دانلود XAMPP 7.3.12 – راه اندازی سریع وب سرور لوکال هاست

دانلود XAMPP 7.3.12 – راه اندازی سریع وب سرور لوکال هاست


منبع: پی سی دی

88

1398/9/15

00:46


دانلود XAMPP 7.3.12 - راه اندازی سریع وب سرور لوکال هاست

تقریبا همه ی وبمسترها , مدیران سایت ها و برنامه نویسان با این برنامه که پیش رو دارید آشنا هستند و از قابلیت های این برنامه آگاه هستند ولی برای آشنایی بیشتر با این برنامه به توضیحات آن می پردازیم. XAMPP for Windows یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای و توزیع دهنده آپاچی و راه اندازی وب سرور لوکال هاست می باشد که قابلیت های MySQL, PHP and Perl را در اختیار شما می گذارد.

شما با استفاده از XAMPP می توانید هاست محلی یا سرور محلی Localhost  راه اندازی کنید و برنامه هایی که تحت وب هستند را بر روی آن اجرا کنید. مثلا فرض کنید مدیر یک سایت هستید و می خواهید یک مدیریت محتوا را بر روی سایت خود نصب کنید و تغییراتی را در آن ایجاد کنید. مسلما شما بدون تست بر روی لوکال اگر بخواهید آنها را بر روی هاست خود نصب نمایید به مشکل بر می خورید.

XAMPP به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدیریت محتواها و برنامه ای را که مربوط به وب می شود را براحتی در روت این برنامه کپی کنید و اقدام به نصب آنها کنید و دقیقا تمامی کارهایی که بر روی هاست و سایت خود انجام می دهید را در این برنامه انجام دهید و تغییرات را در لوکال مشاهده کنید و اگر تغییرات مطلوب بود آنها را بر روی هاست و سایت خود اعمال کنید.

تبلیغات
دانلود
دانلود

دانلود XAMPP

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی146MBDOWNLOAD
تصاویر

دانلود XAMPP 7.3.12 - راه اندازی سریع وب سرور لوکال هاست

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را نصب کنید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.
تبلیغات
دانلود

تعرفه ترافیک دانلودی از سرور های پی سی دی در تمامی ISP های کشور نیم بها و داخلی محاسبه خواهد شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو