صندل تابستانی 2019 + عکس

صندل تابستانی 2019 + عکس


منبع: زیبامون

734

1398/4/12

19:48


جدیدترین مدل های صندل تابستانی که در سال 2019 بسیار پرطرفدار و ترند هستند رو در این بخش از زیبامون دات کام ببینید.

صندل تابستانی 2019 + عکس

روزهای گرم تابستانی رو فقط میشه با استایل های خنک و جذاب تابستانی لذت بخش تر کرد و در کنار تمام آیتم هایی که برای یک استایل تابستانی مناسب هستند، کفش های صندل جز بهترین و جذاب ترین مدل های کفش هستند که نه تنها تنوع خیلی زیادی دارند بلکه باعث زیباتر شدن استایل تابستانی هم خواهند شد.

برای پوشیدن صندل هیچ محدودیتی وجود نداره و شما میتونید متناسب با سلیقه و استایل خودتون زیباترین مدل صندل تابستانی رو انتخاب کنید و در روزهای گرم تابستانی بپوشید چرا که این نوع از کفش ها با هر لباسی به راحتی ست خواهند شد.

اگر دوست دارید کفش صندل شما متناسب ترند تابستان 2019 باشه و استایل مُد روزی رو براتون ایجاد کنه حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها ببینید.

 

صندل تابستانی دخترانه

این مدل صندل دخترانه در کنار ظاهر ساده ای که داره بسیار شیک بوده و استایل تابستونی خانوم ها رو خیلی زیباتر و جذاب تر نشون میده.

صندل تابستانی دخترانه

 

صندل پاشنه بلند مدل دهه 90

در تابستان امسال صندل هایی که پاشه بلند و باریکی به سبک کفش ها دهه 90 دارند بسیار پرطرفدار و ترند شده و شما میتونید متناسب با استایل خودتون این سبک از صندل تابستانی رو با رنگ مورد علاقتون انتخاب کنید و در تابستان 2019 استایلی جذاب و مُد روز داشته باشید.

 

صندل تابستانی پاشنه بلند

 

صندل تابستانی با رویه شفاف و شیشه ای

این مدل از صندل های تابستانی که رویه شفاف و شیشه ای دارند، یکی دیگه از ترندهای کفش تابستانی 2019 هست که این روزها خیلی طرفدار داره و توسط خیلی از افراد و به ویژه سلبریتی ها مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما هم این سبک رو می پسندید تابستان امسال بهترین موقعیت برای پوشیدن این نوع از صندل تابستانی هست.

 

صندل تابستانی با رویه شفاف و شیشه ای

 

صندل تابستانی با پاشنه ای خاص و متفاوت

یکی دیگه از ترندهای پرطرفدار صندل در تابستان 2019، مدل هایی هستند که پاشنه ای متفاوت و خاص دارند. این نوع صندل ها معمولا رویه بسیار  ساده و ظریفی دارند و متفاوت بودن پاشنه، زیبایی منحصر به فردی رو برای این صندل ها ایجاد کرده است.

 

مدل صندل تابستانی با پاشنه خاص

 

صندل تابستانی با پاشنه خاص

 

صندل تابستانی اسپرت و راحت

اگر برای سفرهای تابستانی به دنبال یک صندل راحت، اسپرت و شیک هستید حتما به سراغ این مدل از صندل ها بروید. این صندل ها با پاشنه یک پارچه و نرمی که دارند، برای پیاده روی در سفرهای تابستانی گزینه مناسبی بوده و استایل تابستانی شما رو هم تکمیل خواهند کرد.

 

کفش صندل اسپرت دخترانه

 

صندل دخترانه سفید و راحت

 

صندل تابستانی با پاشنه تخت

شاید تا چند سال پیش پوشیدن صندل های پاشنه تخت کمی عجیب به نظر می رسید اما در سال های اخیر این نوع از صندل های پاشنه تخت طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده و برای یک استایل روزانه و تابستانی گزینه خیلی خوبی خواهند بود. این صندل های راحت و شیک هم تنوع خیلی زیادی دارند.

 

صندل تابستانی با پاشنه تخت

 

صندل پاشنه تخت

 

صندل تابستانی شیک با رنگ بژ

این مدل صندل های ساده رنگ بژ یا رنگ های نوود هم جز بهترین مدل هایی هستند که میتونید با هر مدل استایل ست کنید و در کنار راحتی ای که دارند، استایل تابستانی زیبایی هم داشته باشید.

 

صندل تابستانی با رنگ بژ

 

 

صندل تابستانی با پاشنه بلند و لژ دار

اگر به صندل های پاشنه بلند علاقه مند هستید، مدل هایی که پاشنه لژ دار با حالت حصیری دارند جز مدل های پرطرفدار و ترند در تابستان امسال هستند و میتونید این مدل کفش های تابستانی رو هم در لیست کفش های مورد علاقه خودتون قرار بدید.

 

صندل تابستانی با پاشنه بلند و لژ دار

 

مطالب پیشنهادی:

مدل های جدید کفش صندل زنانه مخصوص مسافرت - 2018

صندل زنانه و صندل دخترانه، مدل های تابستانی و مجلسی شیک

مزایا و معایب پوشیدن کفش های تابستانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو