دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Gold Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Gold Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

163

1398/11/28

23:06


داستان اصلی بازی Sniper Ghost Warrior، بسیار ساده و در اواسط کمی پیچیده هست. شما در نقش یک سرباز خواهید بود که به یک منطقه ی عملیاتی در جنگل های سرسبز آمازون در یک منطقه ساختگی اعزام می شود تا یکی از سخت ترین ماموریت ها را انجام دهید، ماموریتی که برای انجام آن به صورت گروهی هزینه ی زیادی را در بر خواهد داشت پس لازم است یک Sniper واقعی وارد منطقه شود تا هدف های مورد نظر را از سر راه بردارد.

البته شاید گفتن این حرف راحت باشد اما انجام این کار اصلا هم آسان نیست اسنایپر باید از تمامی تجربیات خود برای نابود کردن دشمنان استفاده کند و این تنها اول راه است ، شما در جنگل های وسیع آمازون خواهید بود جایی که شرایط آب و هوایی نامتعادلی را دارد به طور مثال وقتی از راه دور به یکی از پایگاه های دشمن در حال دید زدن هستید ممکن است یک باران همه چیز را تغییر دهید و شما مجبور خواهید بود برای انجام عملیات از راه های دیگر وارد عمل شود و آنها هم باز بستگی به خودت شما خواهد داشت تا انتخاب کنید کدام راه درست است و باید آن را انجام دهید!

Sniper Ghost Warrior Gold Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Sniper-Ghost-Warrior-Gold-Edition

مطالب مرتبط

در مورد داستان بازی Sniper Ghost Warrior می توان گفت سناریوی خوبی برای شروع یک بازی در سبک Sniper و سازندگان در این زمینه بسیار دقیق و به جا عمل کرده اند ، اما بهتر بود داستان بازی کمی ادامه ی بیشتری داشت تا می توانستیم شاهد صحنه های هیجان انگیز دیگری باشیم. داستان بازی تا حدودی درگیر کننده است اما نه در اثر دیدن کات سنس ها شما باید انگلیسی تان خوب باشید تا بتوانید به خوبی از چالش ها و مسائلی که در داستان بازی وجود دارد سر در بیاروید! همه چیز تنها به اینجا ختم نمی شود هدف اصلی مراحل بازی کشتن جنرال ها و فرمانده هایی است که نقش مهمی در داستان را ایفاء می کنند.

به جرات می توان یک جمله را گفت، بازی Sniper Ghost Warrior یکی از بهترین بازی هایی است که می توان در سبک Sniper پیدا کرد! اگر دوستار چنین سبکی هستید Sniper Ghost Warrior بهترین بازی است که در این سبک پیدا خواهید کرد یک گیم پلی فوق حساس و سخت به شکلی که بازیکن را با چالش های بی شماری همراه می کند و واقعاً احساس خواهید کرد یک تک تیر انداز هستید چون در طول بازی با موانع سختی بر خورد خواهید کرد که یک تک تیر انداز باید آن ها را پشت سر بگذارد.

اسلحه هایی زیادی در بازی وجود ندارند همان طور که از اسم بازی پیدا است با اسلحه های دوربین دار سر کار خواهیم داشت اما در بعضی از مراحل مجبور خواهید بود از سلاح های دشمنان نیز استفاده کنید. گیم پلی بازی بسیار حساس خواهد بود همه چیز می تواند بر روی شرایط شما تاثیر گذار باشد به طور مثال جهت باد در طول بازی بسیار مهم خواهد بود و می تواند خطای هدف گیری را چند برابر بیشتر کند! پس باید به همه چیز دقت داشته باشید.

info

When the democratic government of Isla Trueno is overthrown, an aggressive and hostile military command rises to power. A highly trained special ops unit is sent in to help the rebels accomplish objectives that only a sniper can handle. In addition to intense sniper missions, players will also take part in a variety of assault scenarios where their prowess with weapons will be a huge help to the undermanned rebels. Sniper: Ghost Warrior seeks to challenge players in new ways so that the game is both demanding and entertaining.

Developed by City Interactive’s dedicated next-gen games studio, Sniper: Ghost Warrior delivers an impressive visual and technological gaming experience and features a realistic ballistics system that measures bullet trajectory, bullet drop and environmental effects such as wind, fog & rain. Encompassing a wide array of single and multiplayer levels, players will encounter a variety of challenging terrain. Players take on the role of a Ghost Warrior, an elite sniper in a highly trained special ops unit, whose unique skills in the art of stalking, target detection, surveillance and shooting accuracy will determine mission success. Covert missions force players to operate undetected as they attempt to eliminate hostile enemies one head shot at a time.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows 7 / 8 / 10

Processor:Intel Pentium 4 3,2 GHz, Intel Pentium D 2,66 GHz, AMD Athlon 64 3500+

Memory:2GB

Graphics:256 MB RAM compatible with DX10.0 or DX9.0c, Shader Model 3.0

DirectX:DirectX® 9.0c

Storage:6.5GB

Sound:Compatible with DirectX® 9.0c

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Gold Edition برای کامپیوتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو