20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل


منبع: تیپ زا

5

1402/6/26

22:46


20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل 20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل : وقتی هوا خوب است و آفتاب می‌درخشد، بهتر است زمان کمتری برای برنامه‌ریزی لباس‌های خود و زمان بیشتری برای لذت بردن از خود اختصاص دهید در حالی که به سفر می روید، فقط چند تکه لباس […]

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل : وقتی هوا خوب است و آفتاب می‌درخشد، بهتر است زمان کمتری برای برنامه‌ریزی لباس‌های خود و زمان بیشتری برای لذت بردن از خود اختصاص دهید در حالی که به سفر می روید، فقط چند تکه لباس ضروری بپوشید، صندل های مورد علاقه خود را ببندید و آماده رفتن هستید.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

صندل برای هر خانمی ضروری است. حتی با وجود اینکه بیشتر خانم ها در طول روز صندل می پوشند، می توانید جفت های مختلف با طرح های خاص را انتخاب کنید تا به کفش های خود کمی کلاس و براق ببخشید. شما می توانید سبک های مختلفی را انتخاب کنید و با اکسسوری های مناسب، می توانید در مراسم عروسی دوست یا مراسم شاد دیگری صندل بپوشید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه صندل ها را با لباس های مختلف ست کنید در اینجا راهنمای نهایی در مورد نحوه شیک پوشیدن صندل آورده شده است.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

با انواع صندل چه بپوشیم؟

تصور می شود که صندل اولین کفش در تاریخ بوده و هنوز در سراسر جهان پوشیده می شود. از خانواده های سلطنتی گرفته تا افراد عادی. می‌توانید صندل‌ها را با لباس‌های مختلف ست کنید و انواع بی‌شماری موجود است.

نگران نباشید! ما انتخاب های زیادی داریم بیشتر اوقات، شما لباس مناسبی را در کمد خود دارید اما مطمئن نیستید که چگونه آن را با صندل های پنجه مربعی خود بپوشید نگران نباشید!

در زیر خلاصه ای از تمام مدل های صندل معروف و غیر معمول برای خانم ها و توصیه های آرایشی را مشاهده خواهید کرد.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

نکاتی برای انتخاب لباس مناسب

بیایید در مورد چند پیشنهاد که باید در انتخاب صندل مناسب برای خود در نظر بگیرید قبل از پرداختن به موضوع مدل دادن به صندل خود صحبت کنیم.

برای داشتن ظاهری راحت در تابستان صندل های خود را با لباس های گشاد یا میدی بپوشید.
شلوار لی مورد علاقه شما چه مشکی، طرح دار یا چرم، می تواند بهترین لباس ممکن را با صندل های پاشنه دار بسازد.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

کت و شلوار مناسب و صندل های پاشنه دار گزینه های آسانی برای موقعیت های خاص هستند و برای محیط های حرفه ای و اجتماعی عالی به نظر می رسند.

صنعت مد راحتی را پذیرفته است و پوشیدن جوراب با صندل اکنون به عنوان یک انتخاب مد جسورانه تلقی می شود که مورد استقبال قرار گرفته است.

می توانید یک دامن قد وسط را با یک تاپ مشکی ساده ست کنید یک دامن میدی با دکمه های کناری به شما کمک می کند تا با گرما کنار بیایید. می توانید آن را با یک صندل مشکی از کمدتان ست کنید تا لباس خود را کامل کنید. تزیین ظاهر خود با کیف صلیب نیز گزینه دیگری است.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

1- بلیزر با صندل  

پوشیدن یک بلیزر  یکی از تکنیک هایی است که لباس شما را راحت تر می کند. یک بلیزر بزرگ نیز یک گزینه عالی برای سفر خارجه شما است.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

2- پیراهن راه راه دکمه دار و شلوارک جین با صندل 

هر پیراهن دکمه ای راه راه ضخیم از مجموعه شما با یک جفت شلوارک جین عالی به نظر می رسد. با سایه های مد روز و با یک کیف شانه اکسسوری کنید همچنین یک صندل دو سگک نود بپوشید تا تن لباس خود را متعادل کنید.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

3– تاپ شلوار با صندل های پاشنه دار 

از آنجایی که این شلوارها از جمله تنفس‌پذیرترین شلوارها هستند، برای رویدادهای تابستانی ایده‌آل هستند. وقتی با صندل های پاشنه دار لوله ای و تاپ یقه بلند ترکیب شوند، شگفت انگیز به نظر می رسند. یک کیف ابری شیک و عینک آفتابی مشکی برای تکمیل لباس مد روز خود اضافه کنید.

رنگ های نود همیشه بهترین گزینه برای ظاهری زیبا هستند به این ترتیب می‌توانید ظاهری بی‌نقص و بدون مدل ایجاد کنید.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

4- کت بلند با صندل 

کنتراست تاپ نود و کیف شانه‌ای شیک این ترکیب را روشن می‌کند، که با کت مشکی بزرگ و شلوارهای گشاد مشکی چشمگیر به نظر می‌رسد برای کفش صندل های یک انتخاب ایده آل هستند.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

5- پیراهن و شلوارک جین با صندل بندی

شلوارک جین و پیراهن به خوبی با هم ست می شوند صندل های بند مچ پا مجموعه را دور می کنند. اگرچه هر پیراهن تونیک در کنار شلوار جین مامان شیک به نظر می رسد، اما ترجیحاً برای حفظ ظاهر ظریف، از رنگ های خنثی استفاده کنید.

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

20 لباس زیبا برای پوشیدن سفر خارجه با صندل

6- شلوارک و پیراهن سفید پایه با صندل های اسپرت

رنگ‌های خنثی حالتی عالی و آرامش‌بخش ایجاد می‌کنند اگر در تصمیم گیری برای پوشیدن مشکل دارید، شلوارک کاغذی نود خود را بیرون بیاورید و آن را با یک تاپ ساده سفید ست کنید. جواهرات خود را ساده نگه دارید و ظاهر خود را با یک کیف کراس بادی شیک به پایان برسانید.

شلوارک و پیراهن سفید پایه با صندل های اسپرت

7- صندل رومپر برای مسافرت

هنگام مسافرت، ترکیب صندل جین و صندل پلت فرم را امتحان کنید یک کت جین از کمد خود انتخاب کنید و آن را با صندل های پلت فرم ست کنید. می‌توانید با افزودن اکسسوری.

دلیل اینکه رومپرها همیشه در ترند هستند این است که می توانید بدون اینکه به راحتی به آنها آسیبی وارد شود، آنها را سبک کنید.

صندل رومپر برای مسافرت

8- تاپ سفید و شلوار بژ با صندل های شفاف 

ترکیب رنگ بژ و سفید کلاسیک است. علاوه بر این تطبیق پذیری و ظاهر خیره کننده آنها به شما این امکان را می دهد که به روش های بی شماری به آنها استایل بدهید.

یک پیراهن سفید را از کمد خود انتخاب کنید و آن را با شلوار بژ و صندل های شفاف ست کنید تا ظاهر رسمی داشته باشید. از یک کیف پول به عنوان اکسسوری استفاده کنید و موهای خود را رها کنید.

تاپ سفید و شلوار بژ با صندل های شفاف 

9- لباس ماکسی روفله با صندل های تزئین شده برای پیک نیک

اگر قصد یک پیک نیک را دارید، در کمد لباس خود به دنبال لباس ماکسی بگردید. می توانید لباس ماکسی ساده خود را با چند جذاب تر نشان دهید. یک کیف رافیا مد روز و صندل های تزئین شده برای ظاهری عالی برای لباس شما هستند.

لباس ماکسی روفله با صندل های تزئین شده برای پیک نیک

10- مشکی با صندل 

می توانید صندل های سبک را با کت مشکی برای یک رویداد تابستانی در فضای باز بپوشید برای داشتن ظاهری باکلاس، صندل خود را با تاپ مشکی و شورت کتان ست کنید عینک آفتابی شیک ست کنید.

مشکی با صندل 

11– لباس میدی با صندل برای یک روز آفتابی

برای هر فعالیت تابستانی، لباس میدی یک گزینه عالی است. برای هر مناسبتی زیبا و پیچیده است، چه برای پیک نیک به ساحل بروید یا در کنار ساحل رودخانه دوچرخه سواری کنید. یک لباس میدی، کفش بند دار و عینک آفتابی انتخاب کنید و به سراغ مدل موی دم اسبی بروید.

لباس میدی با صندل برای یک روز آفتابی

12- پیراهن دکمه دار آستین کوتاه با صندل

وقتی باید سریع از در خارج شوید یک پیراهن دکمه دار آستین کوتاه و شلوارک عالی هستند! اگر با بند موی باندانا و صندل قلاب بافی ترکیب شود کاملاً آماده خواهید بود.

پیراهن دکمه دار آستین کوتاه با صندل

13– لباس کتانی سفید با صندل گلادیاتور قهوه ای برای یک مراسم رسمی

لباس های کتانی سفید بهترین گزینه برای مهمانی های رسمی تابستانی هستند. یک لباس کتان سفید با یقه V انتخاب کنید، سپس یک جفت صندل گلادیاتور قهوه‌ای به آن ست کنید تا ظاهر خود را زیباتر کنید برای داشتن ظاهری شیک، موهای خود را ببندید و با حداقل جواهرات اکسسوری کنید.

14– تاپ و شلوارک با صندل های راحت

شرکت در یک مهمانی باربیکیو کنار ساحل! در اینجا یک لباس نوآورانه و شیک برای شما آورده شده است یک تاپ  شلوارک جین و صندل های راحت انتخاب کنید در نهایت یک کیف شانه شیک اضافه کنید تا ظاهر خود را کامل کنید.

تاپ و شلوارک با صندل های راحت

15- تاپ قهوه ای و شلوار جین با صندل های پاشنه بلوکی

اگر زمان و ایده هایتان کم است یک شلوار جین و یک کفش قهوه ای در کمد لباس خود پیدا کنید. خیلی معمولی، راه حل اینجاست، پس نگران نباشید.

صندل های پاشنه بلوکی و یک ژاکت کش باف پشمی ساده و تیره رنگ لباس شما را تکمیل می کند. شیک به نظر می رسد و از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می کند.

تاپ قهوه ای و شلوار جین با صندل های پاشنه بلوکی

سوالات متداول

س: با صندل های تخت چه می پوشید؟

پاسخ: هنگامی که با ترندها آشنا شدید، می توانید صندل های تخت را تقریبا با هر لباسی ست کنید. با این حال، در مقایسه با کفش های دیگر، می توانید آن را با شورت جین، لباس ماکسی و لباس میدی بپوشید.

از آنجایی که چشم ها به سمت آن ها کشیده می شود، صندل های تخت وقتی با دامن های کوتاه ست می شوند بهترین ظاهر را دارند. ترکیب صندل های تخت با شلوار جین بسیار پرطرفدار است اما یکی از ساده ترین راه ها برای به روز کردن لباس جین، تغییر انتخاب صندل است.

س: آیا می توانید صندل با لباس های آستین بلند بپوشید؟

پاسخ: حتماً می‌توانید لباس‌های آستین بلند و صندل بپوشید اگر آب و هوا اجازه می دهد یک لباس میدی یا ماکسی با آستین های بلند و چاپ برجسته انتخاب کنید و آن را با صندل های درشت که در حال حاضر شیک هستند ست کنید.

س: آیا می توانید صندل با شلوار بلند بپوشید؟

پاسخ: پوشیدن آنها با شلوار بلند مشکلی ندارد یک جفت صندل با کیفیت با یک شلوار جین، چینی، یا پالازو عالی به نظر می رسد.

برای جلوگیری از کشیده شدن خط سجاف خود، فقط به خاطر داشته باشید که شلوار خود را بند بزنید. اگر آنها را با فکر ست کنید، صندل ها با شلوارهای بلند عالی به نظر می رسند.

س: صندل های بنددار را چگونه می پوشید؟

پاسخ: تسمه ها نباید آنقدر سفت باشند که زشت به نظر برسند یا آنقدر شل به نظر برسند که هیچ تکیه گاهی نداشته باشند.

آنها را تا پایان روز که پای شما در پهن ترین حالت خود قرار دارد، امتحان کنید. یک نکته مفید این است که اگر بتوانید آنها را روی پای خود ضربدری کنید مطمئن شوید که در جای خود باقی می مانند. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو