیمان زناشویی بست و خطبه عقد آنها در حرم مطهر رضوی در شهر مشهد خوانده شد.

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس در سریال ستایش 3

داریوش ارجمند بازیگر مرد متولد شهر مشهد و استاد بازیگری ایران در نقش حشمت فردوس در سریال ستایش 3 ایفای نقش کرده است. او که یکی از خبره ترین بازیگران مرد ایرانی است با هنرمندی منحصر به فرد خود در مجموعه تلویزیونی ستایش توانست در کنار نرگس محمدی یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی در طول تاریخ تلویزیون ایران را به ثبت برساند. بیوگرافی داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس در سریال ستایش 3 که بازیگر مرد نقش اول مجموعه ستایش است را در این بخش می خوانید. وی در مرداد ماه سال 1323 در شهر مشهد چشم به جهان گشود و پدر او تیمسار دوره رضاشاه بوده است. داریوش ارجمند بازیگر سریال ستایش 3 به تازگی با برخی از خبرگزاری ها مصاحبه کرده است و از اتمام ساخت فصل سوم سریال ستایش خبر داده است. داریوش ارجمند در آنتوان جوانی توانست مدرک لیسانس تاریخ و جامعه شناسی خود را از دانشکده فردوسی مشهد اخذ کند و پس از مدتی برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد به فرانسه رفت. او سال ها در دانشگاه سوربن فرانسه مشغول تحصیل بود و توانست پس از تحمل سختی های زیاد مدرک فوق لیسانس تئاتر و سینما را از بهترین دانشگاه شهر سوربن در کشور فرانسه کسب کند. وی برای نخستین در سال 1340 با بازی در یک تئاتر کنار خیابانی کار خود را در شهر مشهد آغاز کرد و در اواخر سال 1349 و در زمانی که فقط 27 سال سن داشت توانست به عضویت وزارت فرهنگ و هنر مشهد در بیاید. داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس در فصل سوم سریال ستایش را به زودی از قاب تلویزیون مشاهده خواهید کرد و او که با فرشته یغمایی در سن 29 سالگی ازدواج کرده است از زندگی سرزنده خود خبر داده است. اصل ازدواج داریوش ازجمند با خانم یغمایی سه فرزند است که دو پسر انها در عرصه هنر فعالیت می کنند و دختر استاد ارجند در مالزی زندگی می کند.

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد پسر ستایش در سریال ستایش 3

مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد (پسر ستایش و نوه حشمت فردوس) در سریال ستایش 3 است که در فصل های اول و دوم این مجموعه تلویزیونی هم نقش پر رنگی داشته است. وی متولد سال 61 و زاده اصفهان است که به تازگی ازدواج کرده است و در بسیاری از کارهای سینمایی حضور داشته اعلام کرد که با بازی در فصل سوم مجموعه تلویزیونی ستایش توانستم چیزهای جدید از استاد داریوش ازجمند فرا بگیرم و اکنون بسیار خرسندم که توانستم در تمام 3 فصل سریال ستایش بازی کنم. بیوگرافی مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد در سریال ستایش 3 یکی از دوست داران رالی و اتومبیلرانی است و به گفته خودش وقتی پشت اتومبیل شخصی اش می نشیند سعی می کند تند نرود اما نمی تواند. وی برای تناسب اندام خود حتی در روزهایی که مشغول کاری اش زیاد است ارزش قائل می شود و روز در میان به باشگاه بدنسازی هنرمندان واقع در سعادت آباد تهران می رود. وی به دلیل علاقه اش به بازیگری پس از اتمام دوره سربازی وارد دانشکده هنر اراک شد و تا مقطع کارشناسی سینما و تئاتر به تحصیل ادامه داد و همچنین باید بدانید که وی یکی از جوان ترین بازیگران مرد ایرانی است. وی با اینکه تاکنون 5 سال از زندگی مشترک با همسرش گذشته است هنوز فرزندی ندارد و ایفای نقش مهدی سلوکی در نقش نوه فردوس در فصل سوم سریال ستایش او را به محبوبیت بیشتری خواهد رساند.

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در سریال ستایش 3

سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس (عروس حشمت فردوس) در سریال ستایش 3 است که این بانوی جوان ایرانی یکی از بهترین هنرمندان زن سینمای ایران است. بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در سریال ستایش 3 که از شوهر اول خود طلاق گرفته است را در این بخش می خوانید. سیما تیرانداز بازیگر نقش عروس فردوس در مجموعه ستایش 3 با بازی در فصل سوم این مجموعه تلویزیونی ابراز خرسندی کرد و این خانم بازیگر در شهر تهران متولد شده است و تاریخ تولد سیما تیرانداز 9 شهریور 1351 است . بازیگر نقش انیس در فصل سوم سریال ستایش مدرک لیسانس نمایش و بازیگری دارد و او در این مجموعه تلویزیونی ستایش سه ایفاگر نقش همسر صابر فردوس است. سیما تیرانداز در آنتوان جوانی با ناصر هاشمی ازدواج کرد و پس از مدتی از وی طلاق گرفت و پس از گذشت یک سال جشن ازدواج مجدد سیما تیرانداز با مجید جوزانی در یک از مجلل ترین باغ تالارهای تهران برگزار شد و اصل ازدواج او با همسرش دومش یک پسر 10 ساله است. سیما تیرانداز بازیگر سریال ستایش 3 با بازی در سریال های دودکش، ستایش 1، ستایش 2 و ستایش 3 توانست به بهترین سلبریتی های زن ایرانی تبدیل شد.

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش 3

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در فصل سوم سریال ستایش است که تمام اموال حشمت فردوس را تصاحب می کند او متولد سال 1363 و زاده تهران است که در نقش برادرزاده انیس صفایی در مجموعه ستایش 3 ایفای نقش کرده است. بازیگر نقش پری سیما همسر دوم صابر فردوس شد و با نقشه توانست تمام مال و اموال پدر شوهرش را صاحب می شود و فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما صفایی در سریال ستایش 3 نقش پر رنگی دارد و حالا صاحب کلی مال شده است. فریبا نادری بازیگر زن ایرانی لیسانس رشته گرافیک دارد و یکی از خوش اندام ترین زنان بازیگر ایرانی است. همسر اول فریبا نادری فوت کرده است و ازدواج مسعود رسام با وی یکی از خوشایندترین اتفاقات زندگی اش بود که تبدیل به خاطره ای تلخ شد. فریبا نادری بازیگر زن سریال ستایش 3 در آنتوان جوانی با آنکه می دانست همسرش مسعود رسام به سرطان مبتلا شده است اما بدون توجه به بیماری با او ازدواج کرد و عشق را معنی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 + عکس ها و نام نقش های بازیگران

لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل دختر ستایش در سریال ستایش 3

بیوگرافی لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل فردوس در سریال ستایش 3 را در این بخش می خوانید. لاله مرزبان بازیگر جایگزین حدیث میرامینی است که در فصل سوم مجموعه تلویزیونی ستایش بازی کرده است. وی از کودکی عاشق بازیگری بوده است و با حضور در سریال ستایش 3 توانست به اوج شهرت برسد. لاله مرزبان بازیگر نقش دختر ستایش در فصل سوم سریال ستایش است که این بازیگر 26 ساله در رابطه با نقش خود در این مجموعه تلویزیونی گفت: به شدت از کار با آقای سعید سلطانی کارگردانی مجموعه تلویزیونی ستایش راضی بودم و ایشان یکی از بهترین کارگردان های ایرانی هستند. لاله مرزبان متولد 29 دی ماه سال 1372 و زاده شهر ازنا در استان لرستان است که از دوران دبیرستان کار بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. وی پس از رسیدن به سن هفده سالگی با وجود مخالفت های پدر و مادرش وارد عرصه بازیگری شد و در سال 1397 به درخواست سعید سلطانی برای بازی در نقش نازگل نوه فردوس انتخاب شد.

 

یاسر حق شناس بازیگر نقش صابر فردوس در سریال ستایش 3

بیوگرافی یاسر حق شناس بازیگر نقش صابر (پسر بزرگ حشمت فردوس) در فصل سوم سریال ستایش است که وی در این مجموعه تلویزیونی جایگزین رامسین کبریتی شده است. یاسر حق شناس بازیگر نقش صابر در سریال ستایش 3 یکی از هنرمندان جدید الورود به عرصه تلویزیون ایران که با ایفای نقش صابر فردوس در مجموعه ستایش 3 از قاب تلویزیون دیده خواهد شد.

 

امیرمحمد زند بازیگر نقش داماد ستایش در سریال ستایش 3

امیرمحمد زند بازیگر نقش محسن شوهر نازگل و داماد ستایش در فصل سوم مجموعه ستایش است که با ایفای نقش در این سریال تلویزیونی در سال 98 از قاب تلویزیون دیده خواهد شد. بیوگرافی امیرمحمد زند بازیگر نقش داماد ستایش در سریال ستایش 3 را در این بخش می خوانید او که متولد سال 1357 و زاده تهران نیز است به درخواست کارگردان مجموعه تلویزیونی ستایش در نقش داماد خانواده وارد شد و همچنین در فصل سوم این سریال هم حضور دارد. وی که مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه هنر رم ایتالیا اخذ کرده است و تاکنون ازدواج نکرده است. وی دوست دارد بیشتر در سینما و در نقش منفی ظاهر شود اما مجموعه ستایش سلیقه او را تغییر داد.

 

قربان نجفی بازیگر نقش صفایی در فصل سوم سریال ستایش

قربان نجفی متولد سال 1347 و زاده تهران است. وی برای بازی در هر همه فصل های مجموعه تلویزیونی ستایش انتخاب و هم اکنون بیوگرافی قربان نجفی بازیگر نقش صفایی در سریال ستایش 3 را در اینجا می خوانید. وی در رشته تئاتر دانشکده تهران درس خوانده است و از سن 5 سالگی عاشق بازیگری شد. وی در سریال ستایش نقش خیلی کم رنگی دارد و وردست حشمت فردوس بوده است که پس از اینکه مارموز بودن خود را به همه ثابت کرد از حجره حشمت فردوس اخراج گردید. خانم صبا کمالی همسر قربان نجفی است که این زوج بازیگر تاکنون در سریال های زیادی بازی کرده اند. همچنین باید بدانید که قربان نجفی برادر انیس در سریال ستایش 3 است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 و همچنین اسامی نقش های سریال ستایش 3 را در این نوشتار از سایت سماتک خواندید. امیدواریم از تماشای مجموعه تلویزیونی ستایش 3 شبکه سوم سیما ساخته سعید سلطانی لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو