دانلود بازی Rise of Venice Gold Edition برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

دانلود بازی Rise of Venice Gold Edition برای کامپیوتر – نسخه PROPHET


منبع: دانلود ها

115

1399/1/27

23:01


بازی Rise of Venice یکی دیگر از بازی های استراتژیک است که توسط کمپانی Kalypso Media برای کامپیوتر منتشر شده است. ونیز در اوج قدرت خود در زمان رنسانس به سر می برد و جز شهرهای زیبای آن زمان تلقی می شود . ونیز به رکن اصلی و مرکز فرهنگی اروپا مشهور است و مهمترین معاملات بین اروپای غربی و شهرهای حاشیه دریای مدیترانه از طریق این شهر اتفاق می افتد. داستان بازی Rise of Venice از آنجا شروع می شود که شما به عنوان یک مرد جوان در حال تلاش برای رسیدن به قدرت، ثروت و موفقیت هستید و قصد ساختن یک امپراطوری تجاری بزرگ در سرتا سر طرابلس، رم، اسکندریه، قسطنطنیه و بسیاری از شهرهای دیگر را دارید .

هرچه بیشتر پیشرفت کنید قدرت بیشتری به دست آورده و می توانید ناوگان کشتی رانی خود را در برابر دزدان دریایی و چالش های که در حین سفر برای شما پیش می آید آماده کنید. در بازی Rise of Venice سرنوشت شما در دست خودتان است و شما فقط با تلاش خود می توانید به موفقیت دست پیدا کنید . از ویژگی های بازی می توان به نجربه یک داستان واقعی در زمان فتنه و خیانت در رنسانس و تجارت انواع کالا در مهمترین شهرهای آن زمان اشاره کرد.

Rise of Venice Gold Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Rise-of-Venice-Gold-Edition

ویژگی های کلیدی بازی:

  • در این بازی شما تجربه های زیادی در امر تجارت کسب خواهید کرد.
  • شما در دوره ی رنسانس قرار دارید که شاهد دسیسه چینی و خیانت هایی از طرف بعضی افراد هستید که می خواهند قدرت و شهرت این شهر را از بین ببرند.
  • در این بازی جالب در طول سفرهایتان به نقاط مختلف اروپا(از طریق کشتی های باربری) به مشکلات بزرگی مانند مواجه شدن با دزدان دریایی برمی خورید و مجبورید برای حفظ بار کشتی خود با آنها مبارزه کنید.
  • در این بازی شما نقش یک بازرگان را دارید و کالاهای متنوعی را در شهرهای معروف رم، الکساندریا، کنستانتینوپل و آتن پخش می کنید.
  • می توانید کالاهای خود را از طریق کشتی های باربری به نقاط اروپا منتقل کنید.
info

Venice was at the peak of its power during the Renaissance and was viewed as a city of decadence, beauty and intrigue. Renowned as the linchpin of civilization and the cultural centre of Europe, Venice was the most important trading post between Western Europe and the eastern stretch of the Mediterranean Sea. It was also the stage for political corruptions and clandestine dealings.

This is where your story begins. As a young man striving for success, power and wealth and with the support of your family, you begin to build up a trading empire across Genua, Tripoli, Rome, Alexandria and Constantinople in addition to many other significant cities from the Renaissance. As you progress through the ranks of Venetian society, increasing your power with smart trading moves and calling in the occasional favour you can begin to assemble your own fleet. With this you will start to build up new production facilities, test yourself in challenging sea battles where you will face off against pirates as well as political enemies to finally become the Doge of Venice.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/7/8

Processor: Intel Core 2 Duo-Prozessor or similar

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 10 compatible, 512MB

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Rise of Venice Gold Edition-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو