سخت ترین نقش احسان کرمی در تئاتر

سخت ترین نقش احسان کرمی در تئاتر


منبع: نمناک

319

1398/11/30

12:30


احسان کرمی بازیگر و مجری کشورمان در سخت ترین تجربه تئاتری اش با 9 نقش متفاوت روی صحنه میرود.

نقش های متفاوت احسان کرمی در یک تئاتر

احسان کرمی را اغلب مخاطبان دنیای هنر به عنوان مجری می شناسند و این مجری و گوینده رادیو چند سالی است که قدم در دنیای بازیگری گذاشته و در تئاتر هم روی صحنه میرود.

این بازیگر کشورمان این روزها مشغول بازی در نمایش روزهای رادیو به کارگردانی محمد رحمانیان است و در این نمایش با 9 نقش متفاوت روی صحنه میرود.

9 نقش متفاوت احسان کرمی در تئاتر روزهای رادیو

احسان کرمی تصویری از گریم های متفاوت در نمایش روزهای رادیو را به اشتراک گذاشت و نوشت:

نمایش روزهای رادیو سخت ترین تجربه سالهای بازیگری تئاتر من...بازی در نه نقش در کنار خوانندگی نه قطعه در نهمین تجربه همکاری من با جناب محمد رحمانیان...این هم هشت گریم متفاوت از خانم ماریا حاجیهای عزیز. نهمینش که در واقع اولینش هست گریم نداره! از خداوند برای انجام درست کارم کمک میخوام و به پشتیبانی آقای رحمانیان و یک گروه همدل و به امید انرژی تماشاگران تئاتر دوست روی صحنه خواهم رفت تا یکی از بهترین تجربیات بازی روی صحنه را تجربه کنم. اسفند نود و هشت سالن شهرزاد.

احسان کرمی

نمایش روزهای رادیو به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی آزیتا موگویی روایتگر داستانی عاشقانه از یک گرداننده رادیو و مسائل پیرامون او از سال 1319 تا 1339 است.

نمایش روزهای رادیو

احسان کرمی،بهنوش طباطبایی،مهتاب نصیرپور ، رویا میرعلمی هومن برق نورد، افشین هاشمی،لیلی رشیدی، آرمین رحیمیان، فهیمه رحیم نیا و... بازیگران نمایش روزهای رادیو را تشکیل میدهند.

گریم متفاوت بهنوش طباطبایی در نمایش روزهای رادیو

بهنوش طباطبایی یکی دیگر از بازیگرانی است که در نمایش روزهای رادیو روی صحنه خواهد رفت.

این بانوی بازیگر با گریمی متفاوت در این نمایش ایفای نقش میکند و نقش شوفری او با گریمی مردانه توجه بسیاری از هوادارانش را جلب کرد.

بهنوش طباطبایی

در توضیح نقش بهنوش طباطبایی در نمایش روزهای رادیو آمده است:

شوکت المولوک.. خانوم هم نداره همون شوکت خالی... کارش که کار آقاشه، شوفْری... زبونش هم زبونه آقاشه همون زبون شوفُری.. یه چیزی تو مایه های زرگری یا مطربی...بلتی؟

بهنوش طباطبایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو