10 تا از بهترین افزونه های گوگل کروم برای دانلود از یوتیوب + لینک دانلود

منبع: مینویسم

238

1398/11/29

13:32


معرفی 10 افزونه برتر گوگل کروم برای دانلود از یوتیوب

ممکن است به این موضوع فکر کرده باشید که آیا راهی وجود دارد که بتوانم ویدیوهای یوتیوب را مستقیما از مرورگر گوگل کروم دانلود کنم؟ آیا می توانم یک افزونه Chrome Downloader YouTube برای دانلود فیلم از YouTube دریافت کنم؟

بسیاری از کاربران YouTube که دوست دارند از مرورگر Chrome برای پخش فیلم ها استفاده کنند، می خواهند فیلم های YouTube را مستقیماً از Chrome دانلود کنند. این کار دشواری نیست و ما در این مطلب به شما ۱۰ افزونه برتر گوگل کروم را معرفی خواهیم کرد تا به شما در دانلود  و لذت بردن از ویدیو ها از یوتیوب کمک کند.

۱۰ افزونه برتر گوگل کروم برای دانلود از یوتیوب

استفاده از افزونه های کروم برای دانلود فیلم ها یا آهنگ های مورد علاقه موجود در یوتیوب روش خوبی برای ذخیره آن هاست. اگر به دنبال راه حلی آسان برای دانلود از یوتیوب هستید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین افزونه های گوگل کروم برای دانلود از یوتیوب

۱٫ YTD Video Downloader

یکی دیگر از بهترین افزونه های دانلود از یوتیوب برای مرورگر گوگل کروم YTD Video Downloader است. با YTD Video Downloader، می توانید هر ویدئویی را که دوست دارید در رابط آن جستجو کنید و یا حتی URL آن را وارد کنید تا اجازه دانلود شروع شود. فیلم ها با فرمت .MP4 روی دسکتاپ شما بارگیری می شوند. این افزونه نه تنها برای دانلود از یوتیوب کار می کند، بلکه وبسایتهای Vimeo و Blip TV را نیز پشتیبانی می کند.

لینک دانلود افزونه YTD Video Downloader

همچنین بخوانید: آموزش دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار

۲٫ FreeYouTubeDownloader

FreeYouTubeDownloader یک برنامه کوچک اما کاملاً مؤثر است. لازم نیست برای فیلم هایی که دوست دارید در یوتیوب دانلود کنید، صبر کنید. این برنامه دارای یک طراحی ساده است. فیلم های دانلود شده در این برنامه کیفیت اصلی خود را حفظ می کنند. اگر به دنبال یک افزونه خوب گوگل کروم برای دانلود از یوتیوب هستید FreeYouTubeDownloader گزینه خوبی است.

دانلود FreeYouTubeDownloader 

۳٫ Solid YouTube Downloader and Converter

استفاده از این افزونه کروم بسیار آسان است. این افزونه به شما امکان می دهد فیلم های یوتیوب را به راحتی دانلود کرده و آنها را به فرمت هایی مانند WMV ، FLV ، AVI و MP4 تبدیل کنید. این افزونه می تواند فیلم های بارگیری شده از یوتیوب را به فایلهای صوتی نیز تبدیل کند.

همچنین بخوانید: آموزش دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

لینک دانلود Solid YouTube Downloader

۴٫ Video Downloader professional

با نصب این افزونه روی گوگل کروم می توانید فیلم های یوتیوب را به راحتی دانلود و ذخیره کنید. شما به وسیله این افزونه می توانید:

  • فیلم ها را از وب سایت ها بارگیری کنید یا آنها را بدون بارگیری در لیست فیلم های خود جمع آوری کنید.
  • فیلم های پخش شده در وب سایت را در هارد دیسک بارگیری و ذخیره کنید
  • فیلم های MP4 را از طریق Google Chromecast در تلویزیون خود پخش کنید یا آن را در صفحه اصلی Google خود پخش کنید.
  • شما همچنین می توانید فیلم ها را در اندازه مورد نظر پخش کنید.

لینک دانلود افزونه Video Downloader professional 

۵٫ FasTube – Faster YouTube

افزونه Faster YouTube یک افزونه دانلود از یوتیوب برای کروم است که مشاهده فیلم بدون نیاز به بارگیری مجدد کل صفحه را در هر زمان ساده می کند. هر بار که می خواهید یک ویدیو را در YouTube مشاهده کنید ، باید منتظر بارگذاری کل صفحه ویدیو قبل از نمایش باشید و منتظر بمانید تا فیلم های مرتبط ، تبلیغات ، لیست کانال ها … و موارد دیگر دیگری که اصولاً برای هر کسی که علاقه مند به تک دید ویدیو باشد ، بارگذاری شوند.

ولی زمانی که از FastTube استفاده می کنید شما فقط باید روی تصویر کوچک ویدیو کلیک کنید تا مستقیماً در همان صفحه ای که هستید فیلم را تماشا کنید. برای اطمینان از فعال بودن FastTube ، نماد YouTube را بررسی کنید ، اگر در سمت راست کلمه “FASTUBE ON” ظاهر شد FastTube آماده انجام وظیفه خود است.

با FasTube می توانید با کلیک بر روی دکمه LIGHT ON – LIGHT OFF ، نور را خاموش کنید و بر روی فیلم متمرکز شوید. علاوه بر این با FasTube می توانید با کلیک بر روی دکمه ROTATE ، پخش کننده را بچرخانید که فیلم به صورت وارونه ضبط شده است.

لینک دانلود افزونه گوگل کروم برای دانلود فیلم از یوتیوب

۶٫ Flash Video Downloader

یک افزونه دانلود از یوتیوب برای کروم که رایگان نیز می باشد Flash Video Downloader است که قالب های رسانه ای مانند فلش، فیلم، audios را بارگیری می کند. افزونه Flash Video Downloader فرمت های Mp4، Mov، فیلم های فیس بوک و بسیاری فرمت های دیگر را پشتیبانی می کند. استفاده از این افزونه بسیار ساده است کافی است از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید تا به مرورگر شما اضافه شود. فقط کافی است نماد برنامه افزودنی را در مرورگر کروم کلیک کنید و در عرض چند ثانیه می توانید تقریباً از هر وب سایت بارگیری فیلم را شروع کنید.

دانلود افزونه Flash Video Downloader

۷٫ YouTube Video Downloader

این افزونه نیز به روشی مشابه موارد قبلی که با استفاده از یک دکمه دانلود در زیر ویدیو ذکر شده است، کار می کند. بهترین قسمت اینجاست که می توانید یک فیلم YouTube را به فرمت MP3 تبدیل کرده و آن را ذخیره کنید. وقتی در صفحه ویدیویی قرار دارید ، دکمه دانلود MP3 را در زیر ویدیو مشاهده خواهید کرد و کلیک بر روی آن بسته به مدت زمان آن لازم است تا فیلم را به فرمت mp3 تبدیل کند.

لینک دانلود افزونه YouTube Video Downloader 

۸٫ FLVTO

یک گزینه دیگر برای دانلود از یوتیوب  افزونه  FLVTO YouTube برای گوگل کروم است. استفاده از آن آسان است، می توانید آن را به همه مرورگرهای خود اضافه کنید و از بین هزاران فیلم برای دانلود مستقیم آن را برای دانلود انتخاب کنید. البته، در این افزونه فراموش شده است که دکمه Convert to MP3 را اضافه كنند كه می توانید این كار را با یك كلیك در زیر فیلم انجام دهید.

لینک دانلود FLVTO

۹٫ One-Click Video Downloader

یک افزونه دیگر برای مرورگر گوگل کروم که به وسیله آن می توانید دانلود از یوتیوب را انجام دهید افزونه One-Click Video Downloader است که می توانید آن را از طریق لینک زیر انجام دهید.

لینک دانلود افزونه دانلود از یوتیوب برای گوگل کروم

۱۰٫ iTube YouTube Downloader Chrome

iTube YouTube Downloader قابل اطمینان ترین، سریعترین و آسان ترین افزونه دانلود از یوتیوب برای گوگل کروم یا YouTube Downloader است که از کلیه مرورگرهای فایرفاکس، سافاری و همچنین سایر وبسایتها برای کلیه دانلودهای ویدیویی از YouTube, Facebook, Vevo, Bash liveleak, Vimeo, و غیره را پشتیبانی می کند. این YouTube Downloader برای کروم به طور خودکار ویدیوی باز شده را تنها با یک کلیک تشخیص می دهد و به محض شروع بارگذاری، دانلود آن شروع می شود.

لینک دانلود افزونه گوگل کروم برای دانلوداز یوتیوب

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو