دانلود بازی Effie برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl و HOODLUM

دانلود بازی Effie برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl و HOODLUM


منبع: دانلود ها

97

1398/11/9

16:47


بازی Effie یک تجربه اکشن و ماجراجویانه است که شما را در یک فضای سه بعدی وارد ژانر کلاسیک نبردهای پلتفورمینگ و سرگرم کننده می کند. در این بازی شما می توانید معماهای زیادی را حل کنید و داستان بازی را به صورت نبرد محور تجربه کنید. دنیای بازی رفته رفته توسعه پیدا کرده است و ماجراجویی را فانتزی تر از همیشه تجربه خواهیم کرد. شما در شهری زندگی می کنید که قدرت ها همه جا را احاطه کرده اند و بنابراین می توانید نگاه ویژه ای به از بین بردن تاریک ترین نیروهای حاضر داشته باشید. شما با اسکیت برد خود همه جا را خواهید گشت و دشمنان خود را یک به یک نابود می کنید. ماجراجویی در همه جای این سرزمین دیده می شود و مرد جوان ما در صدد یافتن پسرش است. پسری که در چنگال نیروهای شیطانی گرفتار شده است و تنها راه رسیدن به وی، حل کردن معماها و چالش های حاضر و رفتن سراغ پیچیده ترین پازل ها خواهد بود.

Effie PC-HOODLUM + FitGirl Repack

دانلود-بازی-Effie

فراموش نکنید که در بازی Effie یک نیروهای تاریک سیاه همواره به دنبال شما است و شما توسط یک سپر جادویی می توانید در برابر وی قد علم کنید. مهارت های شما کم کم رشد می کنید و می توانید در علفزارهای بازی به گشت و گذار مشغول شوید. گشت و گذاری که همه جای آن ماجراجویی دیده می شود و حتی پازل های بازی هم رنگ و لعاب دیگری دارند. گرافیک این بازی ساده بسیار مدرن طراحی شده است و نشانگر تمام احساساتی است که شخصیت های بازی مدام از خودشان بروز می دهند. گویا زندگی دوباره به Galand بازگشته است و خرد و کلان به دنبال خلق داستان خاص خودشان هستند. پس از تجربه این بازی شاد و خرسند خواهید شد و می توانید خاطرات خود را برای بارها در ذهن خود مرور کنید. بازی حس و حال آثار قدیمی را می دهد و گیم پلی بازی شباهت زیادی به آثاری چون زلدا، کراش باندیکوت و RiME دارد که می تواند جالب توجه باشد.

info

Effie is a 3D action-adventure game that combines classic elements from the genre, such as combat, platforming, and puzzles, with the exploration of an expanded world. Live a unique fantasy adventure, free the cities from a powerful and dark evil, and relive the look and feel of old-school video-games!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i5

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 650

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i5

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 770

DirectX: Version 11

Storage: 12 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Effie-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

———–

دانلود بازی Effie-FitGirl با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو