دانلود AKVIS Magnifier 9.6.1265.17433 – افزایش اندازه عکس بدون افت کیفیت

دانلود AKVIS Magnifier 9.6.1265.17433 – افزایش اندازه عکس بدون افت کیفیت


منبع: پی سی دی

90

1398/8/29

21:11


دانلود AKVIS Magnifier 9.6.1265.17433 - افزایش اندازه عکس بدون افت کیفیت

AKVIS Magnifier یکی از بهترین نرم افزارها در جهت افزایش اندازه عکس بدون از دست دادن کیفیت است. AKVIS Magnifier می تواند اندازی عکس ها را بدون کاهش کیفیت ، افزایش دهد.

مطمئنا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید توسط نرم افزارهای ویرایشگر ساده یک عکس را بزرگنمایی کنید و رزولوشن آن را افزایش دهید، اما حتما متوجه شده اید که عکسی که بدین طریق ایجاد می شود یا مات می شود و یا تمامی پیکسل های آن مشخص می شوند. علت این اتفاق وجود نداشتن اطلاعات کافی در عکس برای سایز جدید است

AKVIS Magnifier این مشکلات را رفع می کند و نتیجه ای خوب برای شما ایجاد می کند. AKVIS Magnifier با استفاده از الگوریتم های حرفه ای افزایش سایز می تواند رزولوشن عکس دیجیتال را تا مقدار زیادی افزایش دهد تا شما بتوانید به راحتی یک پوستر را از یک عکس تهیه و پرینت کنید. الگوریتم های آن، لبه های عکس را برای سایز جدید حفظ می کنند و نویزها را از روی آن حذف می کنند. افزایش اندازه عکس توسط AKVIS Magnifier نتیحه ای به مراتب بهتر نسبت به نرم افزارهای دیگر برای شما به همراه دارد. این نرم افزار می تواند بنا بر نیاز شما ، عکس را بهینه سازی کند تا نتیجه ای مناسب برای نیاز خاص شما ایجاد کند. افزایش سایز عکس تا ۳۰۰۰۰ در ۳۰۰۰۰۰ پیکسل، ساخت پوستر ۲.۵ متر در ۲.۵ متر برای پرینت و کیفیت ۳۰۰dpi از امکانات نرم افزار هستند.

AKVIS Magnifier ساخت عکس های حرفه ای را برای همه ساده می کند. تغییر تنظیمات آن ساده است و شما کنترل کاملی روی مقدار رنگ ها و لبه های عکس خود دارید. بدین ترتیب کاربران می توانند عکس هایی که از اینترنت دریافت کرده اند یا عکس هایی که توسط دوربین های بی کیفیت تهیه کرده اند را بهینه سازی کنند و سایز و رزولوشن آنها را افزایش دهند.

AKVIS Magnifier تغییر سایز عکس در دو نسخه وجود دارد که می تواند به عنوان نرم افزاری مستقل یا به عنوان پلاگینی برای فتوشاپ کار کندد.نرم افزار مستقل با فرمت های JPEG, PNG, BMP, TIFF کار می کند و از حالت های رنگی RGB, Grayscale, CMYK پشتیبانی می کند.نسخه پلاگین فتوشاپ با نرم افزارهای Adobe Photoshop و Adobe Elements کار می کند. قابلیت پردازش دسته ای چندین فایل به صورت همزمان از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. شما می توانید یک نوع تنظیمات را برای یک پوشه کامل محتوی تعداد زیادی عکس اعمال کنید تا بدین طریق در زمان صرفه جویی کرده باشید

دانلود

دانلود نرم افزار افزایش سایز عکس AKVIS Magnifier

نسخهحجمسرور پی سی دی
1105MBDOWNLOAD
تصاویر

دانلود AKVIS Magnifier 9.6.1265.17433 - افزایش اندازه عکس بدون افت کیفیت

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید
3. فایل Activation را جهت فعالسازی نرم افزار اجرا کنید
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو