دانلود بازی Empire Earth Gold Edition برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Empire Earth Gold Edition برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

135

1398/11/5

22:21


بازی Empire Earth که در بین گیمرهای فارسی زبان به بازی امپراطوری زمین معروف است نام یک بازی استراتژیک برای کامپیوتر است که داستان آن در خصوص جنگ بین تمدن ها و بشریت های مختلف را روایت می کند. مانند بازی های مشابه تاریخی شما باید تجهیزات جنگی تهیه کنید، برای خود قلعه بسازید، برای نیروهای خود آذوقه تهیه کنید، چوب و سنگ بدست آورید و افراد نظامی را گسترش دهید تا بتوانید به دشمن حمله و پیروز شوید.

داستان پایه ای این بازی بر اساس تاریخ نوشته شده است و رخداد های سهمگین جنگ جهانی دوم در قالب ده ها مراحل در آن گنجانده شده اند. بازی Empire Earth شباهت بسیاری با سری Age of Empires دارد ولی در این بازی سعی شده است تا بر روی قهرمانان و شخصیت ها تفاوت بسیاری ایجاد شده است و جنگ های نسبتا پیشرفته به خوبی به تصویر کشیده شده است. بر همین اساس نیز کاربر قادر به انتخاب یک Hero در ابتدای مرحله است. این قهرمان در اکثریت مواقع به بازیکن کمک می کند تا استراتژی های بسیار خوبی را در نبرد ها به کار ببرد و او را با محیط و ابزار موجود آشنا می سازد.

Empire Earth Gold Edition PC-GOG

دانلود-بازی-Empire-Earth-Gold-Edition

مطالب مرتبط

برای کسب موفقیت در جنگ های Empire Earth ابتدا باید یک پایگاه نظامی به همراه ساختمان های مورد نیاز بنا کرده و نیروهایتان را در آن جا مستقر کنید. پس از انجام وظایفه اولیه، آرایش نظامی و هم چنین آموزش آن ها در اولویت قرار داد. البته تمامی این ها نیازمند هزینه ای بوده و برای کسب این هزینه نیز باید ماموریت های مختلفی را به انجام برسانید.

ایجاد سربازخانه، اصطبل، مکان تمرین تیراندازی و کارخانه های تانک سازی از جمله وظایف دیگری بوده که در طول بازی باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. گیم پلی بازی Empire Earth کاملا روان و حساب شده بوده و با توجه به گرافیک نسبتا خوبی که دارد، تجربه ای متفاوت از نبرد های قدیمی را به کاربر می دهد.

info

Control the destiny of a fledgling civilization through as many as 500,000 years of human history. From meagre beginnings you must exploit the natural resources around you to build an empire capable of dominating the Earth. But your rise to supremacy will not go unchallenged. As was the case throughout history, rival civilizations are certain to oppose you every step of the way.

New technologies, buildings and weapons become available as your civilization progresses through history. But bear in mind that advancement does not necessarily mean success. Your civilization might flourish during one Epoch only to be crushed in the next…

The Gold Edition includes the original Empire Earth and the expansion pack The Art of Conquest

Recreate and take part in the greatest battles in human history

The evolution of war from prehistoric times to the hypothetical “nano era”

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows XP or Vista

Processor:1.8 GHz

Memory:512 MB RAM

Graphics:3D graphics card compatible with DirectX 9

Storage:4GB HDD

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Empire Earth Gold Edition-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو