دانلود بازی I Am Alive برای کامپیوتر – نسخه RELOADED

دانلود بازی I Am Alive برای کامپیوتر – نسخه RELOADED


منبع: دانلود ها

85

1398/8/22

15:11


در بازی I Am Alive زلزله های شدید و زیادی در شهرهای مختلف ایالات متحده روی داده و بسیاری از شهرها را خالی از سکنه کرده است، یکی از این شهرها Haventon نام دارد که همسر و دختر شخصیت اصلی بازی در این شهر حضور دارند. او در هنگام زلزله در شهر دیگری حضور داشته و آسیب نیز دیده است. اما پس از بهبود خود را با پای پیاده به Haventon می رساند و این سفر طولانی حدود ۱ سال طول می کشد، او در این بین با دختر کوچکی به نام Mei آشنا می شود و از آنجایی که Mei برای او یادآور Mary (دخترش) است سعی می کند تا به او کمک کند تا والدینش را بیابد.

او در طول داستان با حوادث مختلفی مواجه می شود و مجبور می شود بارها با مرگ دست و پنجه نرم کند تا بر طبیعت خشن غلبه کند. از نکات جالب داستان بازی I Am Alive شخصیت های اصلی کم آن است که کار را برای گسترش داستان کمی سخت می کند، اما I Am Alive با وجود این مورد داستان مناسبی را ارائه می کند.

I Am Alive PC-RELOADED

دانلود-بازی-I-Am-Alive

البته داستان بازی بدون ایراد هم نیست. برای مثال شخصیت بازی برای پیدا کردن خانواده اش می آید و ناگهان Mei را پیدا می کند و پس از این اتفاق به حدی در ماجراهای او و اطرافیانش غرق می شود که گویی اصلاً زن و فرزندی نداشته است. البته در طول بازی می توان با کمک به مردم و فهمیدن اطلاعات جانبی موارد دیگری را نیز کسب کرد، اما تمرکز بیش از حد بر روی یک جنبه داستان و رها کردن بخش دیگر خصوصاً برای شخصیتی که یک سال پیاده روی کرده تا به خانواده اش برسد کمی عجیب است.

ساختمان های خراب، گرد و خاک به جای اکسیژن، زلزله های مهیب، آرزوهای از دست رفته همه از مواردی می باشد که در گیم پلی بازی می توان به آن اشاره کرد، در گیم پلی بازی شما تلاشی برای بقا و رسیدن به خانواده خود می کنید، با بالا رفتن از مکان های تخریب شده و مشقت های بسیار باید در هر مرحله از بازی یک هدف خاصی را دنبال کنید.

در طول بازی برای Adam از دو نوار سلامتی و آمادگی استفاده شده است که از جمله مواردی است که در گیم پلی نواوری شده است و باعث سخت تر شدن بازی و تلاش هر چه بیشتر برای زنده ماندن می شود. بخش طراحی بازی با توجه به اینکه نمی توان I Am Alive را یک عنوان کاملاً بزرگ و پر خرج دانست و حتی حجم آن بسیار اندک است در سطح نرمالی قرار دارد. اما مطمئناً ضعیف نیست و نقاط قوت خوبی هم دارد.

یکی از ترفند های جالب سازندگان که پیش از این نمونه مشابه آن را در عنوان Kane & Lynch 2 دیده بودیم، پوشاندن هوشمندانه ایرادات و کاستی های گرافیکی است، عامل اصلی نابودی شهرها زلزله است، اما همراه با زلزله طوفان های زیادی هم روی می دهند و ذرات غبار به حدی شدیدند که دیدن چند متر جلوتر در خیابان ها بسیار مشکل است. همین ذرات غبار به خوبی دست سازندگان را برای طراحی ساده تر این بخش ها باز گذاشته اند.

info

After having conquered hundreds of thousands of die-hard survival enthusiasts and fans of dark post-apocalyptic fictions on consoles, I Am Alive, the ground-breaking survival adventure game is finally coming to PC digital platforms.

I Am Alive casts the player as a lone survivor in a believable, dark and insecure post-apocalyptic world. One year after the Event, a worldwide cataclysmic event that wiped most of the human race, a man struggles for survival in a desolate city as he tries to reunite with his long lost wife and daughter.

Key Features:

Enhanced for the PC

More ways to experience survival. The new Easy mode provides infinite retries and a slightly softer, more forgiving introduction to I Am Alive. With the Replay mode, go back and replay any level any time to uncover more secrets, alternate path, and hidden resources.

Explore the dark, atmospheric post-apocalyptic world in higher resolutions and sharper graphics, with fully customizable graphics settings.

Fully configurable mouse, keyboard and game pad support to play the way you like.

Explore the destroyed city. Find your way in murky streets covered in toxic dust and rubble. Climb the ruins of the last standing skyscrapers to find the few last unspoiled resources. Watch out for survivors – some are friendly and need assistance, some are scared, most are outright hostile and use group tactics to hunt you down.

Intimidation-based combat

Combat is deadly and ammo is scarce. Use deception to deal with groups of enemies while trying to keep your precious few bullets, but watch out for the toughest ones – they may call your bluff.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP3, Windows® Vista SP1 and Windows® 7

Processor: AMD Athlon™ 64 X2 3800+ / Intel® Pentium 4 630

Memory: 1024MB (Windows® XP), 2048MB (Windows® Vista or 7)

Graphics: Nvidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 2600XT

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 2GB

Sound: Any DirectX Compatible DirectX®: 9.0c

*I Am Alive is not designed to be compatible with Crossfire and SLI setups. Be advised that if you encounter performance issues with I am Alive, try temporarily disabling SLI/Crossfire as part of your troubleshooting

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی I Am Alive-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو