عملیات عجیب غریب نجات دختربچه 3 ساله + فیلم

منبع: نمناک

74

1398/3/28

11:04


دختر بچه 3 ساله ای از شهر گواندونگ کشور چین اخیرا زمانیکه همراه مادر بزرگ خود در مسیر خانه بود، ناگهان وارد چاه فاضلاب می شود و جسد آن 3 روز دیگر کشف می شود!

عملیات عجیب غریب نجات دختربچه 3 ساله + فیلم

عملیات عجیب نجات دختر 3 ساله چینی!

یکی از بهترین اتفاقاتی که ممکن است در طول هر یک از ما انسان ها رخ دهد، بنابر علایق و سلایق می تواند متفاوت باشد و اما برخی از علایق و سلایق وجود دارند که شاید در اکثر ما انسان ها یکسان و شبیه بهم باشد. از این رو در میان این علایق و سلایق می توان به متولد شدن نوزادی اشاره نمود که بسیار جالب و خاص می باشد.

از این رو برخی از والدین براین باور هستند که مسئولیت شدید آنها متعلق به دوران بارداری است و بعد از آن مسئولیت کاهش پیدا می کند و به کارهای روزمره خود رسیدگی می کنند که این اتفاق عجیب و تلخی است که شاید عاملی شوکه کننده برای برخی از ما باشد چرا که بیشترین مسئولیت از بدو تولد نوزاد آغاز می شود!

با این وجود علت این مسئولیت و نگهداری و مراقبت، بسیار ساده است چرا که کودکان تازه متولد شده، با دنیای اطراف خود آشنا نیستند، از این رو در تلاش و تکاپو این خواهند بود تا بتوانند با دنیای ناشناخته و جدید خود آشنا شوند که این می تواند عوامل تلخ خود را نیز به همراه داشته باشد!

برای مثال اخیرا ویدیو عجیبی از یک عملیات نجات دختر بچه 3 ساله در رسانه های چینی منتشر شد که توانست با بازتاب فراوانی روبرو شود. از قرار معلوم گویا این دختر بچه 3 ساله در حین راه رفتن، وارد چاه فاضلاب می شود که برای نجات وی بیش از 200 مامور آتش نشانی در محل حاضر شدند.

این عملیات نجات از تاریخ 11 ژوئن در شهر گوانگدونگ چین رخ داد که بعد از گذشت چند روز در 14 ژوئن اعلام شد که جسد یک دختر بچه کشف شد که بی شک خبر شوکه کننده و عجیبی بود که توانست با حواشی متفاوتی روبرو شود. با این حال هنوز توضیحات کافی در مورد این سانحه و عاملین آن هنوز منتشر نشده است.

ویدیو عملیات عجیب نجات دختربچه 3 ساله چینی!

200 آتش نشان در عملیات امداد و نجات دختربچه 3 ساله چینی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو