باغ‎ های لوکسمبورگ و سکره کر در پاریس فرانسه

منبع: همگردی

136

1398/10/14

16:18


پاریس از شهرهای گردشگری فرانسه است که همه ساله هزاران گردشگری برای دیدن زیبایی‎ های آن و جاذبه‎ های گردشگری که در خود جای داده است با تور فرانسه به این شهر زیبا سفر می‎کنند. این شهر علاوه ‎بر نقشی که در صنعت توریسم این کشور دارد از نظر اقتصادی نیز نقش مهمی را ایفا می‎کند بطوریکه می‎توان گفت پاریس مهم‎ ترین شهر اقتصادی فرانسه و اولین شهر اقتصادی در اروپا است که همین شهر مقام پنجم را در همین مورد در جهان به خود اختصاص داده است. برای اینکه بتوانید این شهر را از نزدیک ببینید و با جاذبه‎ های گردشگری آن بیشتر آشنا شوید می‎توانید با تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنید.

همانطور که گفته شد در این شهر جاذبه ‎های گردشگری فراوانی وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با تور فرانسه و تهیه بلیط ارزان هواپیما از ایرلاین‎ ها به این شهر سفر کردید اطلاعات بیشتری نسبت به این جاذبه ‎های گردشگری داشته باشید و از دیدن آنها لذت بیشتری ببرید.

باغ ‎های لوکسمبورگ

این پارک یکی از جاذبه‎ های گردشگری در پاریس می‎ باشد که شهرت جهانی دارد و همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند از آن دیدن بعمل می‎آورند. این جاذبه گردشگری دومین پارک عمومی بزرگ در پاریس می‎ باشد که بدلیل داشتن زیبایی‎ های منحصر بفرد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این پارک مکان مناسبی برای پیک نیک رفتن می‎ باشد و در صورتیکه با تور فرانسه و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کردید می‎توانید برای سپری کردن لحظاتی شاد و آرام در کنار خانواده به این پارک شگفت ‎انگیز بروید.در این پارک درختان رسمی و درختان میوه‎ای وجود دارد که زیبایی خاصی را به این مکان بخشیده ‎اند و افراد می‎توانند با قدم زدن در میان بوته‎ زارهای آن به تماشای آنها بپردازند و از قدم زدن در این مکان زیبا نهایت لذت را ببرند. در صورتی که علاقه ‎مند هستید در این پارک به فعالیت بدنی بپردازید می‎توانید بسته به علاقه خود از زمین‎ های تنیس، مسیرهای دو و همچنین از لوازم ورزشی بسیاری که برای افراد و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و تهیه بلیط ارزان هواپیما راهی این شهر می‎ شوند در نظر گرفته شده است استفاده کنید. در این پارک گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به پاریس سفر کرده‎ اند می‎توانند از مکان‎ هایی که برای اسب سواری در نظر گرفته شده است استفاده کنند و یا به تماشای تئاترهایی بروند که در این مکان اجرا می‎شود.

سکره‎ کر

سکره کر قصری سفید رنگ است که در پاریس قرار گرفته است و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده ‎اند. برای دیدن این کاخ زیبا و باشکوه باید به بلند ترین و بالاترین نقطه شهر بروید تا بتوانید از این قصر زیا که برروی تپه مونتمارته قرار گرفته است دیدن کنید. طراحی و ساخت این قصر به گونه‎ای خاص و منحصر بفرد می‎ باشد و همین موضوع سبب شده تا گردشگران سالیانه با بلیط ارزان هواپیما به پاریس سفر کنند و از این اثر گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورند. در ساخت این بنای باشکوه از سنگ ‎های مرمر استفاده شده است که همین موضوع سبب جذابیت هرچه بیشتر این ساختمان شده است.

برای بخش داخلی این قصر سفید رنگ از معماری خاصی بهره گرفته شده است و علاوه ‎بر این در این بنا تزئینات منحصر بفردی نیز مشاهده می‎شود که شمایی شگفت به این بنای گردشگری بخشیده ‎اند. در این بنا قلعه‎ای نیز وجود دارد که در آن از موزائیک ‎هایی به رنگ طلایی و پنجره ‎های رنگارنگ استفاده شده است.

نحوه رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه بالی (1)

فرودگاه این جزیره که با نام انگوراه رای شناخته می‎شود از نظر جغرافیایی در جنوب این جزیره قرار گرفته است و سالانه هزاران مسافر برای دیدن مناطق گردشگری موجود در این جزیره با تور بالی از طریق این فرودگاه وارد بالی می‎شوند. دنپاسار که مرکز جزیره بالی می‎ باشد از این فرودگاه فاصله‎ای 13 کیلومتری دارد.تراکم پرواز در این فرودگاه به گونه‎ای می‎ باشد که این فرودگاه مقام دوم را در میزان پروازها در اندونزی به خود اختصاص داده است و هزاران مسافر که با بلیط هواپیما قصد سفر دارند را جابجا می‎ کند. از دل مشغولی که اکثر مسافران در سفرهای خارجی دارند نحوه دسترسی و حمل و نقل به مرکز شهر می‎ باشد.در این بخش به مراحلی که باید طی شود تا شما از فرودگاه این جزیره به مرکز شهر برسید خواهیم پرداخت تا زمانی که با تور بالی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید کمترین دغدغه را در این رابطه داشته باشید. این فرودگاه در میان مسافران که با تور بالی به این منطقه سفر می‎کنند و اهالی این منطقه بیشتر با نام فرودگاه بالی شناخته می‎شود. محل قرار گیری این فرودگاه به گونه‎ای است که در بین کوتا و جیمباران قرار گرفته است. بدلیل اینکه این فرودگاه مهم‎ترین و اصلی‎ترین فرودگاه این منطقه می‎ باشد با نام فرودگاه دنپاسار نیز شناخته می‎شود.
وجود همین موارد و داشتن چند اسم این فرودگاه دلایل کافی برای گیج و کلافه شدن مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند را فراهم می‎کند. هرچند این فرودگاه در 13 کیلومتری دنپاسار قرار گرفته است با این حال از این نام برای این فرودگاه استفاده می‎شود.طبق آماری که در سال 2018 در مورد پروازهای انجام شده در این فرودگاه منتشر شده است بیش از 23 میلیون مسافری که با تور بالی به این منطقه آمده‎اند از طریق این فرودگاه جابجا شده‎اند. از این رو همانطور که گفته شد این فرودگاه بعد از فرودگاه سوئکارنو حتی از نظر تراکم پرواز در رتبه دوم قرار گرفته است.این فرودگاه به دلیل خدمات با کیفیت و سرویس دهی مناسب در سال 2016 از طرف انجمن بین المللی فرودگاه‎ ها در مقام سوم برترین فرودگاه‎ های دنیا قرار گرفت.

سالن استراحت و تشریفات در این فرودگاه

زمانی که با تور بالی و خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید ممکن است مجبور شوید لحظاتی را در فرودگاه این جزیره منتظر بمانید یا در فاصله بین دو پرواز به این فرودگاه رسیده‎اید و ناچار به سپری کردن ساعاتی در این فرودگاه خواهید بود.در صورتی که با پرواز خارجی به این فرودگاه رفتید و همچین اتفاقاتی برایتان رخ داد به سالت تشریفات موجود در این فرودگاه بروید. در این سالن‎ها خدمات با کیفیت و مطلوبی به مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کرده ‎اند ارائه می‎شود تا زمانی را که در این فرودگاه سپری می ‎کنند به استراحت بپردازند.این خدماتی که در این فرودگاه ارائه می‎شود برای افرادی که با پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس به این فرودگاه آمده ‎اند بصورت رایگان انجام می ‎شود. مسافرانی که با پرواز اکونومی به این فرودگاه می ‎آیند با پرداخت هزینه می‎توانند وارد این سالن‎ها شوند و امکانات موجود در این سالن ‎ها بهر ببرند.

Premier lounge

این سالن در ترمینال پروازهای بین المللی در طبقه سوم و بعد از مکانی که برای کنترل پاسپورت در نظر گرفته شده است قرار دارد. مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی وارد این فرودگاه شده‎ اند می ‎توانند 24 ساعته از خدمات این سالن استفاده کنند. در این بخش امکان حمام کردن و دوش گرفتن در اختیار مسافران قرار داده می‎شود و مسافران می ‎توانند از آنها بهره ببرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو