چگونه میتوانیم دختر دار شویم؟

منبع: نی نی بان

106

1398/3/20

22:29


دختردار شوید ، شما می‌توانید با به کارگیری یک سری اصول و روش‌های خاص جنسیت فرزند خود را تعیین نمایید. بنابراین با استفاده از روش‌های ساده خانگی می‌توانید تا حد زیادی در تعیین جنسیت جنین خود موثر باشید.

روش اول، استفاده از تقویم چینی
این تقویم چینی که به تقویم تعیین جنسیت معروف می‌باشد، حدودا ۷۰۰ سال پیش در میان زنان رواج داشته است. بر اساس این تقویم جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری تعیین می‌شود. برای مثال اگر فردی ۲۵ سال سن داشته باشد و بخواهد دختردار شود بر اساس تقویم چینی باید در یکی از ماه‌های فروردین، اردیبهشت، تیر و دی باردار شود. کسانیکه طرفدار تقویم چینی هستند معتقدند که پیش‌بینی این تقویم ۹۹ درصد درست می‌باشد.

روش دوم، موقعیت در رابطه جنسی
بر اساس گفته دکتر لاندرام شتلس نفوذی سطحی حین نزدیکی احتمال دختردار شدن را افزایش خواهد داد. بنا به گفته ایشان مهبل زن در قسمت ورودی اسیدی‌تر می‌باشد که باعث می‌شود اسپرم مردانه به خوبی منتقل نشود و با این روش می‌توانید دختردار شوید.

روش سوم، رژیم غذایی دخترانه
بنا به گفته کارشناسان اگر چند هفته قبل از بارداری رژیم مناسبی داشته باشید شانس دختردار شدن خود را افزایش خواهید داد. بنابراین اگر می‌خواهید دختردار شوید از رژیم غذایی که اسید زیادی دارند استفاده کنید. برای مثال خوردن غذاهایی مانند گریپ فروت، لیمو و پرتغال می‌توانند محیط اسیدی ایجاد کنند و باعث کشته شدن اسپرم‌های مردانه شوند. بنابراین شانس زنده ماندن اسپرم زنانه بیشتر خواهد شد. توصیه می‌شود از غذاهایی که حاوی سدیم و پتاسیم هستند پرهیز کنید در مقابل از غذاهای کلسیم‌دار و منیزیم‌دار استفاده کنید. همچنین مصرف کلم، کدو، کرفس، کاکائو، پیاز، غذاهای دریایی، شیر و لبنیات احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهند.

روش چهارم، رابطه‌ای عاشقانه داشته باشید
بر اساس نظریه‌هایی که در این مورد مطرح شده است اسپرم زنانه محیط گرما را ترجیح می‌دهند بهتر است قبل از نزدیکی از همسر خود بخواهید حمام آب داغ بگیرید. اما در اجرای این روش زیاده روی نکنید زیرا ممکن است در دراز مدت اثر منفی داشته باشد. زیرا برای افزایش میزان باروری باید مردها در محیط سرد نگهداری شوند.

روش پنجم، از انزال در مقاربت خودداری کنید
براساس گفته روش شتلس انزال زن در تعین جنسیت کودک نقش مهمی دارد. زیرا زمانی که زن به انزال می‌رسد بدن زن ماده‌ای قلیایی ترشح می‌کند و محیطی برای پسردار شدن فراهم می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید دختردار شوید از انزال در مقاربت پرهیز کنید.

روش ششم، شستشوی واژن برای اسیدی کردن محیط
یکی از راه‌های قبل از بارداری شستشوی واژن با یک مایع اسیدی می‌باشد. برای مثال برای شستشوی واژن می‌توانید از آب لیمو استفاده کنید. به این صورت که یک قاشق مربا خوری آب لیمو را در یک لیوان آب حل کنید. برای اینکه از این روش نتیجه بگیرید بهتر است به مدت ۵ تا ۶ ماه قبل از بارداری به طور متناوب از این روش استفاده کنید.

روش هفتم، استفاده از چای گیاهی
برای اینکه دختردار شوید نباید از چایی گیاهی نعناع و علف گندم استفاده کنید. در مقابل مصرف دم نوش گل قاصدک برای دختردار شدن بسیار مفید و موثر خواهد بود. به دلیل اینکه گل قاصدک منبع ویتامین B، روی و منیزیم می‌باشد و شرایط واژن را برای زنده نگه داشتن اسپرم دختر فراهم می‌کند.

روش هشتم، زمان مقاربت و تاثیر تغییر فصل‌ها
اگر می‌خواهید فرزندتان دختر شود فصل زمستان را برای باردار شدن انتخاب کنید. زیرا فصل زمستان برای دختردار شدن مناسب‌ترین فصل می‌باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو