عکس و بیوگرافی بهنام قربانی و همسرش + گوینده و بازیگر

عکس و بیوگرافی بهنام قربانی و همسرش + گوینده و بازیگر


منبع: نمکستان

186

1398/12/9

02:35


بهنام قربانی هنرمند خوب کشورمان متولد ۲۲ خرداد ماه ۱۳۵۶ در شهر رشت متولد شد. وی در عرصه گویندگی و بازیگری فعالیت داشته و از نظر تحصیلات آکادمیک مدرک لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر را اخذ نموده است.

نمکستان: بهنام قربانی هنرمند خوب کشورمان متولد ۲۲ خرداد ماه ۱۳۵۶ در شهر رشت متولد شد. وی در عرصه گویندگی و بازیگری فعالیت داشته و از نظر تحصیلات آکادمیک مدرک لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر را اخذ نموده است. بهنام قبل از ورودش به تلویزیون به طور جدی در رادیو مشغول به کار بود . در ادامه با بیوگرافی کامل بهنام قربانی و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

بهنام قربانی گوینده و بازیگر عکس بهنام قربانی و همسرش بیوگرافی بهنام قربانی

سابقه فعالیت بهنام قربانی

بهنام جهت ورود به بازیگری دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند و فعالیتش را با بازی در مجموعه تلویزیونی روزهای زندگی ساخته سیروس مقدم آغاز کرد. این سریال در سال ۱۳۷۶ پخش شد اما بهنام با این سریال چندان دیده نشد و نتوانست تمام توانایی خود در بازیگری را نشان دهد. اما بازی او در سریال زمانه کمک کرد تا چهره اش میان عموم مردم شناخته تر شود پس از آن هم که در سریال پروانه نقش آفرینی نمود .

دوبلوری و فعالیتش در رادیو

آقای قربانی به دلیل صدای رسا و خوبش به عنوان دوبلور نیز فعالیت دارد و علاوه بر آن تئاتر را نیز دنبال می کند. وی سال ها به دلیل داشتن صدای جذاب گوینده رادیو ایران بود. بهنام همچنین چندین سال با رادیو صبا، رادیو فرهنگ و رادیو سلامت همکاری داشته و دوبلور انیمیشن های متنوعی را برعهده داشته است.

عکس های جدید و دیده نشده بهنام قربانی

فعالیت در جمعه ایرانی

بهنام به مدت ۱۰ سال در جمعه ایرانی گوینده بود . در ان زمان محل زندگی اش رشت بود و وی مدام مسیر رشت و تهران را در رفت و آمد بود. وی درباره فعالیتش در جمعه ایرانی گفت که از لحاظ مالی و اقتصادی کار در جمعه ایرانی نمی توانست تامین کننده بخش مالی زندگی من باشد اما در هر صورت از بودن در کنار اساتید رادیو لذت می بردم و خوشحال بودم از این بابت.

ازدواج و زندگی خانوادگی بهنام قربانی

بهنام چند سال پیش ازدواج کرد و زندگی خوبی نیز دارد. وی از همسر خود صاحب فرزند دختری به نام باران می باشد.

عکس خانوادگی بهنام قربانی

فعالیت های دیگر

بهنام تنها به بازیگری اکتفا نمی کند و مدتی است که کار تدریس فن بیان و گویندگی را آغاز کرده است. وی به علاقه مندان در عرصه گویندگی می گوید که امروزه داشتن صدای بم برای کار گویندگی کافی نیست یا فکر نکنند حتما باید صدای بم داشته باشند. کسانی که به این حرفه علاقه مندند به راحتی با پرورش صدای خود می توانند وارد این عرصه شوند اما باید تکنیک بازیگری را در گویندگی به کار برند و بتوانند با صدا مخاطب را جذب نمایند.

صحبت های بهنام قربانی درباره حضورش در سریال زمانه

سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی از جمله سریال های پرمخاطب زمان خودش بوده و بهنام نیز از طریق هانیه توسلی به آقای عفیفه معرفی شد و توانست در این سریال نقش آفرینی نماید. خود از حضورش در این سریال جذاب و هم بازی شدن با بازیگران توانای تلویزیون بسیار خوشحال و راضی است.

برخی از آثار تلویزیونی بهنام قربانی

  • سریال زمانه
  • سریال روز حسرت
  • سریال برادر
  • سریال روزهای زندگی
  • سریال پروانه

عکس های بهنام قربانی و همسرش

عکس های بهنام قربانی و همسرش

بهنام قربانی و همسرش

تصویر بهنام قربانی و همسرش

بیوگرافی قربانی

زندگینامه بیوگرافی قربانی

زندگینامه بهنام قربانی

زندگینامه بهنام قربانی

زندگینامه بهنام قربانی

عکس و بیوگرافی بهنام قربانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو