دانلود بازی Mass Effect v1.02 + All DLCs برای کامپیوتر

دانلود بازی Mass Effect v1.02 + All DLCs برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

149

1398/9/11

01:06


انتشار بازی Mass Effect در سال ۲۰۰۷ نقطه‌ی متمایزی در دنیای بازی بود. در بازی Mass Effect شما نقش فرماندهی را ایفا می‌کردید که قدرت خاصی نداشت. نه توانایی مقابله در برابر گلوله‌های دشمنان را داشت، نه با شمشیر خود قابلیت تکه تکه کردن تمامی موجودات زنده‌ی اطراف خود را در کسری از ثانیه را به همراه داشت. جان شپرد فردی عادی و جز ماموران ارشد ارتش اتحادیه‌ی بین ستاره‌ای بود و در ابتدای بازی می‌توانستید کلاس وی را از ۶ نمونه‌ی مختلف تعیین کنید که هر یک نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را داشتند.

نقطه‌ی تمایز کاپیتان شپرد با سایر قهرمان‌های دنیای بازی، مدیریت وی بود. جان شپرد برای موفقیت در ماموریت‌های خود مجبور به سفرهای طولانی در اعماق کهکشان‌ها بود و در این راه باید تیمی از افراد آماده و منتخب را می‌ساخت. علاوه بر این، شپرد باید اعتماد تمام اعضای تیم خود را نیز کسب می‌کرد تا در ماموریت‌های نهایی موفق به کسب بهترین نتیجه شود.

Mass Effect v1.02 + All DLC PC-P2P

دانلود-بازی-Mass-Effect

به اعتقاد بسیاری، نقطه‌ی قوت اصلی Mass Effect، پردازش بی‌نظیر کاراکترها در این مجموعه است. هر کارکتر به نحو منحصر به فردی معرفی می‌شود و داستان مخصوص به خود را دارد. شپرد برای انتخاب تیم خود در سرتاسر کهکشان سفر می‌کند و با شخصیت‌های متفاوتی مواجه می‌شود که هر یک توانایی‌های خاصی دارد. از دانشمند گرفته تا قاتل فراری و نژادی که تنها برای جنگ ایجاد شده بودند.

پشت هر یک از این شخصیت‌ها داستان قوی وجود دارد که برای شناخت بیشتر این عضو جدید از تیم، باید به خوبی از آن مطلع بود. مشکلات شخصی هر یک از کاراکترها باعث می‌شود تا زمانی را مجبور به انجام ماموریت‌های جانبی جهت رفع دغدغه‌ی اعضای تیم کرد. بدین ترتیب کاپیتان شپرد می‌توانست اعتماد تمامی اعضای تیم خود را جلب کند و از آن‌ها نهایت استفاده را در ماموریت‌ها خود ببرد.

ساخت تیم، مدیریت آن، ایجاد رابطه‌ای عمیق با اعضای گروه، استفاده‌ی بهینه از آن‌ها در ماموریت‌ها و زنده نگه‌داشتن تمامی کاراکترها در طول بازی، از Mass Effect اثری متفاوت ساخت. بازی‌ای که گیمر‌ها را ساعت‌ها درگیر کرده و آن‌ها را برای کسب نتیجه‌ای بهتر در پایان بازی، مجبور به تجربه‌ی چندین‌باره و اتخاذ تصمیم‌هایی متفاوت کرد. بایوور به خوبی از تمامی پتانسیل این المان‌ها بهره برد تا نتوان نقطه‌ی ضعف شایانی در مس افکت یافت.

Mass Effect را می‌توان از جمله بازی‌هایی دانست که در زمینه‌ی داستان‌گویی، تحولی عظیم در صنعت بازی ایجاد کرد. کات‌سین‌های سینمایی جذاب، داستان‌پردازی فوق‌العاده و ایجاد کاراکترها با پیشینه‌های منحصر به فرد باعث شده بود تا داستان مس‌افکت همانند یک فیلم سینمایی و بسیار دقیق پیش رود و هیچ‌گاه نقطه‌ی تاریکی در روند داستان باقی نماند. حتی حرکت‌های دوربین نیز با توجه به انواع دیالوگ‌های انتخابی، تغییر می‌کرد تا روند پویاتری به داستان‌سرایی بخشیده شود.

منبع توضیحات : زومجی

info

As Commander Shepard, you lead an elite squad on a heroic, action-packed adventure throughout the galaxy.

Discover the imminent danger from an ancient threat and battle the traitorous Saren and his deadly army to save civilization. The fate of all life depends on your actions!

2007 New York Times Game of the Year

A Stunning universe with high resolution graphics and textures

Controls and interface optimized for PC gamers

Includes free additional content — face off against the horrific Batarians

Customize your character and embark on a pulse-pounding adventure in an immersive open-ended storyline

Incredible real-time character interaction

Thrilling, tactical combat as you lead an elite squad of three

Interplanetary exploration of an epic proportion

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Supported OS: Microsoft Windows® XP with SP2 or Windows Vista

Processor: Intel P4 2.4 Ghz or faster / AMD 2.0 Ghz

Memory: 1.0 GB RAM or more (2.0 GB for Vista)

Graphics: DirectX 9.0c compatible, ATI X1300 XT or greater (ATI X1300, X1300 Pro, X1600 Pro, Radeon 2600 HD, and HD 2400 are below minimum system requirements); NVidia GeForce 6800 or greater (7300, 7600 GS, 8500 are below minimum system requirements)

Hard Drive: 12.0 GB or more free hard drive space

Sound: DirectX 9.0c compatible

DirectX®: 9.0c

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mass Effect v1.02 + All DLC-P2P :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو