دانلود بازی Return to Mysterious Island 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Return to Mysterious Island 2 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

149

1399/3/26

05:17


تمام کسانی که Return to Mysterious Island را تجربه کرده اند، بدون شک از آن به نیکی یاد می کنند و آن را یکی از بهترین تجربه های ادونچر خود می دانند. بازی Return to Mysterious Island 2 تلاش زیادی کرده تا راه شماره اول را ادامه دهد و تا حدی هم موفق بوده است. بازی Return to Mysterious Island 2 دقیقا بعد از پایان نسخه اول آغاز می شود. در شماره اول دیدیم که مینا (Mina) (شخصیت اول بازی) و میمونش جپ (Jep) پس از تلاش های فراوان بالاخره توانستند با هلی کوپتر از جزیره خارج شوند.

میان پرده ی اول مینا و جپ را نشان می دهد که وارد هلی کوپتر می شوند، اما پس از چند لحظه هلی کوپتر توسط یک موشک مورد اصابت قرار می گیرد و در یک دریاچه سقوط می کند. پس از سقوط هلی کوپتر خلبان بلافاصله می میرد و جپ، مینا را که بیهوش هم شده نجات می دهد، اما دوباره در جزیره اسیر می شوند. چون مینا به شدت زخمی شده مراحل اولیه بازی را باید با جپ انجام دهید(کاراکتری که در عنوان نخست قابل بازی نبود) و به عنوان اولین هدف از مینا مراقبت کنید.

Return to Mysterious Island 2 PC-PPTCLASSiCS

دانلود-بازی-Return-to-Mysterious-Island-2-

بازی Return to Mysterious Island 2 شروع خوبی دارد و در ادامه نیز خوب پیش می رود. در طول بازی با اتفاق های جالبی روبرو می شوید که انگیزه ی لازم برای ادامه بازی را در بازیباز ایجاد می کنند. مثلا در اواسط بازی مینا می فهمد که سلامت جزیره توسط یک عامل زیست محیطی ناشناخته مورد تهدید واقع شده و در صدد نجات آن بر می آید.

هر دو شخصیت مینا و جپ قابل بازی هستند و هر کدام ضعف ها و توانایی های خاص خود دارند. جپ سریع تر است و می تواند به جاهای دور از دسترس مینا برود. او می تواند آبجکت ها را بردارد اما توانایی ترکیب (Combine) آن ها را ندارد. از طرفی مینا در حل معماها و ترکیب آیتم ها از خود توانایی بالای نشان می دهد. در کل مینا و جپ یک تیم دو نفره ی خوب را تشکیل داده اند.

info

Mina’s rescue from the end of the first game is cut dramatically short and she and primate pal Jep are left again on the mysterious island to fend for themselves! Mina needs to dress her wounds and keep safe against the local wildlife, but now she has the assistance of the player controlled Jep who can fit in smaller spaces, move deftly through the jungle and even communicate with other animals in their bid to survive. Using even more combinations of items throughout the island, Mina and Jep will need to recover from their traumatic circumstances and find another way, any way, off the mysterious island!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7, 8

Processor: 1 GHz

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 64 MB RAM

DirectX: Version 9.0c

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Return to Mysterious Island 2 MULTi7-PPTCLASSiCS :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو