علت کمبود وزن و لاغری شدید مهران غفوریان چیست؟ + عکس

منبع: کولاک

69

1398/12/3

13:48


علت کمبود وزن و لاغری شدید مهران غفوریان چیست؟ مهران غفوریان بازیگر طنز سینما و تلویزیون که اجرای برنامه اعجوبه ها را برعهده دارد طی ماه های اخیر به شدن لاغر شده است. غفوریان را سالها با هیکلی چاق می شناختیم. بسیاری بر این باورند یکی از عوامل موفقیت این بازیگر در خلف نقش های کمدی به خصوص در سالهای اولیه بازیگری بدن چاق وی بوده است!

علت کمبود وزن و لاغری شدید مهران غفوریان

علت کمبود وزن و لاغری شدید مهران غفوریان

در مورد روش لاغری مهران غفوریان گمانه‌زنی‌ها فراوان است، اما باتوجه به کاهش وزن قابل‌توجه او در مدت زمان اندک، یکی از پزشکان متخصص در این زمینه به برترین‌ها گفت که به احتمال زیاد آقای غفوریان از روش‌های جراحی موجود برای کاهش وزن اضافه کرده است. روش‌هایی که در ادامه مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

در مورد لاغری هیچ رازی وجود ندارد! اما باور‌های اشتباه زیادی در مورد نحوه‌ی وزن کم کردن و حفظ آن وجود دارد. جریان مداوم اطلاعات ضد و نقیض و توصیه‌های نادرست باعث شده افراد تصور کنند هنوز راهی موثر و درست برای وزن کم کردن پیدا نشده است، اما این طور نیست. علم در مورد کاهش وزن، افزایش وزن و حفظ وزن ایده آل توضیحات و شواهد ثابت شده‌ی خود را ارائه داده است و طی ۱۰۰ سال اخیر، این یافته‌ها هیچ تغییر چشمگیری نکرده‌اند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو