دانلود بازی Curse of Anabelle برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Curse of Anabelle برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

267

1398/12/4

03:49


Curse of Anabelle از آن دست بازی های گران قیمت و ناموفقی است که هرساله شاهدشان هستیم. این بازی المان های ترسناک درستی را انتخاب نکرده، گیم پلی آن کاملا خسته کننده است و نسبت به قیمت ۲۴٫۹۹دلاری خود اصلا نتوانسته توجه گیمرها را جلب کند. این بازی اثری از استودیو Rocwise Entertainment می باشد که در سبک ماجراجویانه، اکشن و ترسناک توسعه یافته است. داستان بازی بر اساس افسانه ها و داستان های اساطیری می باشد. داستان بازی درباره مرگ دختر ۹ساله ای به نام آنابل می باشد که در عمارت رمزی به طرز مرموزی کشته شده است. خواهر بزرگترش که امیلی نام دارد، سعی می کند تا در رویاهای خود با آنابل ارتباط برقرار کند. در ابتدا امیلی فکر می کند که این رویاهای ترسناک بدلیل از دست دادن خواهر عزیزش است که تاثیر حزن آلودی روی وی داشته، اما پس از مدتی متوجه می شود که روح خواهرش آنابل در جهنم در آزار و اذیت است.

Curse of Anabelle PC PROPER-CODEX

دانلود-بازی-Curse-of-Anabelle

امیلی، داستان را با دوستش ناتان درمیان می گذارد و از رویاهای وحشتناکش به او می گوید. پس از بی توجهی ناتان به ماجراهای ترسناک امیلی، خواهر بزرگتر آنابل تصمیم می گیرد تا عازم سفری ماجراجویانه شود و خواهرش را نجات بدهد. اما خود او نیز ناپدید می شود. حال، شما در نقش ناتان وارد بازی می شوید که باید در عمارت رمزی به دنبال امیلی و خواهرش باشید. بازی Curse of Anabelle از داستان های اسرارآمیز و ترسناکی که ۱۰قرن پیش از میلاد مسیح روایت شده اند استفاده می کند و به زمانی بر می گردد که حتی از عمر کره ی زمین هم شاید قدیمی تر باشد! کتاب های اسرارآمیز، گوشه و کنار ترسناک و تیره عمارت رمزی، گذر در زمان، مسیرهای میان بر و … همه در بازی ترسناک نفرین آنابل در انتظار شما هستند.

info

Curse of Anabelle is a story driven adventure-horror/puzzle game which players can experience in the first person perspective. The storyline is based on real world myths and legends.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 – 64 Bit

Processor: Intel Core i3-2120 3.3 GHz / AMD FX-4100 3.6 GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: 2 GB GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870

DirectX: Version 12

Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 64 Bit

Processor: Intel Core i5-4690 3.5 GHz or AMD FX-8300 3.3 GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: 4 GB Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 480

DirectX: Version 12

Storage: 30 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو