ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2019

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2019


منبع: زیبامون

598

1398/9/12

20:43


در ادامه با بازیگران و سلبریتی های که در سال 2019 به عنوان ثروتمند ترین بازیگران شناخته شده اند، آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2019

بازیگری یک حرفه است و دقیقا مانند هر حرفه و شغل دیگری، برخی از افراد از این طریق کسب درآمد بسیار عالی دارند و برخی دیگر برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند! برخی از بازیگران خوش شانس، با امضا کردن قراردادهای چند میلیون دلاری، به موقعیتی فوق العاده دست پیدا می کنند. اما رسیدن به این موقعیت هم چندان ساده نیست و به تلاش و مهارت خیلی زیادی نیاز داره و یک شبه نمی توان از طریق بازیگری یا هر شغل دیگری ثروتمند شد!

آیا تا کنون به این موضوع فکر کردید که بازیگر مورد علاقتون چقدر ثروت داره؟ ما قصد داریم در این بخش از زیبامون دات کام این بازیگران و سلبریتی های ثروتمند رو به شما معرفی کنیم. قبل از خوندن این مقاله می تونید حدس بزنید چه کسانی در این لیست حضور دارند؟

 

20. لئوناردو دی کاپریو - Leonardo DiCaprio

ثروت: 245 میلیون دلار!

لئوناردو دی کاپریو بیستمین بازیگر ثروتمند جهان در سال 2019 است. او ثروت خودش رو از طریق بازیگری در سینما و تلویزیون به دست آورده است. این بازیگر که اهل لس انجلس هست، بعد از بازی در فیلم رومئو و ژولیت مشهور شد و با بازی در کشتی تایتانیک به اوج شهرت رسید و به یکی از ستاره های سینمای هالیوود تبدیل شد. او در طول فعالیت کاری خود در فیلم ها و سریال های بسیار زیاد و ماندگاری حضور داشته و محبوبیت خیلی زیادی هم دارد.

 

Leonardo DiCaprio

 

19. رابرت داونی جونیور - Robert Downey Jr

ثروت: 250 میلیون دلار!

رابرت داونی جونیور، یک فوق ستاره در دنیای بازیگری هست و به دلیل موفقیت های خیلی زیادی که در زمینه بازیگری داشته است به طور مرتب در لیست Forbes به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد حضور دارد. او در فیلم هایی همچون"Kiss Kiss Bang Bang"، "Gothika"، "Sherlock Holmes" و "Iron Man" حضور داشته و از این طریق درآمد و ثروت خیلی زیادی کسب کرده است.

 

Robert Downey Jr

 

18. برد پیت - Brad Pitt

ثروت: 300 میلیون دلار!

برد پیت با دارا بودن 300 میلیون دلار سرمایه، یکی از ثروتمندترین و محبوب ترین بازیگران دنیاست. او علاوه بر بازیگری تهیه کننده فیلم نیز هست و بعد از حضور در فیلم هایی همچون "A River Runs Through It"، "Oceans Seven"، "Oceans Eleven" و "World War Z" معروف شده و عکس او به عنوان یکی از مدل های جذاب روی جلد مجله های معروف دنیا چاپ می شود.

 

Brad Pitt

 

17. ویل اسمیت - Will Smith

ثروت: 300 میلیون دلار!

ویل اسمیت یکی دیگر از بازیگران ثروتمند دنیاست که بعد از بازی در فیلم هایی همچون "Men in Black"، "Wild Wild West,"  "Bad Boys"، "I Am Legend" و ... که همگی جز فیلم های پر محتوا و بزرگ در سینمای جهان بودند، به شهرت و معروفیت رسید و درآمد خیلی زیادی نیز از این طریق کسب کرده است.

 

Will Smith

 

16. جسیکا آلبا - Jessica Alba

ثروت: 340 میلیون دلار!

جسیکا آلبا یکی دیگر از بازیگران ثروتمند دنیاست و بیشتر به دلیل نقش هایی که در فیلم هایی همچون "Mechanic: Resurrection"، "Fantastic Four" و "Sin City" داشت معروف شد. اگرچه حرفه بازیگری در ثروتمند شدن جسیکا موثر بوده اما بازیگری، تنها منبع درآمد او نیست! او دارای یک خط تولید محصولات مراقبت از پوست طبیعی و ارگانیک نیز هست که این خط تولید، توسط او و شریک تجاریش اداره می شود.

 

Jessica Alba

 

15. کیانو ریوز - Keanu Reeves

ثروت: 360 میلیون دلار!

کیانو ریوز 15 امین بازیگر ثروتمند در این لیست هست. او با بازی در فیلم هایی همچون "Johnny Mnemonic"، "Point Break"، "Constantine" ، "The Matrix"، "he Lake House" و "John Wick" به شهرت رسیده و بعد از ان فیلم هایی که این بازیگر در آن حضور داشت، با استقبال خیلی زیادی مواجه شد و همین موضوع به او کمک کرد تا ثروت خیلی زیادی از طریق بازیگری کسب کند. 

 

Keanu Reeves

 

14. جکی چان - Jackie Chan

ثروت: 370 میلیون دلار!

جکی چان به عنوان معلم هنرهای رزمی هالییود شناخته شده است. او وقتی در فیلم کمدی "Rush Hour" بازی کرد، شهرت و ثروت خیلی زیادی کسب کرد و از بین صدهای فیلمی که بازی کرده است می توان به "Rumble in the Bronx"، "Kung Fu Panda" و "Shanghai Noon" اشاره کنیم. او نه تنها یک بازیگر و کمدین معروف و محبوب هست بلکه به عنوان کارگردان نیز فعالیت می کند.

 

Jackie Chan

 

13. کلینت ایستود - Clint Eastwood 

ثروت: 375 میلیون دلار!

او یکی از بازیگران موفق هالیوودی هست که با بازی در فیلم هایی همچون "The Good, the Bad and the Ugly" و "A Fistful of Dollars" و "Million Dollar Baby" و "Gran Torino" به شهرت و ثروت خیلی زیادی رسیده است. او به عنوان بازیگر و کارگردان در صنعت فیلم سازی فعالیت دارد و 4 بار موفق به کسب اسکار بازیگری شده است.

 

 Clint Eastwood

 

12. آرنولد شوارتزنگر - Arnold Schwarzenegger

ثروت: 400 میلیون دلار!

آرنولد بیشتر به خاطر بازی در فیلم های افسانه ای همچون "Conan the Brbarian"، "The Expendables"، "Kindergarten Cop" و "dozens of others" معروف شده و به عنوان نمادی از قدرت و ظاهر خوب در دنیای بازیگری شناخته شده است. او به جذبه و کاریزمایی که دارد معروف هست و بعدها در زندگی حرفه ای خود وارد سیاست نیز شده است و برای یک دوره زمانی به عنوان فرماندار کالیفرنیا فعالیت داشته است.

 

Arnold Schwarzenegger

 

11. سیلوستر استالونه - Sylvester Stallone

ثروت: 400 میلیون دلار!

سیلوستر استالونه به دلیل بازی در نقش راکی در فیلم "Rocky" شناخته شده است. این فیلم یکی از موفق ترین فیلم های این بازیگر در گیشه سینما بود تا اینکه فیلم برداری سری فیلم های رمبو (Rambo) آغاز شد. او همچنین در فیلم های دیگری همچون "The Expendables"، "Guardians of the Galaxy" و "Judge Dredd" نیز بازی درخشانی داشته است. او علاوه بر بازیگری، به کارگردانی نیز مشغول است.

 

Sylvester Stallone

 

10. بیل کازبی - Bill Cosby

ثروت: 400 میلیون دلار!

بیل کازبی به دلیل اجرای کمدی و فوق العاده ای خود در نقش دکتر Huxtable در برنامه "The Cosby Show" داشته مشهور شده است. اما اخیر به دلیل رسوایی و تجاوز جنسی که داشت، به حبس محکوم شد و کمی از محبوبیت خود را در بین طرفداران از دست داده است!

 

Bill Cosby

 

9. جک نیکلسون -  Jack Nicholson

ثروت: 400 میلیون دلار! 

جک نیکلسون 9 امین بازیگر ثروت جهان در این لیست و در سال 2019 هست. او بیشتر به دلیل بازی موفقی که در فیلم "One Flew Over the Cuckoo’s Nest" شناخته شد و سپس با حضور در فیلم هایی همچون "The Shining"، "Batman" ،" As Good as It Gets"، "The Departed" و "The Bucket List" به شهرت و محبوبیت خیلی زیادی دست پیدا کرد. او دارای 3 جایزه اسکار هست و به دلیل کاریزمای باور نکردنی که دارد، مشهور است!

 

Jack Nicholson

 

8. آمیتا باچان - Amitabh Bachchan

ثروت: 400 میلیون دلار!

آمیتا باچان یکی از بازیگران محبوب در فیلم های هندی و بالیوود است. او به عنوان هشتمین بازیگر دنیا در این لیست قرار دارد و این درامد را از طریق بازیگری در فیلم های متعدد و پرطرفدار کسب کرده است.

 

Amitabh Bachchan

 

7. آدام سندلر - Adam Sandler

ثروت: 420 میلیون دلار!

این بازیگر امریکایی به عنوان هفتمین بازیگر ثروتمند دنیا در سال 2019 در این لیست قرار دارد. از جمله فیلم های موفقی که سندلر در ان حضور داشته می توان به "Happy Gilmore"، "Billy Madison"، "Just Go with It"، "Click" و "Grown Ups" اشاره کرد. علاوه بر این آدام سندلر به دلیل بازی در نقش های کمدی و شگفت انگیز هم شناخته شده است اما با این حال مهارت خود را در فیلم های جدی نیز به بهترین شکل ممکن نشان داده است. 

 

Adam Sandler

 

6. مل گیبسون - Mel Gibson

ثروت: 425 میلیون دلار!

مل گیبسون فعالیت هنری خودش را با بازی در فیلم "Anzacs" شروع کرد و به دلیل توانایی بازیگری خیلی زیادی که داشت، شناخته شد. از دیگر فیلم هایی که گیبسون در آن حضور داشته می توان به "We Were Soldiers"، "Signs" و "Braveheart" نیز اشاره کرد. او علاوه بر بازیگری یک کارگردان و تهیه کننده حرفه ای نیز هست که یکی از بزرگترین و موفق ترین آثار او "The Passion of the Christ" هست و ثروت فوق العاده ای نیز در صنعت فیلم سازی کسب کرده است.

 

Mel Gibson

 

5. جورج کلونی - George Clooney

ثروت: 500 میلیون دلار!

جورج کلونی 5امین بازیگر ثروتمند دنیا در سال 2019 هست. او به خاطر بازی در فیلم هایی همچون "Ocean’s Eleven"، "Three Kings"، "Syriana" مشهور شد که همگی جز فیلم های موفق و پرطرفدار در گیشه سینمای هالیوود بوده و شهرت و ثروت خیلی زیادی را برای جورج کلونی ایجاد کرده اند.

 

George Clooney

 

4. تام کروز - Tom Cruise

ثروت: 570 میلیون دلار!

تام کروز نه تنها چهارمین بازیگر ثروتمند در دنیاست بلکه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیگران هالیوود نیز هست. تام کروز یک ظاهر بین المللی هست و از طریق بازی در فیلم های اکشن خود، مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است. او تهیه کننده فیلم نیز هست!

 

Tom Cruise

 

3. تایلر پری - Tyler Perry

ثروت: 600 میلیون دلار!

تایلر پری سومین بازیگر ثروتمند دنیا در سال 2019 بوده و یکی از ثروتمندترین بازیگران و تهیه کنندگان در صنعت فیلم سازی هست. پردرآمدترین فیلم های او عبارتند از “Diary of a Mad Black Woman"، Daddy’s Little Girls"، "Why Did I Get Married" هستند. او علاوه بر بازیگری در نویسندگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد. 

 

Tyler Perry

 

2. شاهرخ خان - Shah Rukh Khan

ثروت: 760 میلیون دلار!

شاهرخ خان دومین بازیگر ثروتمند جهان در سال 2019 هست. او یکی از موفق ترین بازیگران هندی و بالیوودی بوده که عنوان "پادشاه بالیوود" را از آن خود کرده است!

 

Shah Rukh Khan

 

1. جری ساینفلد -  Jerry Seinfeld

ثروت: 950 میلیون دلار!

ثروتمندترین بازیگر جهان در سال 2019 کسی نیست جز جری ساینفلد! ثروت شخصی او فقط 50 میلیون دلار تا 1 میلیارد دلار فاصله دارد و او این ثروت و شهرت را به دلیل حضور در فیلم تلویزیونی هفتگی و موفق با نام "Seinfeld" کسب کرده است. او برای بازی در هر قسمت از این سریال، یک ملیون دلار دریافت می کرد!

علاوه بر این او به دلیل حضور در فیلم های دیگری همچون "Curb Your Enthusiasm"، "30 Rock"و "Louie" به رسمیت شناخته شده است. 

 

Jerry Seinfeld

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو