دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

151

1398/9/9

02:55


بازی Biker Garage Mechanic Simulator شما را به دنیای هیجان انگیز تبدیل شدن به یک مکانیک حرفه ای می برد و باید بتوانید یک موتورسیکلت تمام عیار را با خلاقیت خود طراحی کنید. کار به آن آسانی که فکر می کنید نیست و بیش از ۲۰۰۰ قطعه تعاملی و داخلی دراختیار شما قرار گرفته است. مشتریان شما انتظار می کشند تا محصولشان را تولید کنید و در نهایت با کسب امتیاز و پول بیشتر، به عالی ترین مکانیک حاضر در بازی تبدیل شوید. شما یک ماجراجوی بزرگ هستید و باید بهترین کاراگاه موتورسازی را به راه بیندازید. قطعات را در کنار هم قرار دهید و از سه موتور حاضر برای ایجاد قدرتمندترین و پرسرعت ترین موتورها استفاده کنید. باید آن ها را دقیق تنظیم دقیق کنید و کیفیت تعمیرات و عملکرد موتور را برعهده بگیرید. هنگامی که گاراژ خود را برقرار کردید، می توانید به سراغ ویژگی های جدیدتر بروید. مسابقه و مهارت های بیشتری را در بازی تجربه کنید.

Biker Garage Mechanic Simulator PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Biker-Garage-Mechanic-Simulator

ماموریت های شما در بازی Biker Garage Mechanic Simulator بسیار بیشتر خواهد بود و مشتریان هم خواسته هایشان را دشوارتر می کنند. طراحی مثل یک نقاشی بزرگ می ماند و بستگی به خود شما دارد که چه قدر از رشته مکانیک سررشته دارید. امکان سفارشی سازی کاراگاه وجود دارد و هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. بازی هر ماه قطعات جدیدی را اضافه می کند و می توانید این ماجراجویی را گسترده تر کنید. گیم پلی بازی روند پیشرفتی دارد و شما با کسب مهارت های بیشتر، باید سرعت کار خود را بالا ببرید و امکان رساندن محصول به دست مشتری ها را فراهم سازید. طراحی گرافیکی موتورها هم عالی است و همه چیز با انیمیشن های جذاب در کنار هم قرار می گیرند. چنین روندی می تواند کار شما را لذت بخش تر کند.

info

Biker Garage: Mechanic Simulator allows you to be a real motorcycle mechanic. Your main aim is to be the most excellent mechanic for your clients. You start your adventure in a small home workshop and grow it to become the best motorcycle workshop in the world. Test your bikes on a track, check the quality of your repairs and performance that can be improved by fine-tuning.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: Intel Core i5 4590

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 970/AMD Radeon R9 290

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو