معرفی پرطرفدارترین و محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال ۹۸

منبع: کولاک

140

1398/11/30

14:16


در این مطلب به معرفی پرطرفدارترین و محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی ۹۸ می پردازیم. این روزها سریال‌ های نمایش خانگی طرفداران زیادی در میان علاقمندان به فیلم و سینما پیدا کرده است. اگرچه بیشتر از یک دهه از شروع جریان ساخت سریال‌ در شبکه نمایش خانگی در ایران می‌گذرد، پس از ساخت و انتشار مجموعه‌های موفقی مثل شهرزاد، تب سریال‌‌سازی دو چندان شده است. در این مجموعه نگاهی کوتاه به پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی ایرانی در سال ۹۸

محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی 98

محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی ۹۸

هیولا

بی شک در رتیه بندی محبوب ترین سریال های سال “هیولا” مهران مدیری قرار دارد. سریالی که بعد از چند سال در آن مدیری با پیمان قاسمخانی نویسنده طنز همکاری کرد و حاصل آن مجموعه ای پر طرفدار از اب در آمد. پخش این مجموعه از اردیبهشت ۹۸ به صورت هفتگی در شبکه خانگی شروع شد. داستان هیولا در مورد یک معلم ساده، شریف و قانع است که وارد مسیر کلاهبرداری می‌شود. این داستان نیز مانند سریال‌های پیشین مدیری سبکی تاریخی دارد و از دوران قاجار تاکنون روایت می‌شود.

مدیری در این مجموعه از بازیگران همیشگی خود فاصله گرفته و از فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، السا فیروزآذر، آزیتا ترکاشوند، علیرضا آقاخانی، چنگیز جلیلوند و محمد جعفرپور برای بازی استفاده کرده است. هیولا از بدو انتشار با استقبال همیشگی دوستداران آثار مدیری روبرو شده و به یکی از پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی تبدیل شد.

دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در هفته های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. ضرباهنگ این سریال که در آن بازیگران نامداری حضور دارند اگرچه کمی کند بود اما در ادامه مخاطب خود را پیدا کرد. منوچهر هادی با اتکا به تجربه سریال سازی در سیما، اولین تجربه خود را در شبکه نمایش خانگی می گذراند. سریال دل این کارگردان اگرچه مخاط نسبی جذب کرده اما اشکالات فراوانی دارد.

دیالوگ های کم و تا حدودی سطحی، موضوع پیش پا افتاده و نه چندان مهم باعث شد تا برخی از مخاطبین این سریال از آن گله کنند. از مشکلات این سریال می توان به فیلم نامه ضعیف، دخالت بیش از حد اسپانسر ها در فیلم، استفاده ی افراطی از موسیقی و انتخاب اشتباه بازیگران اشاره کرد. جز حامد بهداد که توانسته با بازی خوبش شخصیت پردازی ضعیف کاراکتر آرش را پوشش دهد، بقیه ی بازیگران نتوانسته اند با نقش خود به خوبی ارتباط برقرار کنند و شاهد نقش آفرینی ضعیف در این سری از دانلود فیلم ایرانی از سوی آنان هستیم.

سال‌های دور از خانه

سریال سال‌های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی در شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال نیز همانند اکثر مجموعه‌های نمایش خانگی مضمون طنز را دنبال می‌کرد. سال‌های دور از خانه نخستین اسپین آف ایرانی از روی سریال شاهگوش، ساخته داوود میرباقری بود. ساخته کارگردان سریال های امام علی و مختارنامه در شبکه خانگی، چندان پر مخاطب نبود اما در دسته سریال های نسبتا پرفروش قرار گرفت.

سال‌های دور از خانه  مجید صالحی نیز با اتکا به سوژه طنز آن توانست تا حدودی مخاطب خود را راضی نگه دارد. داستان این سریال به اتفاقات ۱۵۱۲ روز پس از شاهگوش می‌پردازد و شخصیت‌های اصلی فیلم را هادی کاظمی و احمد مهرانفر به عهده دارند. ملیسا ذاکری، حدیث میرامینی، مهرناز بیات، گیتی قاسمی، آزیتا حاجیان، احسان کریمی، علیرضا استادی، علی نظری و ژاکلین آواره از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

سریال مانکن

این مجموعه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محصول سال‌ها ۹۷-۹۸ شبکه نمایش خانگی است که در یک فصل و ۲۶ قسمت تولید شد. نام قبلی سریال «سایه‌های بلند» بود که به خاطر ایهاماتی که وجود داشت، به مانکن تغییر پیدا کرد. مانکن یک ملودرام اجتماعی‌ست که به نابرابری اجتماعی و اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و مقایسه آن‌ها می‌پردازد. دو شخصیت اصلی این فیلم که عاشق یکدیگر هستند، در مسیر عشق خود به خاطر مشکلات اجتماعی و اقتصادی با موانعی روبرو می‌شوند.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه‌نژاد، شبنم قلی‌خانی، نفیسه روشن، رضا توکلی، رابعه مدنی و بهشاد شریفیان از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور بهم رسانده‌اند. با وجود این که مانکن طرفداران زیادی پیدا کرد، از تیغ منتقدان سینما در امان نماند. عده‌ زیادی از منتقدین محتوای آن را نامناسب و تقلی ناشیانه‌ای از فیلم‌های مشابه خارجی دانسته‌اند.

سریال کرگدن

آخرین جایگاه در رده‌بندی پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی سال ۹۸ به سریال کرگدن اختصاص دارد. در ابتدا نام این سریال قرار بود پیتوک شود اما پس از سرودن تیتراژ، نام این سریال به کرگدن تغییر یافت. ۵ جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش آدرنالین از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده‌است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.این جوان ها هر کدام با مهارتی خاص در این چالش شرکت کرده اند .

مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، بانیپال شومون و… از بازیگران این سریال به کارگردانی کیارش اسدی زاده هستند. کرگدن چندان مورد استقبال قرار نگرفت. عدم حضور ستاره ها و داستان کم جان این سریال باعث شد تا در رده بندی محبوترین مجموعه های شبکه خانگی در رده آخر قرار بگیرد.


محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی ۹۸

 

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو